Assassin’s Creed:Syndicate: از این به بعد دیگر برای ورود از پنجره ها مشکلی نخواهید داشت

Bruce wayne توسط Bruce wayne
در ۱۳۹۴/۰۴/۲۳ , 22:30:26

یوبیسافت در بازی Assassin’s Creed: Unity ساختمانها و معماری بسیار زیبایی را خلق کرد ولی درون ساختمانها با شکل بیرونی انها تفاوت های بسیاری داشت و زیبایی که شکل و شمایل ساختمان ها به بازی داده بودند با ورود به ان ها به یک کابوس تبدیل میشد.

طی یک مصاحبه، اقای Marc-Alexis Côté که کارگردان عنوان Assassin’s Creed: Syndicate میباشد، گفته است که این مشکل یکی از مواردی است که رفع آن در سیستم حرکتی جدید بازی هدف قرار گرفته است.

” در سیستم حرکتی جدید ما مشکلی که درباره ورود از راه پنجره ها بود را حل کرده ایم، همان چیزی که در سال پیش بازیکنان از آن شکایت بسیاری کردند

سیستم حرکتی جدید طوری طراحی شده است که بازیکنان بسیار کمتر به اشیا دور و بر خود بچسبند و به راحتی به ان چیزی که هدفشان هست برسند

Ubisoft Quebec در راستای هرچه بهتر و سیال تر شدن سیستم حرکتی بازی، rope launcher را معرفی کرد که با این کار به نظر میرسد بعضی ها مخالف باشند و بگویند این برای بازی لازم نباشد ولی من میگویم که این ویژگی حس جدیدی در سیستم راهبردی بازی ایجاد میکند و گشت و گذار در نقشه را از شماره های قبلی متفاوت تر میکند.

لندن ویکتوریایی در این بازی بسیار با بقیه ساخته های این سری فرق میکند، خیابانها عریض تر شده اند و معماری ساختمانها هم بلند تر و کشیده تر شده اند و قابل ذکر است که کشیده ترین و بلند ترن ساختمان در این سری متعلق به این بازی خواهند بود.

یکی دیگر از چیز هایی که ما در طی این سالها فهمیده ایم این است که بازیکنان حرکت از روی پشت بام هارا خیلی بیشتر از به پیش بردن بازی بر روی زمین دارند پس این مورد را شدیدا جدی گرفته ایم و بر روی آن کار خواهیم کرد”

بازی Assassin’s Creed:Syndicate  در تاریخ October 27 برای پلتفرم های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

 


14 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر