آپدیت شد: نمرات Metal Gear Solid V: The Phantom Pain منتشر شد

Rzht توسط Rzht
در ۱۳۹۴/۰۶/۰۲ , 10:05:23
Hideo Kojima, Metal Gear, metal gear solid, MGSV, شرکت کونامی (Konami), هیدئو کوجیما

درست یک هفته بیشتر تا انتشار رسمی عنوان مورد انتظار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain نمانده و هم اکنون برخی از سایت‌ها این عنوان بزرگ را مورد نقد و بررسی قرار داده اند و نمرات خود را به بازی منتشر کرده‌اند.

همانطور که می‌بینید حاصل چهار سال زحمت کوجیما و تیمش به ثمر رسیده و بازی با استقبال بسیار خوب منتقدان روبرو شده است و توانسته از سایت‌های صاحب‌نامی همچون IGN و Gamespot نمره‌ی کامل ۱۰/۱۰ را دریافت کند. بزرگی و وسعت بازی، روایت داستانی بسیار عالی و عمیق بودن گیم‌پلی مواردی است که اکثر منتقدان در آن اتفاق نظر داشته‌اند. اکثر منتقدان بازی را بزرگترین ساخته‌ی کوجیما و همچنین بهترین نسخه‌ متال‌گیر می‌دانند و به ستایش آن پرداخته‌اند. قطعا با توجه به نمرات منتشر شده شاهد یکی از برجسته‌ترین بازی‌های عرضه شده در چندسال اخیر هستیم.

IGN _ 10 / 10

Gamespot _ 10 / 10

Daily Dot _ 10 / 10

Telegraph _ 10 / 10

۳DJuegos _ 10 / 10

Respawn Ninja _ 10 / 10

Vandal Online _ 9.8 / 10

Power Unlimited _ 9.7 / 10

IGN Italia _ 9.7 / 10

Hobby Consolas _ 9.7 / 10

IGN Spain _ 9.5 / 10

EGM _ 9.5 / 10

Gametraiers _ 9.3 / 10

Game Informer _ 9.25 / 10

Lazygamer _ 9.2 / 10

Eurogamer Italy _ 9 / 10

Everyeye.it _ 9 / 10

Press Start _ 9 / 10

Destructoid _ 9 / 10

GamesVillage.it _ 8.9 / 10

Multiplayer.it _ 8.8 / 10

میانگین نمرات (متاکریتیک) بازی هم اکنون با ۱۸ نقد ۹۶ است.

عنوان MGSV:TPP در ۱ سپتامبر ۲۰۱۵ مصادف با سه شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ بر روی پلتفرم‌های PS4 ،PS3 ،Xbox One ،Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.

این پست به‌روز رسانی خواهد شد…

لطفا از توهین به یک‌دیگر در بحث کردن جدا خودداری کنید.


182 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. تا حالا شده با خودتون فکر کنین که چرا بازی متال گیر رو همه دوست دارن؟ :۱۹: :۱۹: :۱۹: :۱۹:
    :۲۴: :۲۴: :۲۴: :۲۴: خوب معلومه دیگه …

    M = Memorable (خاطره انگیز)
    E = Eternal (ابدی)
    T = Twisted (پیچیده)
    A = Amazing (شگفت انگیز)
    L = Legendary (افسانه ای)
    G = Glorious (باشکوه)
    E = Eminent (بزرگ)
    A = Abysmal (عمیق)
    R = Rich (غنی)
    S = Special (خاص)
    O = Original (اصیل)
    L = Lovely (دوست داشتنی)
    I = Immortal (ماندنی)
    D = Dreamy (رویایی)
    Metal Gear Solid
    زنده باد استاد کوجیمای دوست داشتنیِ خودمون :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵:
    :۲۴: :۲۴: :۲۵: :۲۵:

    ۰۰
  2. کی میاد زودتر تهیه اش کنیم بذاریمش تو صف بازی ها
    می خواستم بگم این بازی هم نتوست رکورد بهترین بازی تاریخ را از نظر متا بزنه. The legend of zelda: ocarina of time متاش ۹۹ است. :lol:
    ولی با این بازی نمی شه شوخی کرد. استانداردها عوض شده و این بازی هام فوق العاده هست خودم دوست دارم زودتر تجربه اش کنم :۱۵:

    ۰۰
    1. من در تعجبم که بعد از این همه سال و این هم بازی که کلی شاهکار داشتیم تو گیم تا الان
      چرا هیچ بازی متای ۱۰۰ نداشته
      الان همون زلدایی که مثال زدی واقعا از زمان خودش جلو تر بود. هنوز هم نمی تونم تصور کنم که چه شکلی اون گیم پلی رو توی سخت افزار اون زمان پیاده کردن.
      ولی باز متاش ۹۹ شد!

      ۰۰
    2. به نظر من اون بازی اون موقع به این خاطر افسانه شد که خیلی نوآور و چیز نویی بود اما الان دیگه اصلا مثل سابق نستش

      ۰۰
    3. سجاد جان سلیقه همه که یکسان نیست. بعضیا از بازیهای شاهکار ممکنه خوششون نیاد و ۸ بدن و متا بیاد پایین.
      حداکثر متایی که تو نسل ۷ داشتیم ۹۶ بود که اونم معدودی بازی بهش رسیدن. البته یکی دو نمره توی متا زیاد به چشم نمیخوره.
      این زلدا هم سال ۹۸ اومده و الان دیگه اوضاع فرق میکنه و نباید مقایسه کرد.

      ۰۰
    4. میلاد
      کسی که بخواد به بازی سلیقه ای نمره بده دیگه اسمش رو منتقد نمیشه گذاشت
      اون فقط یه مصرف کننده هست که برای خودش وب سایت داره تا نظرش رو اعلام کنه!
      تو خودت اوکراینای زمان رو بازی کن. سالی که بازی اومده و کنسولی که روی اون منتشر شده رو هم نگاه کن
      بعد بقیه بازی های هم دوره ی اون رو هم نگاه کن. گیم پلی بازی در همه ابعاد یه چیز کاملا نو بود که استاندارد های سبک خودش رو تعریف کرد
      تا همین الان هم بازی ها از استاندارد های اون زمان این بازی دارن استفاده می کنن
      فقط همین بازی هم نه خیلی های دیگه هم هستن. خیلی از بازیها هستن که لیاقت متای بالاتر داشتن (حتی اگه متا شون بالای ۹۰ بوده) و خیلی ها هم هستن که اصلا ارزش نمراتی که گرفتن رو ندارن (حتی با این که بعضی هاشون متای بالای ۹۰ دارن)
      خارج از بحث سلیقه هم میگم اینا رو.فقط از دیدگاه فنی
      البته مطمئنا تو همه ی بازی ها یه سری اشکالات وجود داره. منتهی حرف من اینه که وقتی با یه بازی مثل اوکارینای زمان روبرو میشن چرا به خاطر اون همه نوآوری و جذابیت از یه سری ایراد ریز چشم پوشی نمی کنن؟

      ۰۰
    5. سجاد جان، منتقد ها دنبال یک چیز (فضایی) هستند.
      مطمعنم می دونی با اینکه این همه پیشرفت در حوضه گرافیک بازی ها و صداگذاری و… انجام شده، هنوز هم بازی های جدید، باگ و گلیچ دارند. تازه بازی های قدیمی به نظر من کمتر این مشکلات رو داشتند.
      در مورد اوکارینای زمان، باور می کنی که من اکثر بازی های سوم شخص اون دوره رو انجام دادم. هیچ کدومشون حتی نتونستند به گرد پای این برسند. حرکات نرم لینک، موسیقی زیبا و صداگذاری خوب، محیط زنده و پویا،داستان وسیع، تمام این ها مواردی هستند که این بازی رو منحصر به فرد می کردند. حالا مواردی هستند که به یاد ندارم چون این بازی رو خیلی وقت پیش انجام دادم.
      حتی بازی های کامپیوتری سوم شخص اون دوره یا چند سال بعدش، که می تونستند از سخت افزار قدرتمند تری استفاده کنند، درمقایسه با این هیچ بودند.

      ۰۰
    1. آخه خیلی از بزرگان گیمی متاشون ۹۶ه! :۱۵: :۱۵:
      ــــــــــــــــــــ
      پرسپولیس هم بهترین گزینش همون کناره گیری موقت از لیگ بود که خب این مسئولان تیم عرضشو ندارن.حالا آف تاپیک نکنیم بهتره.

      ۰۰
  3. ببخشید بابت اسپم. :۱۸:
    اونایی که هیلترشکن دارن یه سر به سایت metacritic بزنن .
    تو تبلیغات کنار صفحه نمرات متال گیر درباره توافق هسته ای نوشته ایران میتونه در عرض ۲ ماه بمب اتمی بسازه.توافق بد با ایران را نپذیرید!!! :۲۱: :۲۳:

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر