تصاویری جدید از عنوان Horizon: Zero Dawn منتشر شد

در ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ , 20:30:09
Guerrilla Games, Horizon Zero Dawn

دیروز و در طی همایش Siggraph 2015  ، یکی از استودیوهای شرکت‌کننده در این همایش، استودیو Guerrilla Games بود که در طول کنفرانس خود تصاویر و اطلاعاتی جدید از  عنوان انحصاری در حال ساخت خود یعنی Horizon: Zero Dawn  را منتشر کرد که در ادامه شما می‌توانید این مطالب را بخوانید.

امروز در وب‌سایت Siggraph چهار اسکرین شات جدید از این عنوان منتشر شد که وضعیت آسمان در چهار شرایط مختلف هوایی در Horizon: Zero Dawn را نشان می‌داد.

Guerrilla Games, Horizon Zero Dawn

همچنین یک تصویر جدید از طرف Natalya Tatarchuk ، یکی از هنرمندان حاضر در کنفرانس منتشرشده که در آن نیز صحنه‌ای دیگر از طراحی آسمان در این عنوان را مشاهده می‌کنیم.

Guerrilla Games, Horizon Zero Dawn

اطلاعاتی از نحوه طراحی آسمان Horizon: Zero Dawn نیز منتشر شد که به شرح زیر است:

اصولاً برای طراحی ابرها در بازی و تسریع عملکرد آن‌ها، مجبوریم که کیفیت آن‌ها را کاهش دهیم و بهترین و آسان‌ترین گزینه برای طراحی نیز شامل ابرهای استراتوس و شفاف می‌باشد. Guerrilla به دنبال راهی بود که آسمان Horizon: Zero Dawn را با ابرهایی واقع گریانه و باکیفیت مانند ابرهای سیروس طراحی کند. به‌عنوان‌مثال این نوع ابرها با توجه به زمانی از روز که در آن قرار داریم میزان نور به‌خصوصی را از خود عبور می‌دهد، این موضوع شامل دیگر انواع ابرها نیز می‌باشد. ما نیز در حال طراحی‌ راهی هستیم که وظیفه مدل‌سازی، طراحی انیمیشن و نورپردازی درون بازی بدون فدا کردن کیفیت را بر عهده دارد. این روش تأکید به‌خصوصی بر روی طراحی درست اشکال ابرهای مختلف و نحوه نورپردازی های درون بازی خواهد داشت.

در ادامه نیز تصاویری از مدل سه‌بعدی شخصیت اصلی بازی که Aloy نام دارد و تیر و کمان وی ارائه شد که شما می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید:

      

      

      


17 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. معلومه یا فقط شادو فال رو بازی کردی یا فقط شادو فال رو یادت مونده!
      کیلزون های دو و سه اینقدر خوب بودن که آدم به بازی جدیدشون امید داشته باشه…

      ۰۰
    2. نسخه سوم هم شوتر و تر و تمیز و خوبی بود. اشکالش این بود که به اندازه ی نسخه دوم نوآوری نداشت
      البته دلیل این که این استدیو دیگه بعد از نسخه دوم کیلزون زیاد ندرخشید این بود که مجبور بود رو یه فرنچایز کار کنه. کیلزون هم از اول مناسب این همه Sequel و Prequel نبود. متاسفانه اون سالها سونی هم مثل بقیه ناشر ها IP محور شده بود بیشتر برنامه هاش تا استدیو محور
      استدیو ها تا تو سبک های مختلف وارد نشن توانایی هاشون معلوم نمیشه. احتمالا اگه دست خود گوریلا بود بعد از نسخه سوم دیگه کیلزون رو ادامه نمیداد.

      ۰۰
  1. برخلاف rise of the tomb raider که همه ی تلاششون رو کردن تا کارکتر اصلی تمام جذابیت های زنونه رو داشته باشه و توجه جلب کنه
    این aloy که تو این بازیه خیلی داغونه :lol:
    خیلی دوست دارم بدونم نقشه ی بازی چقدریه. با توجه به میزان درخت ها و سبزه هایی که تو قسمت هایی که از بازی دیدیم به کار رفته و اکثر مناطقی که تا الان نشون دادن جنگل انبوه بوده یا بازی نقشه ی خیلی بزرگ نداره یا این که بقیه مناطق این شکلی شلوغ نیستن
    امیدوارم مناطق مربوط به شهرهای نابود شده هم در دسترس باشن. می تونن بازی رو جذابتر بکنن
    و در کنار این واقعا امیدوارم بازی سیستم سکوبازی و پلتفرمر داشته باشه…

    ۰۰
    1. بابا سجاد یه نکته ی اساسی که بهش توجه نکردی اینکه لارا در عصر پروتز اقسا نقاط بدن قرار داره …. :lol: :lol: :lol: :lol: :27:

      ۰۰
    2. برای توم رایدر این دوبلور جدید لارا هم از قصد یه کارای می کنه!
      کلا یه راهکاره. کاملا هم هوش مندانه هست. من رو کلی آدم تست کردم کاملا جواب داده
      با این حرکت یه کاری می کنن که توجه گیمر کلا جمع میشه رو شخصیت اصلی خیلی به محیط توجه نمی کنه!
      اکثر بازی هایی که شخصیت اصلی شون موئنثه این روش رو به کار بردن الا این هورایزون!

      ۰۰
    3. من منحرف نیستم
      سر یه قضیه ای داشتم با چند تا از دوستام توم رایدر بازی می کردم متوجه شدم همه شون تمام حواسشون فقط رو لارا قفل شده!
      کلا یه جماعتی هستن که فقط به خاطر خود لارا توم رایدر بازی می کنن!
      تعدادشون هم کم نیست مطمئن باش تو کشور های دیگه هم همین سیستم هست :۲۴:

      ۰۰
    4. جالب اینجاست که این قضیه فقط منحصر به نسل قبل نیست.. از شروع ساخت توم رایدر این قضیه لارا یه مسئله حیاتی بوده
      خیلی تغییرات داشته تو طراحی و جاهای مهم لارا :lol:
      حالا فهمیدن فقط طراحی مهم نیست… صدا هم مهمه :lol:
      که این شد… هر چند انیمیشن های حرکت و پریدن لارا رسما تن نیوتن رو تو گور لرزوند :۲۳:

      ۰۰
    5. باو مبلاد جان مگه آنچارتد ریسینگه که کلا کلید کردی رو ماشینش :۲۳:
      … هر چند که قسمت ماشین سواریشم معرکه بود …

      ۰۰
    6. یه استدیو مثل کریستال داینامیکس وقتی تجهیزات و امکانات و پول ناتی داگ رو نداره به نظر من نمیشه مقایسه شون کرد
      این توم رایدر دومین نسخه ای هست که با این فرم گیم پلی داره ساخته میشه
      ولی خوب پیشرفت کرده نسبت به نسخه قبل
      ناتی داگ هم یه شبه به اینجا نرسید

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر