فروزنبایت کوتاهی Trine 3 را می پذیرد اما از بی توجهی رسانه ها به بازی ناراحت است

در ۱۳۹۴/۰۶/۰۳ , 23:44:06
Frozenbyte

نسخه سوم Trine چند روز پیش بعد از ۴ ماه قرار داشتن در Early Access استیم عرضه شد. بازی توانسته از هر نظر مخاطبانش را راضی کند الا یک بخش، گویی طرفداران از کوتاهی بازی می نالند. Joel Kinnunen از فروزنبایت حرف طرفدارانشان را بی جواب نگذاشته و به نمایندگی از همکارانش به هواداران پاسخ داده. کینانن می گوید به چیزی که تولید کرده اند افتخار می کنند اما هزینه ی تولید Trine 3 با اضافه شدن گرافیک سه بعدی خیلی بیشتر از چیزی شده که انتظارش را داشته اند، چیزی حدود سه برابر هزینه ی تولید نسخه ی دوم بازی، ۵.۴ میلیون دلار!

ما مراحل و داستان بیشتری برای عرضه در نظر گرفته بودیم اما برای تولید آن ها همین هزینه ی فعلی نیز سه برابر می شد یعنی ۱۵ میلیون دلار. با اینحال ما تمام چیزی که می شد در بازی گنجاندیم و قصد آب کردن بسته های الحاقی یمان با کم کردن زمان بازی را نداشتیم.

آقای کینانن برای بازی کنان تازه وارد به دنیای تراین حدود ۷ ساعت گیم پلی در تراین ۳ پیش بینی می کند و فکر می کند هر بازی ای را می شود فقط رفت و رفت تا در زمان های عجیب و غریب و کوتاه به اتمام برسد اما این دلیلی بر کوتاه بودن آن بازی نیست. اینطور که این عضور فروزنبایت در انتهای توضیحاتش آورده آینده ی سری Trine در هاله ای از ابهام است. انگار توجه نه چندان گستره ی رسانه ها و کاربران به بازی کمی سازندگانش را ناامید کرده. نظرتان در مورد نحوه ی انتشار بازی چیست؟ قبل و بعد از انتشار بازی آنطور که باید و شاید از طرف رسانه ها به بازی توجه نشد با اینکه پیشرفت های خوبی در آن دیده می شد.


4 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. اخه اصلا خبری ازش نمیومد. شاید سازنده ها هم مقصر بودن چون بالاخره ۴ تا توییت و مصاحبه هم میتونه به هایپ بازی کمک کنه.
    من خودم تعجب کردم که همچین بازی خوبی چجوری یهو خبر انتشارش اومد. هیچی ازش نشنیدیم.

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر