انتخاب ها مضمون اصلی در Dishonored هستند
به نظر می رسد که اکنون Arkane Studios دوران آسان تری را در پروسه ساخت Dishonored 2 در پیش دارد چرا که وقتی اولین بار این عنوان ساخته شد سازندگان می دانستند که قرار است چه چیزی بسازند و می خواهند روی چه موضوعی کار کنند.
در طی مصاحبه ای که دستیار کارگردان بازی آقای Harvey Smith با The Guardian داشت، گفت که تیم می دانسته که چه چیزی از یک بازی ویدئویی می خواهد. با توجه به این که تک تک اعضای تیم بر روی عنوان های مختلف کار کرده اند، استدیو دریافت کرد که بازی می خواهد ساخته شود که در آن آزادی در انتخاب وجود داشته باشد و همچنین در کنار آن مخفی کاری نیز وجود داشته باشد و دنیای بازی فانتزی باشد به طوری که مخاطب در آن غوطه ور شود.
Smith گفت که دنیای Dishonored یک دنیای مخلوط است. او می گوید :
ما میخواستیم یک بازی اول شخص بزرگی بسازیم که در یک دنیای فانتزی جریان داشته باشد و همچنین در کنار آن کمی از ویژگی های مخفی کاری نیز وجود داشته باشد. این کار تجلیلی از عناوینی بود که قبلاً بازی کرده بودیم و یا دوستشان داشتیم ولی تا میانه ی راه در فکر این بودیم که این دقیقاً چه دنیایی بوده است.
دنیایی در مورد یک قاتل که شما لازم نیست هیچکس را بکشید؛ این هدف ما در Dishonored بود. همچنین این هدف در داستان قسمت دوم نیز ادامه دارد.
شروع ساخت Dishonored 2 با وجود شناختی که تیم از ” نقشه ، تقویم ، مذهب و فرهنگ ” داشت بسیار برای تیم مفید واقع شده بود و باعث شد که آن ها بر روی بهبود بخشیدن جنبه های مشخصی تمرکز کنند.
ما در مورد ۱ Dishonored این فکر را می کردیم که شمشیربازی و مبارزات می توانست عمیق تر باشد و سیستم مخفی کاری با فیدبک ها و نظرات بهتر می توانست کمی بیشتر قابل اعتماد باشد و رابط کاربری در اواخر بازی به سرعت آماده شد و وقت زیادی برای آن صرف نشد. در هر قسمتی که فکرش را بکنید بخشی وجود داشت که می توانست عمیق تر و یا گسترده تر باشد یا حتی طولانی تر باشد.
همچنین Smith اعلام کرد که در Dishonored 2 شخصیت Emily که شخصیت دوم قابل بازی است دارای حرکات و قدرت های منحصر به فرد است.
او شخصیتی ریز بین و زیرک است. اگر کمی با Emily در دنیای بازی به گشت و گذار بپردازید متوجه می شوید که حس متفاوتی در دنیای بازی خواهید داشت؛ ولی اگر با شخصیت Corvo جلو بروید همان حس کلاسیک را به شما القا می کند؛ فاضلاب و موش ها و خونسردی و توقف زمان. او در این قسمت جدی تر و خشن تر شده است ، چرا که کمی پیرتر شده است.
Dishonored 2 در مراسم E3 2015 معرفی شد و انتظار می رود که در سال ۲۰۱۶ برای Xbox One , PS4 و PC منتشر شود.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
امیدوارم شخصیت پردازی این قسمت بهتر باشه ، داستانش رو هم پروبال بدن مثل قسمت قبل هم پایانش بولشت نباشه کلا داستان رو تهشو نبستن آدم با خشنودی بازی رو پلات کنه حتی غمگین ترین پایان رو هم رغم میزدن راضی بودم ولی کاملا میبستن داستان قسمت اولو کلا ته بازی معلوم نشد کی به کیه چی به چیه
ولی گیم پلی رضایت بخشی داشت حتی گیم پلی رو ارتقا هم ندن برای این قسمت خودش عالیه و می چرخونه گیم رو
بازی پایانش عالی بود دیگه چی میخواست نشون بده؟
زیاد واسش دسو پا نمیشکنم!!
بازی خوب تر از این زیاده بنظرم(My opinion)
بیاد ببینیم چی میشه…
ولی استیم پانک رو خیلی عالی ب تصویر کشیده بودن .:۱۵: :۱۵:
—————————————
gracias el capitano :15: :15:
نسخه ی اول که شاهکار بود.خیلی حال کردم باهاش.سریعتر تاریخ انتشارشو بگین دیگه
اینکه میگن رابط کاربری خیلی سریع آماده شد و زیاد روش کار نشد…رابط کاربری بازی فوق العاده بود!به قدری روی فرو رفتن تو حال و هوای بازی تاثیر گزار بود که حد نداره!
نسخه یک چیز خاص و منحصر به فردی بود…مطمئنم میتونن خیلی خیلی بهترش رو اینبار پیاده کنن…چون الان یه بازی فوق العاده دارن که میتونن خیلی راحت رو سخت افزار جدید بسطش بدن.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به شخصه وقتی بازی بیاد دستم اول با کوروو بازی میکنم که هم تغییرات رو درک کنم،هم یه تجدید میثاق ( :lol: ).
بعدشم با امیلی یه بازی کاملا جدید رو تجربه میکنم!
هر چند مطمئنم تاثیر انتخاب ها تو این نسخه اونقدری زیاد میشن که حداقل ۸ بار بایز رو تموم میکنم!
خیز برای عنوان برترین بازی سال . . .
اصلا نمیشه پیش بینی کرد بهترین بازیه سال و چون هنوز گیم پلی ازش نیومده گیم پلی نسخه اول که دیوانه کننده بود من عاشق سبک مخفی کاریم ولی سال بعد بازیهای خوبی هستن،انچارتد،دووم،کوانتوم بریک…
باید دید چی میشه.
فکر میکنم حداقل ۲۰ تا بازی دیگه سال بعد هستن که بهتر از این عمل خواهند کرد.
Arkane کار درستی کرد که امیلی رو به عنوان شخصیت اصلی انتخاب کرد، توی نسخه ی قبلی کاملا ازش شناخت داریم و با این حال ارتباط بیشتری بر قرار میشه، فقط اینبار ی فکری به حال شخصیت پردازی ها بکنن
شخصیت دومه نه اصلی.
شخصیت دوم نیست، به انتخاب بازیکن بستگی داره
خیلی از این کاری که Arkane داره می کنه خوشم میاد.یه جورایی با اوردن شخصیت Emily میخواد گیمر ها رو بکشون به سمت چالش های جدید و از طرفی دیگه هم طرفدارای این سری Corvo رو دارند که این باعث میشه بیشتر از یک بار این نسخه رو تموم کنن.فوق العادست :۱۵:
محمد البته گفتن یکسری تغییرات توی شخصیت کورو ایجاد کردن، ولی در مجموع به نسخه ی قبلی خیلی شبیه هست
درسته طبیعتا باید شخصیت کورو هم تغییراتی داشته باشه.ولی خیلی از گیمر ها به خاطر وجود امیلی و گیم پلی متفاوتی و جدیدی که از خودش به نمایش میزاره میرن به سمت امیلی اول.بعدش با کورو هم بازیش می کنن تا باز تجربه متفاوتی داشته باشه.این یه جورایی زیرکی Arkane رو نشون میده
واقعا نسخه اولش شاهکار بود خدا کنه کورو حرف نزنه
عه
اسپویل
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
کوروو که مرد ینی چی دوباره تو این بازی میشه دوباره باهاش بازی کرد؟
من با نسخه اول زندگی کردم ولی خیلی مسخرست کرکتری که نسخه اول مردو دوباره زنده کنن من پایانم اون بوده پاداش خوب بازی کردنه این؟
خوب بازی کردی که کوروو رو به کشتن دادی :۲۵:
پایان بازی فقط آینده رو نشون داد که سنگ قبرcorvo بود ولی تو این نسخه مسلما هنوز زنده است.
نشون داده شد که وقتی کوروو مرد امیلی پیر شده بود…الان تازه اول جوونیشه که!
تو اینجوری بازی کردی…مال من که تا پیری امیلی زنده بود :۲۵: :۲۵: :۲۵:
“خوب بازی کردی که کوروو رو به کشتن دادی” اوسکولی دیگه چی بگم
امیلی واسه من پیر نشده بود سنگ قبرو نشون داد نوشته بود کوروو انتانو همه داشتن پیک میزدن امیلی هم بزرگ شده بود داشت یه دسته کل میذاشت رو قبر
ممنون بابت خبر.
عاقا مشخص شده که شخصیتای اصلی بازی حرف میزنند؟
ناموسن حرف نزدن corvo خیلی رو مخ بود…
مثلا من همیشه فکر میکردم اگه لال نبود ، گفت و گوش با daud جالب میبود یا وقتایی که برمیگشت پیش امیلی ، دختر بدبخت با کلی ذوق میپرید تو بغلش بعدش کلی باهاش حرف میزد ولی corvo عین ماست فقط نگاش میکرد :/
نه هنوز که مشخص نشده ولی درست میگی. حرف نزدنش واقعاً خیلی رو اعصاب بود.
شخصیت امیلی که باید حرف بزنه! ولی کوروو مشخص نیست و بعیده به نظرم