HUD کمپین هیلو ۵ برای هر کاراکتر شکلوشمایل منحصربهفردی دارد
طراحی HUD در بازیهای شوتر اهمیت دوچندانی دارد. Head Up Display که اطلاعات حیاتی از نوار سلامتی، گلولهها و مهمات، مینیمپ و مواردی از این قبیل در اختیار بازیکن قرار میدهد، باید با اشغال کمترین جای ممکن در صفحه اطلاعات کاملی را نیز در اختیار بازیکن قرار دهد. در سری بازی هیلو، HUD همواره دستخوش تغییراتی بوده که Halo 5: Guardians خود را از آن مستثنی نمیبیند.
۳۴۳i در این قسمت از بازی، رابط کاربری را طوری طراحی کرده است که هرکدام از شخصیتهای کمپین بازی HUD منحصربهفرد خود را خواهند داشت. اما وضعیت برای مالتیپلیر متفاوت است؛ آقای جاش هولمز از تیم سازندهی بازی اشاره کرده است که حالتچندنفرهی هیلو ۵ از HUD ثابتی استفاده خواهد کرد.
«MP از HUD ثابتی استفاده خواهد کرد که برای همهی بازیکنان یکسان خواهد بود (با تعویض زره تغییر نخواهد کرد).»
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
halo :15: :15: :15: :15: :15:
موافقم HUD یاید فضای کمی رو اشغال کنه و اطلاعات حیاتی رو در اختیار فرد قرار بده. نمایش های بازی تا اینجا عالی بودن و تریلر E3 هم خیلی خوب بود.
تریلر کمپین تو کنفرانس مایکرو خیلی دیدنی بود صرف نظر از برخی ایراد های بنی اسرائیلیم :۲۴:
اما مولتیش اصلا بدلم نمیشینه :۲۳:
پ ن
کی تنها واس کمپین ی عنوانی که ۹۹ درصدش بر پایه مولتی هس ۶۰ دلار هزینه میکنه…
باو ابوالفضل جان یه جوری میگی ۹۹ درصد که انگار بخش تک نفره قاطی باقالیاست :۲۴:
من تا حالا مولتیشو بازی نکردم ولی بخش تک نفره هیلو همیشه یکی از بهترینها بوده :۲۴:
باو
کمپین از هرچیزی مهم تره بشخصه حاضرم مولتی بازی نباشه ولی کمپین درست حسابی داشته باشه…
مولتیشم که من و خیلیا خوششون اومده خیلی پر جنب و جوشو هیجانی شده با توجه به قابلیت های اسپارتان ۴ ها
:۱۵: :۱۵:
کامیاب جان@
نه اتفاقا کمپینش محشره
فقط طوری از مالتی هیلو تعریف میکنن ادم فک میکنه فقط مالتی هس :۲۴:
علی جان
شما فن تعصبی سری هستی
اگه اینطور نمیگفتین باید شک میکرد ادم :lol: :lol:
:دی
تعصب که اره خب ولی اگر اشتباهی بکنن هم انکار نمیکنم :ی
تنها ترس من از هیلو ۵ اینه که سرور های مولتی مثل MCC گند نزنن…
کمپین هیلو مثل بتلفیلد نیست که.
داستانی داره که تعداد انگشت شماری شوتر بهش میرسن. کاراکترهاش شخصیت پردازیی دارن که کمتر شوتری به خودش دیده.
گیمپلیش مثال زدنیه و تغییراتی دادن و ریسک کردن. قابلیت فرمان دادن به هم تیمی ها و پیاده کردن استراتژی در عین جنگیدن و حس رهبر بودن.
مولتی هیلو هم وقتی بوجود اومد در حد انقلاب اومد. این نسخه هم تغییرات زیادی دادن.
علی جان@
اصلا نگران سرور ها نباش…
این بلاک باستره!!
کاری نمیکنن که ابروشون بره..
همین که زیاد هم هایپ نمیکنن پس خودش سورپرایزه…
میلاد@
کسی با سینگل بتلفیلد مقایسش نکرد!!
“داستانی داره که تعداد انگشت شماری شوتر بهش میرسنگ
بعله درسته
اسم ببرم؟ :۲۴: