خانه » اخبار بازی عصر اژدها ۲ خیلیها را از الکترونیکآرتز نااُمید کرد × توسط zarei در ۱۳۹۰/۰۳/۲۵ , 04:29:17 45 الکترونیکآرتز بالاخره قبول کرد تعدادی از طرفدارانشان را با انتشار دومین “عصر اژدها” را از دست دادهاند. عصر اژدها ۲ در اواخر اسفند سال گذشته برای ایکسباکس۳۶۰، پلیاستیشن۳ و رایانههای شخصی عرضه شد. در عصر اژدها ۲ شاهد تغییر سبک بازی از نقشآفرینی کلاسیک به اکشن نقشآفرینی بودیم. بسیاری از طرفداران “عصر اژدها: ریشهها” از این تغییر سبک ناراضی بودند و بسیاری دیگر از این که تمام بازی در شهری به نام “کرکوال” اتفاق میافتاد و استفاده از عناصر تکراری شمارهی پیشین در این بازی گلایه داشتند. نمرههایی که این بازی از منتقدان گرفت هم نسبت به “ریشهها” پایینتر بودند. Frank Gibeau در این باره میگوید: “برخی واکنشهایی که در انجمنهای هواداریمان نسبت به این بازی دیده میشد بسیار ناامیدکننده بود، چون که ما میخواستیم آنها از دیدن بازی هیجانزده شوند همانگونه که ما شدیم. ما به این بازی افتخار میکنیم، تلاش ما بر این بود که در سیستم مبارزات نوآوری داشته باشیم و کار متفاوتی نسبت به قبل انجام دهیم و داستان را به شیوهی نوینی روایت کنیم. بسیاری از بازیکنندگان از این تغییرات راضی بودند و ما طرفداران جدیدی هم پیدا کردیم. اما اگر راست بگوییم ما تعدادی از طرفداران خود را هم از دست دادیم، آنها از نوآوریهایی که ما در روند بازی ایجاد کرده بودیم ناراضی بودند. ما آنها را درک میکنیم و صحبتهایشان را گوش میدهیم و نسخهی بعدی را با توجه به این بازخوردها میسازیم و به این فکر میکنیم که چگونه آنها را با نسخهی جدید مجذوب کنیم.” نویسنده zarei 45 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. بازم خوبه یک ذره انتقاد پذیر هستند. :-D ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید متین ایزدی هم نا امید شد؟؟؟ ۸-O :lol: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید این سیاست الکترونیک آرتز که بازی هاش همه جا بفروشه یه جورای هم خدا رو می خواد هم خرما که به نظر من خوب هم به هر دو رسیده . به هر حال من ای آ رو خیلی قبول دارم ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید کلا میشه گفت این بازی بیشتر به درد کنسول دار ها میخورد تا pc باز ها ! … نمرات نسخه کنسولی هم مزید به علت هست ! ….. من تقریبا تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم … ولی خب منتظرم که the witcher 2 رو PS3 بازی کنم !! :-D ———- battlefield3>>MW3 ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید دستشون درد نکنه چه حرف گوش کن :mrgreen: :mrgreen: !! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید فکر کنم نامه متین ایزدی کار خودشو کرد.ولی من زیاد اهل نقش افرینی نیستم.فکر کنم تنها نقش افرینی که بازی کردم عصر پهلوانان بود. :lol: :lol: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید واقعاً جای تاسف داره. همیشه الکترونیک آرتز با حرصی که برای بازار یابی و افزایش مخاطب و پول در آوردن داره ، گیمر رو اذیت می کنه. یکی نیست بگه خوب اگه می خوان اکشن نقش آفرینی بسازین برین ، یه نسخه بازی جدید ، با شخصیت های جدید ، با یه اسم جدید تولید کنید تا سبقه بازی قبلی هم خراب نشه. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید واقعا بازی ضعیفی بود و در حد و اندازه های dragon age و EA نبود! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید با سلام! شرکت بزرگ وغول دنیای بازیها با تعداد عناوین زیادش و سودی که هر ساله با بازیهای معروفش بدست می آورد از ریخته شدن چند صد تا طرفدار بازی دراگون ایج فکر نمیکنم آسیبی دیده یا قلبش جریحه دار شود.آنها با ارائه فیفا ۱۲ چند صد هزارتا طرفدار جدید پیدا می کنند.همین فیفا ۱۱ را می شود تا دوسال بازی کرد و با فایلهای آپدیت آنرا سرپا نگه داشت می توان نقل و انتقال واقعی بازیکنان را از طریق اینترنت یا فایلهای آپدیت بر روی بازی اعمال کرد. ولی ببینید هر سال یه عنوان جدید میزند بهمراه “فیفا منیجر” و مخاطبان را وادار به خرید آن می کند.یعنی یک بازی سود آور هر ساله . فقط این نیست بسکتبال و هاکی و عناوین دیگر هم هست. این شرکت در سال ۲۰۰۸ میزان سود سالیانه خود را ۴.۰۲ بیلیون دلار اعلام کرد. اگر از ریزش طرفداران بسیار ناراحت بودند عبارت “ما به این بازی افتخار میکنیم” را بزبان جاری نمی کرد و می گفت “ما به این بازی افتخار می کردیم” .یکی از نمایندگان شرکت الکترونیک آرتز در بحث و جدال آنلاین اینطوری واکنش نشان داده “البته که سازندگان به بازیهایی که خود ساختند رای مثبت می دهند همینطور که در اسکار و جوایز گرمی اتفاق میفته من شرط می بندم که باراک اوباما هم در آخرین رای گیری به خودش رای داده است.” مشکل بازیهای بزرگ قبلی اینست که انتظار همه رو بالا می برد و برای عنوان بعدی همه چشمها را بازتر می کنند و اگر بازی جدید از نظر داستانی کوتاهتر یا از لحاظ گرافیکی پایین تر باشد طرفدارانش را غمگین می کند.دقیقا مشکل همین است مقایسه آن با قبلی ، در صورتیکه ممکن است عنوان جدید هم بازی خوبی باشد. بازی “کال آف دیوتی” هم از این موضوع رنج میبرد و انتظار طرفدارانش را بالا برده و البته ممکن بود بعد از مدتها دچار افت شود ولی ظهور “بتل فیلد ۳” حواس آنها را جمع کرده و قطعا تدابیر خاصی رو در نظر خواهند گرفت و از آنجا که سازندگان آن کاربلد و خبره اند می توانند گلیم خود را از آب بیرون بکشند. با تشکر از همه دوستان گیمری! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اینو جدی میگم عاشق نظرات این دوستمون هستم……. :mrgreen: ۰۰ من دیشب به این نظر پاسخ دادم اما الان پاکش کردن چرا؟ :-x این سازنده خودشم می دونه طرفداراش کم شدن ولی مغروره حامد وگرنه که نمی گفتن ما بازی رو مثل قبل میکنیم!!!!!!! :) خوا هشا پاک نکنید. MW3 Fighter ۰۰ من خودم زیاد اهل rpg نیستم اما بعضی وقت ها بازی می کنم بازیه خوبی بود اما با توجه به سطح انتضارات بازی بدی بود بخصوص در بخش گرافیک که بسیار هل هلکی طراحی شده بود اما با این وجود خیلی خوب شپپ شد :-o ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید نمایش بیشتر
این سیاست الکترونیک آرتز که بازی هاش همه جا بفروشه یه جورای هم خدا رو می خواد هم خرما که به نظر من خوب هم به هر دو رسیده . به هر حال من ای آ رو خیلی قبول دارم ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
کلا میشه گفت این بازی بیشتر به درد کنسول دار ها میخورد تا pc باز ها ! … نمرات نسخه کنسولی هم مزید به علت هست ! ….. من تقریبا تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم … ولی خب منتظرم که the witcher 2 رو PS3 بازی کنم !! :-D ———- battlefield3>>MW3 ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
فکر کنم نامه متین ایزدی کار خودشو کرد.ولی من زیاد اهل نقش افرینی نیستم.فکر کنم تنها نقش افرینی که بازی کردم عصر پهلوانان بود. :lol: :lol: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
واقعاً جای تاسف داره. همیشه الکترونیک آرتز با حرصی که برای بازار یابی و افزایش مخاطب و پول در آوردن داره ، گیمر رو اذیت می کنه. یکی نیست بگه خوب اگه می خوان اکشن نقش آفرینی بسازین برین ، یه نسخه بازی جدید ، با شخصیت های جدید ، با یه اسم جدید تولید کنید تا سبقه بازی قبلی هم خراب نشه. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
با سلام! شرکت بزرگ وغول دنیای بازیها با تعداد عناوین زیادش و سودی که هر ساله با بازیهای معروفش بدست می آورد از ریخته شدن چند صد تا طرفدار بازی دراگون ایج فکر نمیکنم آسیبی دیده یا قلبش جریحه دار شود.آنها با ارائه فیفا ۱۲ چند صد هزارتا طرفدار جدید پیدا می کنند.همین فیفا ۱۱ را می شود تا دوسال بازی کرد و با فایلهای آپدیت آنرا سرپا نگه داشت می توان نقل و انتقال واقعی بازیکنان را از طریق اینترنت یا فایلهای آپدیت بر روی بازی اعمال کرد. ولی ببینید هر سال یه عنوان جدید میزند بهمراه “فیفا منیجر” و مخاطبان را وادار به خرید آن می کند.یعنی یک بازی سود آور هر ساله . فقط این نیست بسکتبال و هاکی و عناوین دیگر هم هست. این شرکت در سال ۲۰۰۸ میزان سود سالیانه خود را ۴.۰۲ بیلیون دلار اعلام کرد. اگر از ریزش طرفداران بسیار ناراحت بودند عبارت “ما به این بازی افتخار میکنیم” را بزبان جاری نمی کرد و می گفت “ما به این بازی افتخار می کردیم” .یکی از نمایندگان شرکت الکترونیک آرتز در بحث و جدال آنلاین اینطوری واکنش نشان داده “البته که سازندگان به بازیهایی که خود ساختند رای مثبت می دهند همینطور که در اسکار و جوایز گرمی اتفاق میفته من شرط می بندم که باراک اوباما هم در آخرین رای گیری به خودش رای داده است.” مشکل بازیهای بزرگ قبلی اینست که انتظار همه رو بالا می برد و برای عنوان بعدی همه چشمها را بازتر می کنند و اگر بازی جدید از نظر داستانی کوتاهتر یا از لحاظ گرافیکی پایین تر باشد طرفدارانش را غمگین می کند.دقیقا مشکل همین است مقایسه آن با قبلی ، در صورتیکه ممکن است عنوان جدید هم بازی خوبی باشد. بازی “کال آف دیوتی” هم از این موضوع رنج میبرد و انتظار طرفدارانش را بالا برده و البته ممکن بود بعد از مدتها دچار افت شود ولی ظهور “بتل فیلد ۳” حواس آنها را جمع کرده و قطعا تدابیر خاصی رو در نظر خواهند گرفت و از آنجا که سازندگان آن کاربلد و خبره اند می توانند گلیم خود را از آب بیرون بکشند. با تشکر از همه دوستان گیمری! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
من دیشب به این نظر پاسخ دادم اما الان پاکش کردن چرا؟ :-x این سازنده خودشم می دونه طرفداراش کم شدن ولی مغروره حامد وگرنه که نمی گفتن ما بازی رو مثل قبل میکنیم!!!!!!! :) خوا هشا پاک نکنید. MW3 Fighter ۰۰
من خودم زیاد اهل rpg نیستم اما بعضی وقت ها بازی می کنم بازیه خوبی بود اما با توجه به سطح انتضارات بازی بدی بود بخصوص در بخش گرافیک که بسیار هل هلکی طراحی شده بود اما با این وجود خیلی خوب شپپ شد :-o ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید