رزولوشن و فریم ریت Need For Speed برای کنسول های نسل هشت متعاقبا اعلام می شود
وقتی Need For Speed جدید برای کنسول های نسل هشتم و PC تایید شد، شاهد بازگشت Ghost Games به صنعت بازی ها بودیم. این اولین بازی استدیو مذکور پس از تعلیق آن با عرضه Rivals می باشد و حال GamingBolt فرصت این را داشته تا با تهیه کننده Lianne Lim در ارتباط با بازی جدید صحبت کند.
وقتی در ارتباط با رزولوشن و فریم ریت نسخه های Xbox One و PS4 از وی سوال شد، پاسخ داد:
فعلا درباره سیستم موردنیاز/مشخصات اجرایی بازی صحبت نمی کنیم زیرا هنوز کامل نیست و ما در فاز ساخت هستیم. بعد تر می توانیم آن را تایید کنیم.
اگر برایتان سوال شده که Ghost Games مشکلی با eSRAM اکس باکس وان داشته است یا خیر، باید بدانید:
نه واقعا، موتور توسعه Frosbite 3 است پس بسیاری از مسائل آن صحیح و به جا هستند و همینطور در این بین عناصری در ساخت وجود دارند که باید آن ها را بپیماییم (می خندد) اما با مشکل مشخص و بزرگی رو به رو نشده ایم.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
این نسخه برمیگرده به ریشه های NFS فکر کنم بازی خوبی از کار در بیاد و همه رو شیفته خودش میکنه و NFS رو به روزهای اوجش برمی گردونه
توی این سبک فریم ریت نسیت به رزولوشن اهمیت بیشتری داره.
امیدوارم این نسخه سری nfs رو به اوج برگرددونه…
در مورد رزولیشن و فریم ریت که رزولیشن زیاد مهم نیست ولی برای رسیدن به فریم ۶۰ احتمالا ۹۰۰p و ۷۲۰p…
ممنون
منتظر داستانی بهتر از most wanted در این سری هستم که واقعا nfs رو با داستانی زیبا به روز های اوجش برگردونه
تشکر.
nfs داره همونی میشه که باید می شد.
از بازی کاملا راضی ام.
تنها نگرانی موجود به داستان بازی و روایتش برمی گرده.