اطلاعات فراوانی از بازی Scalebound منتشر شد
در رویداد گیمزکام هیدکی کامیا کارگردان بازی Scalebound و Jean Pierre Kellams تولید کننده بازی اطلاعات جدیدی از بازیشان را پشت در های بسته به اطلاع خبرنگاران رساندند.
- دست فلس دار Drew و انگشتانی با ناخن بلند نشان دهنده ی پیوند او با اژدها است
- اژدها توسط هوش مصنوعی کنترل می شود. اما امکان صدور دستوراتی مانند “برو اونجا” ، “اونجا رو نشونه بگیر” ، “دفاع کن” یا حمله کن” وجود دارد.
- دنیای Draconis توسط یه انرژی به نام “پالس” پوشیده شده که باعث شکل دهی طبیعت و معلق ماندن جزیره ها شده. Drew و اژدهایش هم از همین انرژی برای مبارزه استفاده می کنند.
- Drew می تواند از ضربه ی گیج کننده استفاده کند و خودش را با طناب به نقاط ضعف دشمنان درشت هیکل برساند.
- انرژی پالس شکل اژدهای Drew را نیز تغییر می دهد و در قوی ترین حالتش یک اژدهای انسان نما می شود که قدرت حمله و دفاع بسیار زیادی دارد.
- شما می توانید دشمنان عظیم الجثه را تکه تکه کنید.
- درون بازی سیاهچال (Dungeon) وجود خواهد داشت.
- بعضی از مواقع Drew مجبور می شود از اژدها جدا شود و به تنهایی پیش روی کند.
- سلاح ها در بازی نوار مقاومت دارند که در صورت استفاده کاهش می یابند.
- گروهی که در حال حاضر روی بازی کار می کنند متشکل از صد نفر است.
- امکان خرید زره Dragon وجود دارد.
- امکان شخصی سازی اژدها در بازی وجود دارد.
- اگر دشمنان توسط اژدها کشته شوند امتیازی نسیب شما نمی شود، بنابراین باید انتخاب کنید که می خواهید همه را به سرعت بکشید یا این که برای بدست آوردن امتیاز شخصا وارد مبارزه شوید.
- شما می توانید پوست اژدهایتان را انتخاب کنید.
- شما می توانید عناصری که اژدهایتان با آن مبارزه می کند را انتخاب کنید.
- سلاح های مختلفی در بازی وجود دارد. شمشیر، سپر و یا شمشیر های بزرگ.
- خود Drew هم امکان کسب Skill و Level Up شدن دارد.
- کامیا در سالهای اخیر بازی های JRPG را تجربه نکرده و به همین دلیل نمی تواند داستان Scalebound را با دیگر بازی های این سبک مقایسه کند.اما طبق گفته های او داستان این بازی در مورد رفاقت بین Drew و اژدها است که عمیق، احساسی و شوکه کننده است.
- Drew وقتی از هدفونش استفاده می کند که وارد میدان نبرد می شود. این هدفون به پلاتینیوم گیمز امکان استفاده از همه نوع موسیقی در بازی را داده است.چرا که هر موسیقی که Drew در حال گوش دادن به آن باشد برای شما نیز پخش می شود.
- کامیا نمی تواند و نمی خواهد از واژه ی “جهان باز” برای این بازی استفاده کند. چرا که این واژه بازه ی وسیعی از بازی ها را در بر می گیرد و به طور دقیق Scalebound را توصیف نمی کند. اما می توان گفت بازی Scalebound یک بازی بزرگ با دنیای بزرگ و مبارزات عظیم است.
- اطلاعات زیادی از بخش Co-Op بازی منتشر نشد. اما هدف کامیا از نمایش کوتاه این بخش برای این بوده که حس ورود به سیاهچال به همراه چند بازیکن را تا حدودی منتقل کند.
- وقتی رابطه ی Drew با اژدها آغاز می شود الزاما در بهترین حالت قرار ندارد و این دو فراز و نشیب های زیادی را تجربه می کنند تا رابطه ی عمیق بین آنها شکل بگیرد.
- اژدها در بازی مثل یک شخصیت زنده و عاقل است. سازنده ها قصد داشتند تا اژدها را طوری طراحی کنند که حس این که توسط هوش مصنوعی از پیش تعیین شده کنترل می شود به شما دست ندهد.
بازی Scalebound یک عنوان اکشن/نقش آفرینی است که تعطیلات سال ۲۰۱۶ برای X1 عرضه خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
کامیا بازیو میسازه پس تمام :۱۸:
فقط دوستان میگن افت فریم :۱۲: :۱۲:
ینی اینقد فاجعه بودش؟
من ندیدم تریلرو :۲۳:
مراحل اولیه ساخت اصولا نباید بهترین عملکرد رو بده. مگر اینکه مثل بعضیا گرافیک دروغین نشون بدی.
افت فریم در حد پنج شش فریم در صحنه های عظیم و شلوغ بود که قطعا بعد از یک و نیم سال درس میشه.
چقدر این عنوان هایپ شد… اصلا در حد انتظارش نبود
از افت فریم بازی گرفته تا کمبوهای ساده .. شخصیت اصلی درسته که شبیه دانته بودن هم خوبه ولی رسما کامیا هیچ ایده جدیدی واسه شخصیت اصلی نداشته
فقط وجود اژدها واسه بازی جالب بود
انیمیشن های شخصیت اصلی به خصوص طرز راه رفتنش اصلا خوب نبود…
این بازی اگه نمایش نداشت هم هیچ فرقی نمیکرد.. کامیا خیلی بیشتر از اینا میتونست تریلری جذاب از بازی بده بیرون ..
بازی اصلا درخور اسم سازنده ش تا اینجا نبوده…
درسته که بازی خوبی میشه ولی وقتی خود استاد اونطوری هایپ میکنه باید منتظر موند که سر حرفش میمونه یا صرفا بازی وصله ای از بازی های موفق هم سبکه
بازیه خوبیه فقط اون دونه قرمزا بعد از کشتن دشمنا رو مخه :lol:
شما هم اواتارت رو مخه
تنها دلیلی که باعث میشه که وان بخرم انحصاری های مایکرو سافته ……..نمیدونم اگه سونی ناتی داگ رو نداشت چکار می کرد؟!!!!!!!!! :!: :!: :!: :!: :!:
بر خلاف دوستان من یک ذره سر نمایش بازی هیجان زده نشدم !
نمیدونم چیز خاصی برای من نداشت !
گرافیکش که خوب بود ! عالی نبود که آدم بگه واو !
گیم پلیش هم ترکیبی از استانداردهای سبک خودش بود !
در هر صورت فکر نکنم بازیی باشه که بخوام بخاطرش ایکس وان بخرم !
از اونور هم که کوانتوم بریک منو ناامید کرد کلا ! چی بود این گیم پلی آخه؟ برا کودکان زیر ۳ سال طراحی شده بود انگار انقدر آسون نشون میداد ! ولی خوب در مقابل داد میزد که استاد سم لیک دوباره یه داستان شاهکار داره تحویل میده !
کراک داون هم با همه خوبیش با تکنولوژی کلود اجرا میشد که اجراش رو عملا برای ما ایرانی ها محدود میکنه !
دقیقا نمایش کوانتم بریک تعریفه یک فاجعه از گیم پلی می تونه باشه که هیچ عمق و دوومی نداره.
مخلوطی از تنوع لحظه ای که خیلی شلوغ پلوق و ساده کار شده. یه جورایی گیم پلیش به شوخی می خوره و داستانشم که توی همین تریلر کلش مشخص شد. نمیدونم هیچ کس حاضر میشه *فقط* واسه لیتل فینگر بخواد بازی رو تهیه کنه !!!!
درمورد سکیل بوند هم نکته اصلی همین جاست. بازی مخلوطه سبک هاست که نهایتا اگه منسجم اجرا بشه لذتش فوق العادست. همه فکر می کردن بایونتا همون دویله ولی خب …
انچارتد که از اینم اسونتره. مشکلی هست؟
سوار ماشین از صد تا دشمن فرار میکرد.
پس داستانش هم لو رفت؟ نمیدونستیم :۲۳:
“شلوق پلوغ و ساده” این دو تا کلمه رو اشتباهی نوشتی. چون در تضادن. بگرد کلمات بهتری برای تخریب بازی پیدا کن
تو چی میگی هی میای واسه من نظر میدی.
یکی آنچارتد جوری … که هموز اثراتش باقیست !!
هاهان. پس فهمیدیم هر بازیی شلوغ باشه ساده نیست !!
پس با اجازت تتریس و سودوکو رو میذارم رو سره سمه رودخونه !!
شلوغ بودن شد ایراد؟ بگرد ایراد درست حسابی پیدا کن.
ناموسا کل داستانو از روی تریلر فهمیدی؟
@میلاد
گیم پلی کوانتوم بریک رو با آنچارتد مقایسه میکنی؟
درسته هم سبک هستن ولی مسیر و هدفشون فرق داره !
