عنوان Mirror’s Edge: Catalyst در ابتدا Open World نخواهد بود

در ۱۳۹۴/۰۴/۲۷ , 10:30:47

Electronic Arts و Dice هر از گاهی عنوان Mirror’s Edge: Catalyst را یک عنوان Open World می‌خوانند. اما به نظر می‌رسد این عنوان آن‌قدر هم Open World نیست! حداقل در اوایل بازی این‌گونه نیست. با دیبازی همراه باشید.
طبق صحبت های Sara Jansson، تهیه کننده اصلی بازی، دنیای این بازی که City of Glass نام دارد هنگامی کاملاً قابل دسترسی خواهد شد که مأموریت های داستان اصلی بازی را به پشت سر گذاشته باشیم. پس انتظار نداشته باشید که در همان ابتدای بازی بتوانید در شهر به گشت و گذار بپردازید.
با توجه به صحبت های او، عنوان Catalyst بسته به وسایل و آیتم های که Faith به مرور از آنها برخوردار می‌شود، به بازیبازان اجازه می‌دهد تا در مکان های جدیدی قدم بگذارد و برای تحقق این امر، باید مأمورت های اصلی داستان را پشت سر گذاشت. او گفته است:

این یک شهر بزرگ و توسعه یافته است گه به مرور زمان با جلو رفتن شما در داستان بزرگ و بزرگ تر خواهد شد. یک ایراد که همیشه به نسخه قبلی بازی وارد می‌شود این است که بازی برای بیشتر بازیبازان سخت و یا ناامید کننده بود. به همین دلیل ما در این نسخه تصمیم گرفتیم که با محیط بزرگ‌تری را در اختیار بازیباز قرار دهیم تا دست آنها باز تر شود و این مشکل برطرف شود. گیمپلی بازی ما با سایر عناوین بسیار متفاوت است.

او درست می گوید. اینگونه وقت بیشتری برای یادگیری مهارت های Faith و حرکات پارگور او داریم و در همان ابتدای بازی با دیدن عظمت شهر، دستپاچه نخواهیم شد.
عنوان Mirror’s Edge: Catalyst در سال ۲۰۱۶ برای PC , Xbox One , PlayStation 4 منتشر خواهد شد.


3 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. اینا فازشون چیه؟ اصلا تصور اینکه بتونن یه اپن ورلد کم نقص بسازن غیرممکنه.
    رسما دارن از ریشه تغییرش میدن. اپن ورلد هم باشه فک نکنم داخل ساختمان ها قابل دسترسی باشه و جزییات چندانی نخواهد داشت.
    کلا با این تصمیمات دارن کارو سخت تر میکنن.
    نیازی به این همه تغییرات نبود.

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر