سیستم مبارزات بازی Final Fantasy VII Remake در مرحله آزمون و خطا قرار دارد

در ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ , 21:00:10
Final Fantasy VII, Final Fantasy VII Remake

مطمئنا شما با Famitsu آشنایی دارید، یکی از معروف ترین مجله های ژاپن که حال مصاحبه ای از آقای Yoshinori Kitase، تهیه کننده بازی Final Fantasy VII Remake، به اشتراک گذاشته است که در آن به صحبت پیرامون وضعیت توسعه این بازی، تغییرات بخش مبارزات و … موارد پرداخته اند. آقای Yoshinori درباره سیستم مبارزات این بازی اعلام کرد که این بخش از بازی هم اکنون در مرحله آزمون و خطا قرار دارد:

ما در یک سمت مشغول کار بر روی جلوه های بصری و در یک سمت دیگر مشغول کار بر روی سیستم مبارزات بازی هستیم که هم اکنون در مرحله آزمون و خطار قرار دارد. مطمئنا دیگر آن سیستم مبارزات قدیمی جذاب نخواهد بود بنابراین سخت مشغول هستیم تا ببینیم چطور می‌توانیم آن را تغییر دهیم. ما بدنبال سیستم مبارزاتی مانند FF VII  هستیم که هنوز نیز بسیاری را شگفت زده می‌کند.


8 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. “مطمئنا دیگر آن سیستم مبارزات قدیمی جذاب نخواهد بود” :۲۳: :۲۳: :۲۳:
    یعنی چی این حرف؟؟؟؟؟
    مگه همه چیز باید تغییر کنه؟؟ :۲۳: :۲۳:
    سیستم گیمپلی این بازی یکی از مهم ترین دلایل موفقیتشه… برای چی سیستم دوست داشتنی ATB (از یکی از بهترین آرپی جی های تاریخ یعنی فاینال فانتزی ۴ گرفته شده) رو تغییر بدن؟؟؟ اتفاقا جذاب ترین بخشش هم همین بود
    فعلا که این تغییر ناامید کننده ست…

    ۰۰
    1. ریمیک یعنی بازی رو کلا از اول می سازن.
      ریمستر یعنی بازی که قبلا ساختن رو ارتقا میدن.حالا این ارتقا ممکنه گرافیکی باشه یا مربوط به گیم پلی باشه

      ۰۰
    1. چرا نشه؟ :D
      نومورا رو اوردن کارگردان کردن که سیستم مبارزات دیگه مثل قبل نباشه :D
      و اصلا کارش اکشن ساختن هست :D
      وگرنه اگه قرار بود سیستم مبارزه همون نوبتی باشه خود کیتاسه بازی رو می ساخت نه اینکه بده به نومورا بسازه :D
      و به احتمال ۹۰ درصد گیمپلی رو مثل KH در میاره یا یه چیزی مثل همون تریلر گیمپلی final fantasy versus xiii(که خیلی خیلی غول تر از xv بود:دی)

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر