سازندگان بازی Splinter Cell برای IP جدید استخدام می کنند
Ubisoft Toronto که با ساخت Blacklist کیفیت را به فرانچایز Splinter Cell بازگرداند هم اکنون در حال جذب افراد بیشتر برای ساخت بازی جدیدی است. این گزارش با توجه به یک فراخوان در صفحه اصلی شرکت یوبیسافت و همینطور توییت Heather Holmes از استدیو مذکور می باشد.
این فرد که مدیر استعدادیابی استدیو است، در توییت خود نوشته:
به یک طراح ارشد بازی با تخصص ۳C (شخصیت، کنترل ها و دوربین) برای ساخت یک IP جدید در Ubisoft Toronto نیازمندیم. فرد مورد نظر باید تجربه کار بر روی عناوین AAA را داشته باشد.
البته این خبر ممکن است برای طرفداران Splinter Cell کمی ناراحت کننده باشد، چرا که سازندگان این سری را ادامه نخواهند داد. درست است که Blacklist با انتظارات برابر نبود، اما قدمی درست در زمان درست محسوب می شد. از طرفی، خبر خوشحال کننده ساخت یک IP جدید است؛ پس بیایید امیدوار باشیم بازی جدید یک جهان آزاد نباشد که از شما بخواهد از برج های داخل آن بالا رفته تا قسمت های مختلف نقشه را باز کنید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
من که با blacklist حال کردم کاری هم به داستان نداشتم گیم پلی وگرافیک واسه من خیلی جذاب بود
امیدوارم بازی خوبی از کار در بیاد و طرفدارهاشو راضی نگه داره من عاشق سری بازی های اسپرینتل سل هستم واقعا بازی جذاب و جالبی هست
یوبی سافت یکی از بدترین شرکتهای تاریخه. یکی از احمق ترین و دروغ گو ترین.
یه خیر پیدا نمیشه شاهزاده پارسی و اسپلینتر سل رو از یوبی بخره؟
یادش بخیر
یه عمر خاطره با این سری تهش اون بلک لیست نامرغوب رو تحویل دادن
ولی خب منتظر ip جدید هستیم
درباره ی جهان باز بودنم اتفاقا تو مخفی کاری خیلی هم حال میده یه چیز در حد متال :۲۳:
کلا جهان باز بودن تو مخفی کاری حال میده…حالا فانتوم پین داره میاد…ولی واقعا یه جهان باز “مخفی کاری” درست حسابی،تو زمان حال،تو شهر و شلوغیش واقعا کم داریم….لذتی داره که حد نداره!
اصن وقتی بهش فکر میکنم هوس میکنم…واقعا حیف یه همچین چیز خفنی نباشه تو صنعت
اره فوق العاده میشه ایدش :۱۵:
حالا تمش مخفی کاری اخر الزمانی باشه که چه بهتر :۱۵: بالاخره یکی میسازه این مخفی کاری تو فضای اپن ورلد شهرو منتظریم :۲۴:
توی شهر شلوغ چجوری مخفی کاری میشه؟ :۲۵: قراره چیکار کنیم؟
شهر شلوغ نه
من که گفتم اخر الزمانی :۲۴: ولی مثلا فرض کن یه چیزی تو مایه های متال ولی تو یه فاز خیلی باز مثل یه شهر نیمه متروک !
البته ایده ی شهر شلوغ رو از اون یکی بپرس جالب بنظر میرسه :lol:
کلا سبک مخفی کاری خیلی حال میده بهترین سبک بنظرم همینه ولی ساختنش کار همه کسی نیست طراحی مراحل خیلی سخته و چیدمان دشمنان خیلی مهمه کلا پروسه ی طولانی و سختیه.
جزو بهترین بازی هایی بود که بازی کردم
من که خیلی لذت بردم
امیدوارم نسخه جدیدش هم باحال باشه
یعنی دیگه اسپلینتر سل ساخته نمیشه؟؟!!! اگه نشه که من دیگه بیخیال بازی کردن میشم
Blacklist با انتظارات برابر نبود<> خیلی هم بود :۲۳:
ببخشید؟ :۲۳: هایپ هایی که یوبیسافت براش کرد خبر از یه بازی فوق العاده میداد و در عوض با یه بازی بسیار معمولی و سطح متوسط روبه رو شدیم :۲۳: منکه اصلا راضی نبودم نه تنها من سایر منقداوو گیمر هاهم بیشترشون راضی نبودن از بازی
ولی انقدر هم بد نبود که آدم بخواد شدید بکوبوندش
دوست عزیز من نسخ پیشین سری رو تجربه نکردم ولی به عنوان یه عنوان تنها بلک لیست جزو بهترین تجربه های مخفی کاری اون سالم بود.
بازی مخصوصا رو درجات سختش به طرز عجیبی جذاب می شد.
چطور دلت میاد ارزش های این بازی رو زیر سوال ببری؟
حالا هرچقدرم که نسبت به نسخه های قبل پسرفت کرده باشه.
منتقدا متای ۸۲ رو ثبت کردن. فک نکنم معمولی باشه. شما کلا سلیقت زمین تا زیرزمین با بقیه گیمرها فرق میکنه. بازی با متای ۶۰ برات شاهکاره.
میلاد جان
بحث سلیقه نیست شما شماره های قبلو ببین! کیفیت و داستانو خیلی جنبه های دیگه یه سرو گردن بالاتر از بلک لیسته!
خدا وکیلی یکی بیاد بگه بلک لیست بهترین سریش بود شما قبول میکنی؟ :۲۳: همون داستان شماره های قبلی کافیه که بلک لیست توشون محو شه و البته بازی یه چیز معمولی بود از این نظر که در حد هایپ های یوبی نبود قبول داری که؟
برادر صدری
کسی ارزش چیزیرو زیر سوال نبرده داره میگه بهترینشماره تو سری هستش! منم دارم اثبات میکنم که نبوده
نسوخ اخیر دو سر و گردن از قبلیا پایین تر بودن ولی به هیچ وجه معمولی نیستن. خدا رو شکر حداقل مثل رزیدنت اویل نابود نشدن و نمرات خوبی دریافت کردن.
خب دیگه میلاد منم تهه حرفم دارم همینو میگم :۲۴:
خوده بازی معمولی نیست ولی من دارم نسبت به بقیه ی سری و هایپ های یوبی سافت مقایسش میکنم و از این نظر میگم عادی بود
درسته بازی متناسب با هایپ هایی که یوبی سافت کرد نبود اما از لحاظ گیم پلی واقعا خوب بود و تنها قسمتش که با این سری متناسب نبود داستانش بود.
من خودم سری اسلپینتر رو قورت دادم عزیز جان…. باور کن باز همه جوره یه اسلپینترسل کامل بود :۲۳:
هیچ ربطی به قورت دادن نداره برادر خیالت راحت :۲۳:
شما از لحاظ متا از نظر فن ها از نظر خیلی ها نگاه کنی میفهمی بلک لیست یه SC خوب نیست و نبوده! :!:
شما دیگه باید زیادی فن بازی کنی که بگی کامل بوده بازی
البته بحث گیم پلی بازی جداست ولی در مورد بقیش به هیچ وجه سیر نمیکنه
یعنی احتمال داره نسخه بعدی Splinter Cell تو ۲۰۱۶ یا حتی ۲۰۱۷ هم منتشر نشه؟! ( اگه استدیو دیگه نسازتش )
حیف، ولی امیدوارم تو ip جدیدشون موفق باشند و احتمالا تو E3 2016 بازیشون رسما رونمایی میشه و تریلرش منتشر میشه
ممنون بابت خبر