انتخاب ها مضمون اصلی در Dishonored هستند

در ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ , 10:31:37
بازی Dishonored, بازی Dishonored 2, پی سی گیمینگ (PC Gaming), کنسول Xbox One

به نظر می رسد که اکنون Arkane Studios دوران آسان تری را در پروسه ساخت Dishonored 2 در پیش دارد چرا که وقتی اولین بار این عنوان ساخته شد سازندگان می دانستند که قرار است چه چیزی بسازند و می خواهند روی چه موضوعی کار کنند.

در طی مصاحبه ای که دستیار کارگردان بازی آقای Harvey Smith با The Guardian داشت، گفت که تیم می دانسته که چه چیزی از یک بازی ویدئویی می خواهد. با توجه به این که تک تک اعضای تیم بر روی عنوان های مختلف کار کرده اند، استدیو دریافت کرد که بازی می خواهد ساخته شود که در آن آزادی در انتخاب وجود داشته باشد و همچنین در کنار آن مخفی کاری نیز وجود داشته باشد و دنیای بازی فانتزی باشد به طوری که مخاطب در آن غوطه ور شود.

Smith گفت که دنیای Dishonored یک دنیای مخلوط است. او می گوید :

ما میخواستیم یک بازی اول شخص بزرگی بسازیم که در یک دنیای فانتزی جریان داشته باشد و همچنین در کنار آن کمی از ویژگی های مخفی کاری نیز وجود داشته باشد. این کار تجلیلی از عناوینی بود که قبلاً بازی کرده بودیم و یا دوستشان داشتیم ولی تا میانه ی راه در فکر این بودیم که این دقیقاً چه دنیایی بوده است.

دنیایی در مورد یک قاتل که شما لازم نیست هیچکس را بکشید؛ این هدف ما در Dishonored بود. همچنین این هدف در داستان قسمت دوم نیز ادامه دارد.

شروع ساخت Dishonored 2 با وجود شناختی که تیم از ” نقشه ، تقویم ، مذهب و فرهنگ ” داشت بسیار برای تیم مفید واقع شده بود و باعث شد که آن ها بر روی بهبود بخشیدن جنبه های مشخصی تمرکز کنند.

ما در مورد ۱ Dishonored این فکر را می کردیم که شمشیربازی و مبارزات می توانست عمیق تر باشد و سیستم مخفی کاری با فیدبک ها و نظرات بهتر می توانست کمی بیشتر قابل اعتماد باشد و رابط کاربری در اواخر بازی به سرعت آماده شد و وقت زیادی برای آن صرف نشد. در هر قسمتی که فکرش را بکنید بخشی وجود داشت که می توانست عمیق تر و یا گسترده تر باشد یا حتی طولانی تر باشد.

همچنین Smith اعلام کرد که در Dishonored 2 شخصیت Emily که شخصیت دوم قابل بازی است دارای حرکات و قدرت های منحصر به فرد است.

او شخصیتی ریز بین و زیرک است. اگر کمی با Emily در دنیای بازی به گشت و گذار بپردازید متوجه می شوید که حس متفاوتی در دنیای بازی خواهید داشت؛ ولی اگر با شخصیت Corvo جلو بروید همان حس کلاسیک را به شما القا می کند؛ فاضلاب و موش ها و خونسردی و توقف زمان. او در این قسمت جدی تر و خشن تر شده است ، چرا که کمی پیرتر شده است.

Dishonored 2 در مراسم E3 2015 معرفی شد و انتظار می رود که در سال ۲۰۱۶ برای Xbox One , PS4 و PC منتشر شود.


33 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. خب خدا رو شکر یک ساعت داشتم کامنت مینوشتم ثبت نشد :۲۳:
    خلاصه بگم که : اپگرید ها زیاد بشن خصوصا برای مخفی کاری. نقشه مراحل تغییر بکنه و ترجیحا سندباکس بشه.
    یکم رو واقعیات هم کار کنن و احمقانه نباشه. الان کی داره حکومت میکنه؟ ملکه راه افتاده داره میجنگه؟

    ۰۰
    1. بالا گفتم میلاد.
      بستگی داره کدوم پایانو ادامه اده باشن…اگه ادامه ی پایان خوب باشه که ری.دن…اگه همونی که من گفتم باشه بازم دلیل خوبی برای انتقام تراشیدن.عالی میشه!
      بازی قبلی هم تقریبا سند باکس بود…مخصوصا DlC های داستانی…ولی به شکل خیلی خیلی کوچک.باید بزرگتر کنن مپ های بازی رو

      ۰۰
    1. داستان چند سال بعد از وقایع نسخه یک هست…هم امیلی بزرگ شده،هم کوروو پیر تر شده،هم پیشرفت تکنولوژی قابل مشاهده س،(فکر میکنم)بیماری جدیدی شیوع پیدا کرده،شخص جدیدی حکومتو بدست گرفته(احتمالا بازی ادامه ی پایان بدی هست که امیلی زنده میمونه.پایان خوبه نیست)،Outsider هم وارد داستان میشه…

      ۱۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر