آزادی عمل در اتمام مراحل MGSV: TPP را مشاهده کنید
ویدئوی “آزادی عمل در اتمام مراحل” در MGSV: TPP که تیم کوجیما چند روز پیش وعدهی آن را داده بود امروز منتشر شد که توسط آقای شان آیستون روایت میشود. در این ویدئو شما همان مرحلهای که در E3 2015 به نمایش درآمد را میبینید که در آن اسنیک برای تکمیل کردن ماموریتش با ۴ شیوهی متفاوت به هدف مورد نظرش نزدیک میشود.
[aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/vVWxU/vt/frame[/aparat]
دانلود ۳۶۰p
در این ویدئو ۴ نوع استراتژی برای اتمام مرحله استفاده میشود:
- همکاری با شخصیت کوایت: نسخه MGSV: TPP سیستم جدیدی برای همکاری با ‘دوستان’ طراحی کرده است، که در آن میتوان شخصیت های خاصی از پایگاهتان را برای همکاری در یک ماموریت به کار گرفت. کوایت هم یکی از شخصیت هایی است که قابلیت بالایی در تک تیراندازی دارد و میتوان برای مشارکت در ماموریت از او استفاده کرد. در اولین نمایش ویدئو مشاهده میکنیم که بازیکن به کمک کوایت به پایگاه نزدیک میشود، و در کنار آن کوایت با مستقر شدن در محلی مناسب اسنیک را از راه دور برای تکمیل ماموریتش یاری میدهد.
- حملهی هوایی: همچنین ماموریت را میتوان با شیوهای آشکارتر به اتمام رساند، و در دومین نمایش المان های اکشن محورتری به نمایش در میآید. در این نمایش اسنیک با پوششی زرهی مجهز شده و سوار بر بالگردی جنگنده به پایگاه دشمن حمله میکند و هدف مورد نظرش را از پایگاه استخراج میکند.
- ترور از راه دور: صبور بودن یکی از ملزومات در MGSV: TPP است و در این قسمت به شما نشان داده خواهد شد که چطور می شود از راه دور ماموریت را به پایان رساند و همینطور از قابلیت انفجاری دست مصنوعی اسنیک برای اولین بار رونمایی میشود. در این نمایش اسنیک توسط اسبش به پایگاه مورد نظر نزدیک میشود و تا تاریک شدن هوا صبر میکند. سپس توسط انفجار دست مصنوعیاش یک از نگهبانان را از پا درمیآورد. همچنین از یکی دیگر از ویژگی های جدید و خلاقانهی دست مصنوعی اسنیک در این ویدئو رونمایی میشود آن هم شلیک کردن خود دست مصنوعی است، اسنیک میتواند دست مصنوعیاش را شلیک کند و آن از راه دور به هر سمتی که می خواهد هدایت کند و زمانی که دست مصنوعی به هدف برخورد کند منفجر میشود، درست مانند سیستم شلیک اسلحهی نیکیتا در نسخه های قبلی متال گیر.
- تفکر ‘خارج از جعبه’: سری متال گیر سالد بخاطر گیم پلی مخفی کاریاش شهرت دارد، و در قسمت آخر نمایش به شما نشان داده خواهد شد که چطور المان های قدیمی مورد علاقهی شما با قابلیتهای جدید ترکیب شده و باعث خلق اختیارات بیشتری برای مخقی کاری میشود. در این قسمت اسنیک نیروهای دشمن را بر روی جاده متوقف میکند و با استفاده از جعبه مقوایی معروف این سری بازی با شیوه ای خلافانه به دشمن نزدیک میشود و با کار گذاشتن مواد منفجره بر روی بدن یکی از نیروهای دشمن، و اندکی صبر ماموریت را تکمیل میکند، بدون اینکه خودش به پایگاه نفوذ کند.
عنوان MGSV: TPP در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۵ برای پلتفرمهای Xbox 360, PS3, PS4, Xbox One و PC منتشر خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
دیگه نمیتونم برای بازی استاد صبر کنم
از همین الان میتونم بگم بازی سال معلوم شده ینی تو vgx بهش جایزه ندن در حق کوجیما ظلم کردن البته یه ذره زوده واس این حرفا
آزادی مراحل بازی بالاست که همین مورد ارزش تکرار بازی رو افزایش میده.
ببخشید نمیخوام بحث درست کنم ولی یه لحظه فکر کنید فیلم ماموریت غیر ممکن، ۵دقیقه اولش تام کروز از صخره اویزان باشه بعدش یه بازیگره دیگه تا اخرش نقش اصلی باشه(mgs2) یا یک بازی ۲۰ دقیقه ای بیرون دادن با قیمت زیاد.منظورم هم از باباش این بود که یه بازی سالید اسنیک شخصیت اصلیه یه بازی رایدن یه بازی بیگ باس حالا هم که به احتمال زیاد گری فاکس.شاید برای خیلیا فرقی نکنه ولی به خدا من وقتی دموها رو دیدم که یه وسیله ای پرت میکنه میشه اسنیک بادی بخدا گریه م گرفت تمام حرف من اینه اسنیک یک ابر قهرمانه این کارا در حد یه دلقک تنزلش میده اگه دمو رو دیده باشی حتی ژاپنیهایی که بازیش میکردن قه قه میخندیدن.تمام حرف من اینه که متال گیر هم مثل re در حال نزوله توی mg4 خدا وکیلی باس فایتاش در حد سری متال گیر بود؟من فقط شماره ۱و۳ رو قبول دارم توی این سری.در ضمن میکامی هم نتونست تو بازی اویل ویتینگ کار خاصی بکنه.یه مثالی هم برای متال گیر بدون کوجیما میزنم که یه جوان به اسم نولان تونست بتمنی بسازه که تو تاریخ سینما ماندگار شد.شما مطمین باش که اگه مثلا برادران نولان داستان متال گیر بعدی رو بنویسن صد برابر از کوجیما بهتر مینویسن.