آنچارتد از اون اولم بخاطر گیم پلی سینمایی و بزن بکشش معروف بوده !
حالا ناتی گاد اومده یه کار جالب کرده، شما توی بازی های این سری میتونی روی نرمال بری و لذت یه اکشن پر زرق و برق رو تجربه کنی ! یا درجه سختی رو ببری بالا و با چالش واقعی رو به رو شی !
در کل مقایست تو ماتحت اسپنسر :lol:
@روزبه
درکل منظورم همین بود که بازیش قطعا موفق و عالی میشه ! ولی برای من چیز هیجان انگیزی نداشت :دی سلیقس دیگه !
کوانتوم بریک یکم متفاوته.
من اولین باره میبینم یه سازنده رفته دنیای فیزیک مدرن و با مرکز تحقیقاتی سرن مشاوره میکنن. یکی این موضوع جذبم کرده.
یکی هم همون تم داستانی و کاراکترهاش.
گیمپلی استفاده از زمان هم چندین نوع هست. توی مکانهای خلوت و روی پل یه نوع استفاده میشه. کنار میز محاسبات برای پیشبرد داستان استفاده شد.
توی درگیری هم که به چندین بخش تقسیم میشه.
فک نکنم سطحی باشه.
نمایش خیلی خوبی داشت اسکیل باوند، یعنی کامیا یه بار دیگه نشون داد کلا کلاس کاری بالایی تو طراحی گیمپلی داره درست مثل استادش میکامی.
مطمئنا بازی سرگرم کننده و جذابی میشه مثل همه بازیهای قبلی کامیا.
تنها بازیی که ممکنه سره حسرت بازی نکردنش وان بگیرم همینه :۱۸:
خودمم نمیدونم چرا تا این حد مجذوبش شدم ولی کلا کامیا که پشتشه معلومه چیز عالیی از آب در میاد :۱۵:
منتظریم ببینیم چی میشه :۲۴:
این بازی خوراک خودمه.
امیدوارم درجات سختی زیادی داشته باشه.
این عبارت”می توانید دشمنان عظیم الجثه را تکه تکه کنید” منو دیوانه کرد.
ممنون آقای alone
,بهترین بازی کنفرانس میکروب واسه من همین بازی بود.
یعنی کامیا دوباره نشون داد چرا واسه من یدونست :۱۵:
هرچقدر نمایش کرک دون و بخصوص کوانتوم بریک ضعیف و فاجعه بود این بازی نشان دهنده یک انحصاری بی نقص بود.
(افت فریمه بازی باید حل بشه).
فاجعه بازیهای شیت استیشن و در راس اونها اخرین نگهبان هست که همون دموی ۲۰۰۹ رو برداشتن با همون گرافیک ارائه دادن.
نمیدونم سونی خجالت نمیکشه بعد از این همه تاخیر به شعور ملت توهین میکنه.
تریلر گیمپلیی که ازش منتشر شده ۷۰ درصد بازی افت فریم داشت خدایی :۱۲:
اونوقت میگن چرا وانو مسخره میکنید انحصاری به این خوبی حیف نیست همراه با افت فریم باشه؟ :۱۲:
چه ربطی داره؟ بازی در مرحله اولیه ساخت هست. اگه بازی نهایی افت فریم داشت مشکل اکس باکسه.
بسه دیگه با ترول کردن هم کاری از پیش نمیره
پ.ن: میلاد خداییش کوانتوم بریک نمایش اینبارش راضی کننده نبود لست گاردنیم برا شماها ساخته نشده برای عشاق ژاپنیه
Crackdown ,و Quantum break فاجعه بودند :lol:همه دارند از بازی تعریف می کنند حتی نیل دراکمن از بازی تعریف کرده اون وقت هیتر مایکروسافت میگه فاجعه
شما دقیقا از crackdown چی دیدید که می گویید فاجعه بوده بازی pre alpha بود و گیم پلی خاصی از بازی نشون ندادند اما با استفاده از این بازی قدرت Cloud به تصویر کشیدند و تخریب پذیری ۱۰۰ درصدی در حالی که قبل از این نمایش همه می گفتند که Cloud فقط تبلیغات الکی بوده و دروغی که مایکروسافت از اول نسل گفته :lol: الان همشون ساکت شدند :lol:
در مورد افت فریم هم باید توجه داشت که بازی یک سال و نیم دیگه قراره عرضه بشه اگر تاخیر نخوره و بدون شک افت فریم بازی کاملا حل میشه
KiNgRäD پس تعریف یه نفر نمیتونه خوبی یه نمایشو تایید کنه
کراک دوان مشکلی نداشت و خیلی هم عالی بود ایشون نظرشونو گفتن این مورد یک :۲۳:
درمورد تبریک گفتن نیل دراکمن هم میخواست تلافی E3 رو دربیاره که سم لیک از انچارتد تعریف کرده بود و اگه نیل این کارو نمیکرد یه نوع بی ادبی محض به حساب میومد و البته این کار برای انسجام بین بازی ساز ها هم انجام میشه درسته جفتشون دارن بازیایی برای دو کنسول متفاوت میسازن و در اصل همکارن و هدف جفتشونم مشخص و تقریبا یکیه
نمایش کوانتوم ضعیف تر از E3 2 سال پیش بود غیر از اینه مگه؟ اصلا خودت بدون فن بازی مقایسه کن متوجه میشی چی به چیه
کسی نگفت بازی بده مطمئنا بازیی که سم لیک روش کار کنه عالی میشه این به همه ثابت شدست فقط داریم میگیم نمایش در حد انتظار نبود
پس الکی پیاز داغشو زیاد نکن
ساری بویز. یکم عصبانی شدم.
خب مایکرو هر چی نشون میده که ضعیفه! نیل دراکمن که خیلی خوشش اومده فک کنم بخاطر داستان متفاوت و کاراکترهایی عمیق .
طرفدارا هم راضی بودن.
یعنی کسی از چیزی که خوشش نمیاد الکی تعریف می کنه :۲۳: سم لیک منتظر بازگشت تعریف کردنش نبود یعنی نیل دراکمن از روی ادب این حرف رو زده اون وقت خودش گفته من از روی ادب گفتم یا شما استدلال می کنید ؟ اگر این طوره تعریف سم لیک هم نمیتونه خوب بودن نمایش Uncharted تعیین کنه که کاملا مشخصه این طور نیست
اگر ممکنه شما مشکلات بازی رو در این نمایش بنویسید
میلاد:
نه اتفاقا اینبار تو گیمز کام جز کوانتوم بقیه نمایش ها عالی بودن
KiNgRäD
من کی گفتم خوشش نیومده؟ :۱۲:
من دارم میگم به هر حال چه خوشش اومده باشه چه نیومده باشه از روی ادب هم که شده باید از بازی تعریف میکرد چون بازی خیلی خوبه :۱۲:
ایرادات نمایش هم این بود که انقدر توش توقف زمانو استفاده کرد که آدم حس میکرد گیمپلی بازی دیگه داره کم کم تکراری میشه و اصلا حس خوبی به آدم نمیده در حالی که جدی تو ای۳ اون گیمپلی که ازش دیدیم خیلی جذاب تر بود
پس زمانی که نیل دراکمن که خودش بازیساز بزرگی از بازی و نماییشش تعریف می کنه این تاییدی بر عالی بودن نمایش
زمان پاشنه ی آشیل این بازی در نتیجه باید هم از قدرت های زمان زیاد استفاده بشه و قدرت های متفاوتی در همین تریلر به نمایش گذاشته شد که اگر با دقت بیشتری نگاه کنید آهسته کردن زمان فقط یک مورد از این هاست
ظاهرا این تخریب صد در صدى فقط مربوط به نسخه چند نفره و آنلاین هست. پردازش ابرى هم اینترنت خوبى مى خواهد چون در حالت آف لاین بلا استفاده است. من به شخصه از NBN استفاده مى کنم اما براى ۵٠٠ گیگ در ماه مجبورم ١١٣$ پول بدم. با حجمى که قراره پردازش ابرى استفاده کنه باید کل شبکه ها ى تلویزیون آنلاین رو بى خیال بشم. امیدوارم این پردازش ابرى براى مایکرو موفقیت آمیز باشه، اما امیدوارم قرار نباشه یه همچین دردسرى همه گیر بشه. من هنوز بلورى بازى رو ترجیح مى دم. در ضمن یه شایعه اى هم پیچیده که به زودى حجم بلورى ٢ یا ٣ برابر مى شه و تکنولوژى استفاده شده هم در انحصار سونى و توشیبا است. البته ظاهرا کنسول سونى و لپ تاپ هاى بلورى دار توشیبا با آپدیت نرمافزارى مى تونن بخوننشون.
رابطه ی drew با اژدها مٍثل رابطه ی الی و جوءل هست