Dark Souls 3 نقطه‌ی عطف این سری است

در ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ , 19:30:59
Dark Souls 3, میازاکی

بدون‌شک بزرگ‌ترین نگرانی که در این زمان برای طرفداران بازی Dark Souls وجود دارد، این است که مبادا این سری هم مثل بعضی از بازی‌های دیگر، یک روند کلیشه‌ای و تکرار مکررات را جایگزین شروع طوفانی و نوآورانه‌ی خود کند و چیز جدیدی برای عرضه نداشته باشد. از طرفی همان‌طور که می‌دانید، هیدتاکا میازاکی کارگردان قسمت اول بازی، (که فکر می‌کنم اکثرا موافق هستید که در هر زمینه‌ای که حسابش را کنیم بهتر از Dark Souls 2 ظاهر شد) به این سری برگشته است و همه‌ی امیدها برای یک حرکت انقلابی دیگر به او ختم می‌شود.

خبر مسرت‌بخش بری طرفداران این‌که وی در مصاحبه‌ای با گیم اسپات، نوید متفاوت بودن بازی با نسخه‌‌های قبلی را داده و گفته است این عنوان صرفا طبق سلیقه‌ی شخصی او ساخته خواهد شد:

Dark Souls نتیجه‌ی کار کل زندگی من است. هر چیزی که برای Dark Souls 3 ساخته‌ام طبق ترجیحات شخصی من بوده است. اما Dark Souls 3 هم‌چنین نقطه‌ی عطف این سری و جایی است که بازی دچار تغییر مسیر خواهد شد.

گیم‌اسپات این جمله را این‌گونه تعبیر کرده است که Dark Souls 3 قرار است راه را برای یک تجربه‌ی کاملا متفاوت هموار کند. منظور از این تجربه‌ی جدید، احتمالا پروژه‌های دیگری به‌جز سولز است که میازاکی می‌خواهد با ساخت آن‌ها روح و فلسفه‌ی سولز را به ژانرهای دیگری غیر از فانتزی منتقل کند.


12 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. تکراری هم باشه بهتره تا مثله بلادبورن باشه :( این چی بود :| می تونست فوق العاده باشه داستان خوب اتمسفر عالی گیم پلی بی نظیر ولی یه مشکل اساسی داشت بازی واقعا کوتاه بود و هیچ دلیلی هم واسه رفتن به ng++ نمی داد .تعداد سلا های بازی و زره ها واقعا کم بود یعنی واسه منی که دارک سولز ۲ رو تا ng+7 رفتم واقعا نا امید کننده بود اگه فقط مثله سری سول باس ها و موب های بازی سلاح و زره می دادن واقعا جذاب می شد .ولی متاسفانه … یعنی هیچ چیز یونیک تو بازی نبود که مثلا سخت باشه گرفتنش و فقط یه سری خاص داشته باشن کل بازی هم از یه صبح تا شب تموم شد :'( یعنی اگه فقط یه کم شاخ برگ بهش می دادن و بزرگ ترش می کردن بهترین بازی عمرم می شد باشه ولی الان به نظرم کلا از سولز ظعیف تر بود البته همش نظر شخصیه :۱۸:

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر