خانه » اخبار بازی زمان انتشار نقد ها و نمرات The Phantom Pain مشخص شد × توسط سجاد زارعی در ۱۳۹۴/۰۶/۰۱ , 14:00:12 38 حدودا ۹ روز تا انتشار بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain باقی مانده و طبق گفته های سازنده و گزارشات سایت Videogamer، نقد های بازی یک هفته زودتر یعنی روز دوشنبه ۲۴ آگوست ساعت ۹ به وقت بریتانیا منتشر خواهد شد. همچنین این سایت قول انتشار ویدئو هایی از بازی را در آینده ی نزدیک داده است. این ویدئو ها مربوط به بخش هایی از بازی می شوند که تا کنون دیده نشده برای همین امکان اسپویل وجود خواهد داشت. تا کنون دو نقد از بازی منتشر شده که یکی از آنها نمره ۹.۷ و دیگری نمره ۸.۵ را به بازی داده اند. بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain دهم شهریور ماه برای نسل هفت و هشت کنسول ها و PC منتشر خواهد شد. بخش آنلاین بازی با تاخیر و حدود یک ماه بعد منتشر می شود. نویسنده سجاد زارعی I Freed Myself By Walking In The Divide Of This World Broken Into Two Sajjad1Zareii@Gmail.com 38 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. ۷ تا از نمرات بازی منتشر شده، شامل ۱۰۰ از gamespot و ign و ۹۳ از gameinformer…متا هم تا الان ۹۵!!!! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید همین که گیم اسپات و ignنمره کامل دادن دیگه کافیه بقیه صفر هم بدن دیگه مهم نیست الان دیگه میدونیم بازی بی نقصه :۱۵: ۰۰ مسلمأ نمره های خوبی میگیره و احتمالأ از سایت های بزرگ ۹_۱۰ میگیره،اما در چنین مواردی معمولأ سایت های متوسط تر یا سایت های کم اهمیت تر برای اینکه معروف بشن نمره های متوسط میدن(امیدوارم ایندفعه چنین کار کلیشه ای انجام ندن و منصفانه نمره بدن) اما بشخصه با توجه به اینکه داستان در مورد big boss هست بخاطر وجود نداشتن اِلِمان های بقا /بازیابی سلامتی خودکار و نبودن درجه ی سختی و همچنین نبودن خط استقامت و برعکس وجود reflex mode/همراه داشتن دستیار طی مراحل که ایکاش کوایت جزوشون نمیبود و فقط ddog بود.(نظر شخصی :۲۴: ) البته همه ی اینا و استفاده از همراه در مراحل و رفلکس مد بصورت دلخواه توسط بازیکن استفاده میشه و در عین حال به تنوع مراحل کمک میکنه و هیچ اجباری در استفاده از اینا وجود نداره و مثل بعضی بازیا که تا یک وسیله برای نوآوری اضافه میکنن ۱۰ تا مرحله گیمر را وادار به استفاده از اون گجت یا قابلیت میکنن نیست. ولی با اینحال که میدونم کوجیما بخاطر مولتی پلتفورم شدن این عنوان بازی رو آسونتر کرده اما حسی که در انجام mgs هست در هیچ stealth action دیگه ای وجود نداره. :۱۵: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید نمایش بیشتر
۷ تا از نمرات بازی منتشر شده، شامل ۱۰۰ از gamespot و ign و ۹۳ از gameinformer…متا هم تا الان ۹۵!!!! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
همین که گیم اسپات و ignنمره کامل دادن دیگه کافیه بقیه صفر هم بدن دیگه مهم نیست الان دیگه میدونیم بازی بی نقصه :۱۵: ۰۰
مسلمأ نمره های خوبی میگیره و احتمالأ از سایت های بزرگ ۹_۱۰ میگیره،اما در چنین مواردی معمولأ سایت های متوسط تر یا سایت های کم اهمیت تر برای اینکه معروف بشن نمره های متوسط میدن(امیدوارم ایندفعه چنین کار کلیشه ای انجام ندن و منصفانه نمره بدن) اما بشخصه با توجه به اینکه داستان در مورد big boss هست بخاطر وجود نداشتن اِلِمان های بقا /بازیابی سلامتی خودکار و نبودن درجه ی سختی و همچنین نبودن خط استقامت و برعکس وجود reflex mode/همراه داشتن دستیار طی مراحل که ایکاش کوایت جزوشون نمیبود و فقط ddog بود.(نظر شخصی :۲۴: ) البته همه ی اینا و استفاده از همراه در مراحل و رفلکس مد بصورت دلخواه توسط بازیکن استفاده میشه و در عین حال به تنوع مراحل کمک میکنه و هیچ اجباری در استفاده از اینا وجود نداره و مثل بعضی بازیا که تا یک وسیله برای نوآوری اضافه میکنن ۱۰ تا مرحله گیمر را وادار به استفاده از اون گجت یا قابلیت میکنن نیست. ولی با اینحال که میدونم کوجیما بخاطر مولتی پلتفورم شدن این عنوان بازی رو آسونتر کرده اما حسی که در انجام mgs هست در هیچ stealth action دیگه ای وجود نداره. :۱۵: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید