مدت زمان بارگذاری Metal Gear Solid 5 بر روی PS4 بسیار کوتاه است

در ۱۳۹۴/۰۵/۲۲ , 10:00:06
Metal Gear Solid 5, Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, Metal Gear Solid V, Metal Gear Solid V: Phantom Pain, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت کونامی (Konami), کنسول Xbox 360, کنسول Xbox One

چندی پیش اعلام شد که استودیو کوجیما به اعضای یک وب‌سایت خبری ژاپنی بانام  Watch Impress این اجازه را داده تا در جهت نوشتن پیش‌نمایشی از عنوان Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain به استودیو آن‌ها آمده و این بازی را تجربه کنند. همچنین اعلام‌شده که بعضی از این افراد بازی را به‌صورت کامل به‌پایان رسانده‌اند. حال به لطف وب‌سایت Watch Impress اطلاعاتی جدید از این عنوان منتشرشده که شما را در ادامه دعوت به مطالعه آن می‌کنیم.

اول از هر چیز  لازم به ذکر است که نسخه PS4  بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain مدت‌زمان بارگذاری کوتاه‌تر و نرخ فرم باثباتی را تجربه می‌کند. این نویسندگان ژاپنی در مقاله خود، نسخه PS4 این عنوان را از هر لحاظ ستایش کرده‌اند. همان‌طور که میدانید تعدادی از منتقدین از شک و تردید خود در رابطه با این خبر که Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain به‌صورت ۱۰۸۰p و با نرخ فرم ۶۰fps بر روی کسنول  PS4 اجرا خواهد شد، خبر داده بودند که حال با توجه به این مقاله می‌توان این شک و تردیدها را رد کرد.

یکی دیگر از جنبه‌های Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain که در این مقاله از آن تقدیر شده بود گرافیک بازی و خصوصاً نورپردازی این عنوان بوده است. بطوریکه طلوع خورشید در بازی را بسیار واقع گریانه خوانده و موتور FOX یکی از بهترین موتورهای بازی‌سازی درزمینه طراحی نورپردازی‌ها معرفی کرده‌اند. اگر شما از طرفداران سری Metal Gear Solid هستید، بدیهی است که با cutscene های موجود در این سری ناآشنا نیستید و باید اعلام کنیم که این cutscene ها باظرافت و گرافیک بیشتر به Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain برگشته‌اند.

همچنین اطلاعات زیادی در رابطه با مکانیک‌های گیم پلی بازی نیز در مقاله منتشرشده که ازجمله آن‌ها می‌توان به نبود درجات سختی در بازی اشاره کرد. البته نبود درجات سختی در این عنوان کمی تعجب‌برانگیز است زیرا قبلاً شاهد موجودیت این ویژگی در نسخه‌های دیگر این سری بوده‌ایم. هرچند نبود درجات سختی به بازیکنان بامهارت کمتر کمک می‌کند اما این مهم کمی ناامیدکننده به نظر می‌رسد.

لازم به ذکر است که بازیکنان در بخش آنلاین این قابلیت را خواهند داشت که واحد جنگی خود را به پایگاه دشمنان فرستاده و با نابودسازی کارخانه‌های تدارکات آن‌ها، سرعت دستیابی دشمنان خود به مهمات و ابزار جدید را کاهش دهند.

Metal Gear Solid 5 Phantom Pain در تاریخ ۱ سپتامبر به مقصد پلتفرم‌های PC, PS4, PS3, XBOX 360 و XBOX one عرضه خواهد شد.

منبع : GAMINGBOLT


9 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. بازی روps4 عالی. البته ما که رو :pc: می زنیم :۱۵: درجه سختی هم دراین نسخه که open world شده اصلا لازم نیست همان Rank ها کافیه برای هر مرحله

    موتور FOX از لحاظ نورپردازی هیچ چیز کم نداره نور پردازی گراند زیرو هم تو PCعالی بود :۱۵:

    ۰۰
  2. خیال کسانی که بابت عدم ثبات فریم نگران بودن هم آسوده شد به ندرت افت داره که طبیعی هستش اون مقدار،درمورد درجات سختی هم که بجاش Rank اضافه شده که بنظرم با این کارارزش تکرار هرماموریت و میبره بالا تازه هرچی پیش روی کنیم سخت تر هم میشه و قرار نیست هر ماموریت به راحتی انجام شه کلا سری متال گیر وقتی دشمن ها روئتت کنن کارت زاره این نسخه هم که تو تریلر E3مشخص شد که تانک و نفربر و…به کمک پایگاه میان.
    من قبلا هم گفتم گرافیک بازی بنظرم خیلی واقع گرایانه ست و نورپردازیش بی نقص ترین نورپردازی هست که تو یه بازی دیدم در مورد داستان هم خیالمون راحته (این عنوان را ازهر لحاظ ستایش کردن) که مسلما داستان خارق العاده ی خواهد داشت مثل همیشه و احتمال میره با داستان پیچیده تری روبرو هستیم.
    بی صبرانه منتظرشم :۱۵: :۱۵: :۱۵:

    ۰۰
  3. اون منبع که نبود درجه سختی رو ناامید کننده دونسته معلومه نیمچه گیمر بیشتر نیست!
    بازی های جهان-باز اگه طراحی درست داشته باشن اصلا نباید درجه سختی کلی داشته باشن
    درجه سختی هر ماموریت با ماموریت دیگه فرق داره
    تو نقشه می گردید و به یه ماموریت می خورید که به دلیل سطح پایین اون موقع نمی تونید ردش کنید
    میرید و بعدا که سطحتون بالاتر رفت بر می گردید
    و در کنار اینها این بازی روی نحوه ی رد کردن ماموریت ها و آزادی عمل در اونها مانور داده
    یعنی اگه بخواید رنک S بگیرید اون موقع است که کارتون سخت میشه

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر