بازنگریهای اساسی داستان علت تاخیر یکسالهی Destiny بود
داستان بازی «سرنوشت» (Destiny) در آگوست سال ۲۰۱۳ با یک سری بازنگری و بازنویسی اساسی مواجه شد، و این بازی را با تاخیری یک ساله مواجه کرد. ظاهرا سرنوشت ابتدا قرار بوده در سپتامبر همان سال به بازار عرضه شود.
بر اساس اطلاعاتی که از اسناد دادگاهی در مورد این بازی در اینترنت منتشر شده است، این بازی قرار بوده تا ۱۲ ماه زودتر از تاریخی که منتنشر شد روانهی بازار شود.
“با اینکه بازی سرنوشت قرار بود در سپتامبر ۲۰۱۳ عرضه شود، بازنویسی داستان بازی از آگوست همان سال آغاز شد، بدین ترتیب نیاز بود که تاریخ عرضهی بازی به مارس ۲۰۱۴ موکول شود.”
این اسناد همچنین در مورد فعالیت آهنگساز بازی که پیروز دعوای حقوقی در مقابل استودیوی بانجی بود، نیز توضیح میدهد:
“بعد از یک استراحت کوتاه، اُدانل، اوایل پاییز به کار برگشت. روی داستان بازی و دیالوگهای ضبط شده کار کرد اما آهنگ جدیدی ننوشت. همکاران او و همچنین تیم صدای بازی، او را به عنوان یک مهرهی اساسی درگیر کارهای صداگذاری بازی به حساب نمیآوردند. تاریخ عرضهی بازی، مجددا و به دلایلی که به عملکرد او ارتباطی ندارند، به سپتامبر ۲۰۱۴ موکول شد.”
تکههای پازل «تغییرات ناگهانی در داستان بازی» و «عملکرد ضعیف بازی در این بخش» را در کنار هم قرار بدهید و ببینید که هیچ تعجبی نداشته است! این بازی بیشتر از هر چیز ار مراحل تکراری و روند داستانی خسته کننده رنج میبرد.
سومین بستهی گسترش دهندهی این بازی، با عنوان The Taken King هفتهی دیگر منتشر میشود.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
چه جالب چه داستان هایی پشت این بازی هست
چ چیزا !
یادمه قبل از عرضه ، هایپ کرده بودن که داستان این عنوان در حد و اندازه شاهکار ” ارباب حلقه ها” ست.
درسته روش زیاد مانور دادن ولی همچین شاخی هم نبود :۱۲:
خیلی هم شاخ بود و عالی بود الکی هم هایپ نکردن بازی عالی بود اگه بازی شاخی نبود اینقدر تاثیر نمیذاشت روی فروش PS4