The Coalition: بزرگترین چالش، حفظ نرخ فریم ۶۰fps برای Gears of War بود

در ۱۳۹۴/۰۵/۰۱ , 00:01:34
Gears of War 4, Gears of War: Ultimate Edition, The Coalition, اپیک گیمز - Epic Games, بازی Gears of War, شرکت مایکروسافت (Microsoft), کنسول Xbox One

واقعاً دیگر این روزها مشکل بسیاری از سازندگان ابتدا کسب نرخ فریمی مشخص و سپس حفظ آن است! بسیاری در صفحه‌های رسمی خود مثل Crystal Dynamics، سازنده‌ی تومب ریدر، در توییتر از سختی این کار می‌گویند و قول یک نرخ فریم ثابت و بدون مشکل را نمی‌دهند. حال در کنار این‌طور استودیوها، یک سری استودیو مثل استودیوهای سازنده‌ی سری Call of duty نیز وجود دارد که اصلاً خم به ابرو نمی‌آورند و بدون هیچ مشکلی یک نرخ فریم عالی برای کاربر به ارمغان می‌آورند. بد نیست که بدانید، سازنده‌ی بازی Gears of War نیز به جمع استودیوهایی که دل‌خوشی از نرخ فریم و ۳۰fps و ۶۰fps ندارند، مثل ناتی‌داگ پیوسته و ابراز مشقّت از یک نرخ فریم ثابت دارد. با دنیای بازی همراه باشید.

شکی در این‌که The Coalition سخت در حال کار بر روی Gears of War 4، دنباله‌ی مورد انتظار فرنچایز محبوب Gears of War، می‌باشد نیست، اما این سازنده باید ابتدا خود را با Gears of War: Ultimate Edition ثابت کند و از یاد نبرد که همه‌چیز را به مایکروسافت برای خرید عنوان از Epic Games مدیون است. این عنوان بازسازی‌شده ماه بعد برای اکس باکس وان منتشر خواهد شد و به‌عنوان اولین قدم سازنده برای خلق دوباره‌ی تجربه‌ی ناب Gears of War می‌باشد.

حال GamingBolt توانسته با پیتر، طراح ارشد در The Coalition، درباره‌ی بزرگ‌ترین چالش روبروی آن‌ها صحبت کند و مورد جالبی که وجود دارد،‌ این است که چالش آن‌ها با چالش بسیاری از سازنده‌های دیگر یکی و مشکل معروف حفظ نرخ فریم بر روی ۶۰fps می‌باشد.

Gears-of-War-Ultimate-Edition_Gridlock_01

او دراین‌باره این‌طور گفته است:

ساخت بازی عالی و بدون مشکل بود، اما مثل بقیه‌ی پروژه‌های بازی‌سازی همیشه پستی‌ها و بلندی‌هایی وجود داره. اگر بخوایم به‌طور حرفه‌ای صحبت کنیم، بزرگ‌ترین چالش ما حفظ ۶۰ فریم در ثانیه و همین‌طور حفظ تمامی جلوه‌های بصری و نوری با نرخ فریم ۶۰fps بوده؛ منظورم اینه که بازی در نرخ فریم ۶۰fps خیلی زیباست!

تا به امروز و با وجود بتای عالی Gears of War: Ultimate Edition، عنوان بازسازی‌شده و نسخه‌ی چهارم مارا شگفت‌زده کرده‌اند. فقط امیدوارم که بازی کامل نیز در زمان عرضه در ۲۵ ام ماه اوت بتواند به هدف خود برسد و ما را بازهم شگفت‌زده کند و راضی نگه دارد. Gears of War 4 نیز در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد.

نظراتتان را با ما در میان بگذارید.


12 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. به نظر من تریلری که توی e3 پخش کردن عالی بود چراکه اصلا قرار نبود سیستم مبارزاتی بازی رو نشون بدن چیزهایی که سازندگان میخواستن نشون بدن اینا بود ۱-کارکتر قابل بازی ۲- گرافیک ۳- جو بازی ۴- حال و هوای کارکتر بازی (از طریق نشون دادن تکیه کلام ها)

    ۳۰
  2. متاسفانه یکی از ضعیفترین نمایش های E3 مختص این عنوان بود
    طرف فقط یه ربع راه رفت
    مدل دویدن و کاورگیری و حتی راه رفتن هم تغییری به خودش ندیده بود
    مارکوس رو هم که نشون ندادن
    تنها بخش جذاب برای من گرافیکش و طراحی اون هیولاهای جدید بود ولاغیر
    از صمیم قلب امیدوارم این عنوان دهن همه رو ببنده
    شماره ۲ ایم بازی یکی از بهترین بازیهای عمرم بود . . .

