کارگردان: سیستم ساخت و ساز Fallout 4 اختیاری است/کنسول ها مانند PC هستند

در ۱۳۹۴/۰۴/۲۷ , 19:30:49

برای میلیون ها گیمر E3 بسیار فوق العاده ای بود چرا که بالاخره توانستند نگاهی عمیق و طولانی بر بازی به شدت موردانتظار Fallout 4 داشته باشند و حال که بازی را دیده ایم، هر روز جزئیات و اخبار بیشتری در دسترس طرفداران قرار می گیرد. وقتی بعضی از قابلیت های بخصوص در بازی به بازیکنان اجبار می شوند، آن ها این مسئله را یک مشکل دانسته و به سازنده بازی برمی گردانند؛ بدیهی است که گیمرها از یک بازی که عناصر پشتیبان آن به صورت اجباری در بازی حضور دارند، لذت نخواهند برد.

Bethesda هم این مورد را به خوبی می داند و این اشتباه را انجام نمی دهد. ساخت و ساز در بازی ای مثل Far Cry 3 حضور داشت اما هرگز برای پایان یا ادامه دادن بازی لازم نبود. Fallout 4 نیز از این جانب به سیستم و مکانیک مورد نظر نگاه می کند. Todd Howard کارگردان بازی در این باره می گوید:

این مورد اختیاری است، اما بسیار وسیع. مراحلی برایش وجود دارد که می توانید آن ها را انجام ندهید. اما [ساخت و ساز] یک سیستم کامل داشته و داستانی برای آن وجود دارد.

Bethesda قبلا هم آزادی عمل بی انتها را در بازی هایی چون Skyrim و Fallout 3 در اختیار بازیکنان قرار داده است. همان طور که می دانید، این اولین تجربه استدیو در زمینه ساخت بازی برای PS4 و Xbox One می باشد و به نظر می رسد آن ها هم مانند دیگر سازندگان احساسات مشابهی نسبت به این کنسول های نسل هشتم دارند. او می گوید:

کنسول ها بسیار شبیه PC هستند و از قدیم ما بر روی این پلتفرم بازی می ساختیم. پس زمانی که صرف ساخت بازی می شود بسیار کارآمد و مفید است، زیرا لازم نیست آن را به سه روش (برای هر پلتفرم) توسعه دهیم؛ لازم نیست یک روش برای Xbox 360، یک روش برای PS3 و روشی دیگر را برای PC به کار گیریم. اکثر ساخته های ما بر روی هر سه پلتفرم کار می کند. درست است که سر هرکدام هنوز زمانی مصرف می شود، اما نه به اندازه نسل قبل.

در ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان ماه) منتظر این بازی برای PC/Xbox One/PS4 باشید.


5 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. به نظر من بازی عالیه هست و نمیشه مشکلی ازش گرفت با امدن این بازی صنعت گیم متحول میشه و بعد از این بازی خیلی ها از این بازی الگو برداری میکنن
    واقعا به سازنده های بازی باید یک خسته نباشید بزرگ گفت

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر