EA در ارتباط با روایت داستانی و موقعیت Mirror’s Edge: Catalyst می گوید
شرکت الکترونیک آرتز با عرضه بازی های بسیار موفق و خوش ساخت در سال های اخیر توانسته بازار خوبی برای خود بدست آورد و این سنت قرار است با پرچمدارانی چون Mirror’s Edge: Catalyst و Star Wars: Battlefront ادامه پیدا کند. از Catalyst برای اولین بار در E3 2013 رونمایی شد و تاکنون انتظار بسیاری از جانب طرفداران برای این هایپ جدید بوده است. در مصاحبه ای با روزنامه گاردین، مدیر استدیو DICE در مورد روایت داستانی و زمان وقوع اتفاقات در سری توضیح داد.
وی گفت:
این (Catalyst) بیشتر یک ریبوت محسوب می شود و ما آن را داستان پایه و اولیه خطاب می کنیم. ما چیزی که بازی اول به آن دست یافت را نگه داشته ایم اما همچنین به خود این اجازه را داده ایم تا از هسته آن را بازسازی کنیم.
Catalyst یک دنباله نمی باشد، همانطور که EA قبل از همایش E3 امسال، در مورد آن شفاف سازی انجام داد و گفت:
این بازی یک دنباله و Mirror’s Edge 2 نیست.
Patrick Bach (مدیر استدیو) ادامه می دهد:
داستان خوب بود، اما عالی نبود. کارهایی که می توانستید انجام دهید بسیار محدود بودند – ما می خواستیم حس دوندگان در دنیای واقعی را به شما القا کنیم.
سپس در مورد ادامه سری گفت:
امیدوارم این فقط یک شروع باشد. ما سعی می کنیم که زیاد آینده نگری نداشته باشیم زیرا مسائل تغییر می کنند و این مورد به موفقیت بازی بستگی دارد. اما مسلما ایده هایی برای ادامه دادن آن داریم. تا زمانی که ساخت را تمام نکرده باشید، نمی دانید که یک بازی شما را به کجا می برد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
به نظر میاد بازی اکشن تر بشه .. البته این میتونه بد باشه
بازی قشنگی هست من که با تریلر بازی حال کردم
بسی دوست داشتنیه این عنوان :*:
حداقل خواهر فیث هم تو بازی نقش مهمی داشته باشه.
طبق این گفته ها Catalyst پیشرفت های زیادی نسبت به قبل خواهد داشت.