شما میتونی با اسم متال گیر بمونی، ولی روح متال گیر پیش کوجیماست نه شخص دیگه ای …
ما تا آخر به کوجیما وفاداریم، و هرجایی بره دنبالش میریم.
Loyalty to the End
باس فایت های هیچ نسخه ای از نظر من مشکل نداشتن.
حالامن یه سوال دارم بنظرتون الان ادامه ی بتمنی که نولان نوشته رو کس دیگه ایی میتونه به اون زیبای بنویسه و کارگردانی کنه؟فقط خالق یه اثرمیتونه داستان و جمع کنه به نحو احسنت.
شینجی میکامی اشتباهی کرد این بود بازی ساخت که همه میخواستن مثل Re4باشه و با اون رقابت کنه وکه در آخرم دیدیدکه همه مقایسه ش میکردن با اون بازی کوجیماحسابش باهمه ی بازیسازاجداست کوجیماپروژه بدنداشته شما یه نگاه به ارباب سایه ها بندازین نسخه ی اول با دومی زمین تا اسمون فرق داشت بخاطرکوجیما!کوجیما برعکس شینجی میکامی پراز ایده و تفکرهست اینوراحت از داستان نویسیش میشه فهمید حتی هایپ کردن بازیهاش.
Mgs2هم که پراز ایده و خلاقیت بود با متای۹۶ایرادی بهش وارد نیست شخصیت رایدن هم که واقعا عالی ودوست داشتنی بود.
درآخرهم میگم که فقط منتظر نسخه ی متال گیر بدونه کوجیما باشید متال گیر بدونه کوجیما برای بنده دیگه بازی نیست و محاله اونوبازی کنم.
اقا میثم چیز جدید اضافه بشه ولی نه دیگه بازی بشه just cause .حذف شدن کدک و کم شدن کات سین ها تغییر دیوید هایتر افسانه ای که همین سه تا مشخصه اصلی این سری هستن بهتر بود کوجیما بجای ساختن این بازی متال گیر سالید ۱ رو بعنوان حسن ختام کارش تو کونامی بازسازی میکرد.من بازم میگم این بازی چیزی به اعتبار سری متال گیر اضافه نمیکنه.یه سوالم از شما داشتم اگه مثلا کریتوس تو یه بازی صورتش بسوزه تو یه بازی شاخ دراره تو یه بازی باباش باشه تو یه بازی صداش عوض بشه تو یه بازی یه دفعه سازندش به سری GTA حسودیش بشه بزنه جهان باز بسازه خوبه؟من با کمال احترامی که برای کوجیما قایلم ولی با رفتنش موافقم و منتظر متال گیری بدون کوجیما میمونم.
اقای شریعتی عزیز بازی متال گیر مشخصه ی اصلیش کوجیماست فقط. واقعا متاسفم که از خاطراتتون ازین سری صحبت مکنیدولی میگید منتظر متال گیر بدون کوجیما هستم :۱۲: همون خاطراتی که میگید و مدیونه این شخص هستید!متال گیر بدونه کوجیما و هیچ کسی نمیخواد(جزشما)!!!عاقبتREبدون شینجی میکامی مثال بارزی هست که بدونید ادامه متال گیر بدونه کوجیماچه خواهد شد.
gow قابلیت جهان باز بودن و نداره به هیچ عنوان اصلا مثال خوبی نزدید(تو یه بازی باباش بیادو نفهمیدم دقیقا؟؟؟)شاید نسخه ی چهارم و میگید که آخرش بیگ باس و سالید همدیگه رو ملاقات میکنن؟اونجام صداگذاری بیگ باس در مورد صداگذاری هم زیاد عجله نکنیدشاید دیوید هایتر افسانه ای هم حضور داشت اونوقت چی؟هرچند که صدای کیفر ساترلند به شخصیت بیگ باس خیلی میاد،تازه کسی نمیدونه اصلا این شخصیت بیگ باس هست یا نه شاید گری فاکس بود پس صدای دیویدنیازی نیست و کیفرساترلند بسیارگزینه ی خوبی هستش.
اکثرتغییرات هم بخاطر جهان باز بودنه که کات سین هام ازین قضیه مستثنانیستن انتظارنمیره کات سین های نسخه ی چهارم بااون مدت زیادش تواین بازی طولانی قراربگیره،کات سین هام خلاصه تر شدن اگه اینطوری بود باید یه داستان ۵۰۰۰صفحه ایی واسه این بازی نوشته میشددر عوض خیالتون بابت داستان راحته دیگه ازکوجیماو داستانش نمیشه ایرادی گرفت،به Gtaهم حسودی نکرده! ازش تعریف کرده که هرکسی Gtaرو به عنوان یه بازیه کامل ستایش میکنه.
فقط میتونم بگم شما باید منتظر متال گیری بمونید که کوجیما توش دستی نداشته باشه تا قدر این بازی و بفهمید.