    ۵۰
  3. معلومه که ثابت نگه داشتن فریم ریت روی ۶۰ واسه همه استودیو ها کار خیلی سختیه. اکثرا هم روی ۳۰ فریم قفل میکنن.
    ولی کاملا معلومه که روش خیلی کار کردن. کلا گرافیک از این رو به اون رو شده. نسخه pc هم که گفتن پورت ساده نیست و ویژگیهای خوبی داره.

    ۲۰
  4. پاراگراف اول در متن اصلی (منبع) وجود نداشت ، در ضمن این جمله طبق چه معیاری گفته شده :

    “حال در کنار این‌طور استودیوها، یک سری استودیو مثل استودیوهای سازنده‌ی سری Call of duty نیز وجود دارد که اصلاً خم به ابرو نمی‌آورند و بدون هیچ مشکلی یک نرخ فریم عالی برای کاربر به ارمغان می‌آورند. ”

    ۱- منظور شما از نرخ فریم عالی CoD ، روی چه سیستمیست ؟ Pc یا کنسول ؟
    ۲- شما سیستم رندرینگ ، Post Processing ، سیستم نورپردازی ، AI و …. بین COD و بازی ای مثل Gears رو یکی میدونید ؟ :۲۱:

    ۱۰
    1. حالا من هم چندتا سوال ازتون دارم :-)
      ببخشید یک سوال!
      اصلا چیزی از حرف نویسنده فهمیدید؟ :/
      حسین (؟ ) عزیز داشتن می گفتن اختلاف نظر و عملکرد بین استدیو های بازی سازی تفاوت داره!
      ممکنه کارمندان CI اصلا ندونن فریم ریت چی هست( :lol: ) و برخلاف این, Infinity Ward یا Sledge Hammer مشکلی در راه اندازی یک نرخ فریم فیکس شده نداشته باشن!
      ایشون داشت این حرفو می زد!
      کاری به اجرای تکنیک های جدید مثل دیفرد رندرینگ و استفاده ی محسوس یا نامحسوس( :lol: )از جی-بافر و یا Artificial intelligence و اینا نداشت!
      درضمن AI این دوبازی یکی از یکی بدتره!
      البته مشخصه شما چرا اینرو ذکر کردید :-)

      ۱۰
    2. اومده مقایسه کرده دیگه. گفته سازندگان کود خم به ابرو نمیارن ولی توم رایدر و بقیه سازنده ها واسشون سخته.
      اخه کود گرافیکش در حد اسهال تشریف داره دلیلش اینه.

      ۰۰
    3. اینقدر پیچ و تاب نمی‌خواست
      ۱- مقدمه نیازی نیست توی منبع وجود داشته باشه و باید طوری نوشته بشه که خواننده به ادامه‌ی مطلب رجوع کنه.
      ۲- کریستال داینامیک و ناتی داگ توی توییتر گفته بودن چقدر حفظ یک نرخ فریم ثابت سخته!
      ۳- سازنده‌های CoD هم به طور کلی یک کلمه نمی‌گن از نرخ فریم نمی‌نالن
      ۴- Lead Platform برای Call of Duty کنسول ها کریستال داینامیک و ناتی‌داگ هم که بازی‌هایشون انحصاریه
      ۵- اون سیستم‌هایی که گفتی رو نمی‌دونم چیه چون توی PC بازی نمی‌کنم متاسفانه و سوالتم نفهمیدم داداش دوباره تکرار کن :۲۴:

      ۰۰
  5. بد نیست که بدانید، سازنده‌ی بازی Gears of War نیز به جمع استودیوهایی که دل‌خوشی از نرخ فریم و ۳۰fps و ۶۰fps ندارند، مثل ****”””ناتی‌داگ”””**** پیوسته و ابراز مشقّت از یک نرخ فریم ثابت دارد.
    گفتم شاید خیلی تو متن مشخص نبود من براتون مشخصش کردم.

    ۲۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر