سازنده بازی Mankind Divided در مورد باس فایت ها شفاف سازی می کند

در ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ , 18:01:43

از زمانی که Deus Ex: Mankind Divided در ای۳ امسال معرفی شد و جزئیاتی در مورد باس فایت های آن منتشر گردید، بعضی از موارد مبهم مانده اند. در ابتدا فکر می کردیم که بازی به شما اجازه می دهد که با باس فایت ها صحبت کنید و وارد مبارزه نشوید. اما در واقع، در بعضی شرایط شما با باس یا فرد مورد نظر وارد بحث و گفتگو می شوید که در تریلر ۲۵ دقیقه ای از گیم پلی به نمایش گذاشته شد. پاتریک فورتر از Eidos Montreal (سازنده بازی) در مصاحبه ای با یوروگیمر در ارتباط با نظریات و گزارش های گذشته شفاف سازی کرد.

او فکر می کند که در گزارشات دستکاری صورت گرفته و از هرکدام تیکه ای برداشته شده و بهم چسبیده اند. او می گوید:

بحث ها و گفتگوی های زبانی با NPC های مشخص در بازی وجود دارد و در کنار آن باس فایت های کلاسیک را نیز داریم؛ این دو از هم جدا هستند. 

فورتر می گوید که شکست دادن باس ها تنها با کوبیدن سریع کلیدهای کنترلرتان صورت نمی گیرد و چندین راه دیگر از جمله مخفی کاری و استفاده از مکانیک های غیرکشنده برای انتخاب حضور دارد. همچنین تیم سازنده می خواهد زمانی از باس فایت ها استفاده کند که معنی می دهد. مثلا اینطور نیست که دو مرحله را رد کنید و حال زمان از میان برداشتن یک باس فایت مشخص باشد.

اینطور که مشخص است بازی از نظر انواع دشمنانی که بر سر راه شما قرار می دهد و البته زمان قرارگیری آن ها، متغیر و پویا خواهد بود. بازی Mankind Divided در سال ۲۰۱۶ منتشر می شود.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر