Turn 10 درمورد نرخ فریم بازی Forza Motorsport 6 توضیح میدهد
بسیاری از شرکت و استودیوها قول اجرای بازیهایشان را برای نرخ فریم ۶۰ FPS را میدهند اما بسیاری از آنها در این نرخ ثابت نیستند و حتی شاهد هستیم که در مواقعی که بازی صحنه های بازی بسیار شلوغ میشوند، نرخ فریم به میزان قابل توجهی کاهش مییابد.
در همین راستا با کاگردان بازی Forza Motorsport 6 در گیمزکام مصاحبه ای صورت گرفت و سوالی پیرامون همین مسئله از ایشان پرسیده شد و ایشان اینگونه پاسخ دادند:
بله، کاملا! یکی از بخش های اساسی بازی این مسئله میباشد. شما بصورت تصادفی نمیتوانید به ۶۰ فریم برسید، شما نمیتوانید بر روی ۳۰ فریم آغاز کنید و بعد به ۶۰ فریم برسید یا نمیتوانید از ۶۰ فریم کاهش پیدا کنید، شما باید ۶۰ فریم بمانید.
بنابراین زمانیکه شما یک بازی را توسعه میدهید، همه چیز باید ۶۰ فریم باشد. شما باید خودروها را طوری بسازید که ۶۰ فریم باشند، شما باید هر تکه از کدها را طوری بسازید که ۶۰ فریم باشند. این مسئله برای تیم توسعه مانند یک مسئله مذهبی است و ما بسیار با جدیت به آن نگاه میکنیم.
اینطور که پیداست شرکت Turn 10 در این بخش سنگ تمام گذاشته است تا بتوانید به قولی که با طرفداران داده است بصورت عمل نماید. در پایان این نکته نیز قابل ذکر است که عنوان مذکور در ماه سپتامبر سال جاری میلادی بصورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
بهترین ریسینگ نسل ماه دیگه منتشر میشه.
شبیه سازی توی بازی بسیار سطح بالاست. ۴۵۰ تا ماشین اونم با جزییاتی که هیچ بازیی تا حالا به خودش ندیده.
۱۴۷ تا پیست.