جزئیات جدید از بازی Fallout 4 با نمایشش در Quakecon مشخص شد
Todd Howard کارگردان بازی Fallout 4 و از سران Bethesda Game Studios چندی قبل در Quakecon دموی جدیدی از بازی مذکور را به نمایش گذاشت و با این دمو، اطلاعات و جزئیات زیادی بدست آوردیم. البته باید اشاره داشته باشیم که نمایش به صورت زنده پخش نشد و اطلاعات بدست آمده از جانب چندین فرد حاضر در نشست و البته بلاگ زنده IGN بوده است.
جزئیات ارائه داده شده:
- اجزای داخلی روبات های Mr. Handy تماما مدلسازی شده اند و در صورت نابودی اش، می توانید آن ها ار ببینید.
- تعداد زیادی (بیش از ۱۰۰۰) نام برای شخصیت ها ضبط شده است که در بازی گفته می شوند؛ (از جمله F-face!!)
- Dogmeat که سگ داخل بازی و همراه شماست با توجه به سگ مدیر طراح مراحل River مدلسازی شده است.
- Preston Garvey فرمانده نیروهای شبه نظامی است و تنها ۵ نفر در فرمانش باقی مانده اند.
- یکی از محیط های بازی Diamond City است که در Fenway Park (استدیوی Boston Red Sox) قرار دارد.
- Preston Garvey به همراه زنی به نام Piper، سگ شما یا حتی Mr. Handy می توانند همراه شما باشند. در بازی تقریبا ۱۲ همراه مختلف وجود دارد.
- همراهان انسان (بدون توجه به جنسیت) در بخش Romance بازی حضور دارند.
- هک ترمینال و شکستن قفل ها در بازی حضور دارند و مشابه Fallout 3 و New Vegas هستند.
- مقدار قدرت بازیکن (Strength Stat) به بازیکنان اجازه می دهد آیتم های بیشتری را حمل کنند.
- یک سری ویدئو برای نشان دادن هر مقدار (Stat) منتشر خواهد شد.
- Perk هایی وجود دارند که از منوی S.P.E.C.I.A.L هرباری که سطحتان را ارتقا می دهید، قابل انتخاب خواهند بود. ۷ دسته و در هر کدام ۱۰ ردیف قرار دارند که قدرت هرکدام به نسبت جایگاه بیشتر می شود.
- از این Perk ها می توان به Attack Dog و Intimidation اشاره داشت.
- غارت کردن توسط پنجره ای لیستی که قابل حرکت و اسکرول خواهد بود.
- از دیگر مکان های بازی می توان به Lexington و پایگاه هسته ای Corvega اشاره داشت.
- اسلحه لیزری بعد از هر شلیک با چرخاندن اهرم کنارش پر می شود.
- می توانید کاور کتاب ها و کامیک بوک ها را با زوم کردن و چرخاندن صفحه مشاهده کنید.
- نبردهای بین گروه های مختلف NPC بازی شکل می گیرد که بازیکن می تواند در آن دخالت نکند یا وارد آن شود.
- زره قدرتی Fallout Brotherhood به همراه پرتاب کننده Fat Man در بازی حضور دارند. همچنین شاهد هواپیماها هستیم.
- خشونت در بازی حضور دارد و سرها جدا می شوند.
- Ghoul ها (از هیولاهای داخل بازی) می توانند از پنجره ها بالا روند.
- در حین مبارزات می توانید به Pip-boy نگاه کنید و بازی متوقف می شود.
این جزئیات هم اکنون از صبر ما کاسته و هایپ ما را چند برابر کرده اند!
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
خیلی خوبه که اینقدر به جزئیات توجه کردن بازی جذابی هست
در مورد ازدواج کردن هم باید بگم که این نشانه خوبی هست که جزئیات براشون مهم بوده و روش کار کردن امیدوارم روی همه جای داستان و همه چیز خوب کار کرده باشن
تشکر !
همچیز عالی یک شاهکار دیگه به احتمال زیاد هم گوتی امسال همین هست .
عجب جزئیاتی…
فقط مونده بود بگن سلاحها شلیک میکنن و انسانها را میروند/:
=))))))
tnx
کاش ویدئوش رو هم میذاشتید؛ البته چیز جدیدی هم نشون ندادن تقریباً. بیشتر قسمتهای ویدئو رو قبلاً دیده بودیم. (اگه اشتباه نکنم)
راستی Skill ها هم بهکل حذف شدند.
منظور از “یک سری ویدئو برای نشان دادن هر مقدار (Stat) منتشر خواهد شد.” هم اینه که تاثیر و قابلیت هر Stat رو به صورت انیمیشنی توی Pip-Boy نشون میده که خیلی جالبه.
از این بخش اصلاً خوشم نیومد:
“همراهان انسان (بدون توجه به جنسیت) در بخش Romance بازی حضور دارند.”
با تشکر.
—————————————–
ساز مخالف
من هم با اون قسمت romance ماجرا اصلا حال نکردم. البته به خودی خود بد نیست ولی انصافا خفن بودن شخصیت اصلی وگاس جدید به خاطر این بود که تکوتنها اومد سرنوشت اونجا رو تغییر داد و بعدش تو افق محو شد. یک قهرمان خفن هیچوقت با یک رابطهی عشقی جون کسی رو به خطر نمیندازه. البته این نظر شخصی منه.
بیشتر این موارد ذکرشده هم به نظر هم الکی بودن و صرفا خواستن فهرستشون بلندتر باشه! خب یعنی چی اسلحهی لیزری بعد از هر شلیک با چرخاندن اهرم کنارش پر می شود؟ که چی؟ به نظرم این همه سروصدای الکی فقط باعث بالا رفتن بیمورد انتظارات از بازی و ناامیدی بازیکنندهها موقع انتشار بازی میشه.
با احترام به نظر شما
من فکر میکنم fallout N.V. اصلا شخصیتش قابل شناسایی نبود چون حرفی نمیزد، حالا به طور کلی در نظر بگیریم: شخصیت بازی همون شخصیتی هستش که ما میخواهیم باشه. در این بازی قهرمانی وجود نداره… شاید هم داره… همه چیز به عهده خود ماست دوست عزیز… در فالاوت ۳ شاید راه زیادی برای اتمام داستان اصلی نبود، اما در وگاس و ۴ همه چیز به عهده ما هستش که با نیو وگاس چیکار کنیم، یا در کل در این دو بازی چه تصمیماتی بگیریم..!
توی فالآوتهای قدیمی هم رومانس/ازدواج (حتی ازدواج همجنسگرایی) وجود داشت و من اون رو هم دوست نداشتم (البته یه بخش خیلی کوچیک و اختیاری بود و میشد اصلاً سمتش هم نرفت).
کلاً از این مسائل توی بازی خوشم نمیاد مگر اینکه از لحاظ داستانی و شخصیتپردازی (و جنسیتی) و همینطور با توجه به فرهنگ ما، معقول و منطقی به نظر بیاد مثل چیزی که توی سری ویچر دیدیم. اما خب توی فرهنگ آمریکایی و با توجه به اینکه ازدواج همجنسگراها هم قانونیه احتمالاً اون چیزی که من میخوام نمیشه و احتمالاً مثل Dragon Age 2 تا میخوای دو کلمه با همراهانت صحبت بکنی یه سری دیالوگ س.ک.س.یِ چیپ میاد جلوت و اعصابتو میریزه به هم. امیدوارم زیاد رو این بخش متمرکز نشن. البته این رو هم بگم که این رومانس/ازدواج و این حرفا کلاً در راستایِ دادنِ آزادی عمل هرچهبیشتر به گیمر (واسه اینکه هرکاری دلش میخواد بکنه) هستش. اما واقعاً گذاشتن این چیزا توی نقشآفرینیهای مدرن، واجبه؟ یا اصلاً خوبه؟ نمیدونم.
بنظر من آره واقعا خوبه
چون باید اون حس آزادی عمل در بازی به چشم بیاد…
کاملا موافقم. اینکه باشه بد نیست، ولی نباید شورشو در بیارن.
ماشاءالله!
عطشمان چند برابر شد!
البته بعضیاشون داخل دو بازی قبل بودن.
تشکر بابت اطلاع رسانی.
—————————————
Sans Lingua Franca
P.S:بنظرم بهتر نیست یه دستی روی تیتر یا عنوان بکشید!:دی