داستان Pillars of Eternity 2 در یک دنیای کاملا جدید رقم خواهد خورد

در ۱۳۹۴/۰۶/۱۹ , 20:00:31
Obsidian, Pillars of Eternity

استودیو آبسیدین، سازنده عنوان موفق Pillars of Eternity، بار‌ها از تمایل خود برای ساخت دنباله برای این نسخه سخن گفته است. آدام برنک، برنامه نویس ارشد این استدیو نیز در جریان نمایش آبسیدین در همایش PAX Prime اعلام کرده بود که تیم آن‌ها به ساخت نسخه جدید Pillars of Eternity علاقه‌مند هستند. هرچند با در نظر گرفتن این موضوع که از انتشار جدید‌ترین محتوای اضافی Pillars of Eternity با نام The White March زمان زیادی نمی‌گذرد، پس نباید فعلا در انتظار معرفی رسمی نسخه دوم عنوان Pillars of Eternity بمانیم.


جاش سایر، یکی از اعضای استودیو آبسیدین طی مصاحبه با وبسایت PCGamesN اذعان داشته که طرفداران در نسخه جدید این سری با یک تغییر محیط اساسی روبرو خواهند شد. به مانند تغییراتی که Baldurs Gate II نسبت به نسخه اول این بازی شاهد آن بود.

در ساخت The White March ما از دیگر ویژگی‌های Infinity Engine بهره بردیم و چیزی شبیه به عنوان Icewind Dale نصیبمان شد. The White March نسبت به بازی اصلی خروجی بسیار بزرگی از این موتور محسوب نمی‌شود. ما در نسخه اصلی، محیط بازی را آرامش بخش و با مراتع و جنگل‌های فراوان خلق کردیم. اگر بخواهیم Pillars of Eternity 2 را بسازیم که قطعا این کار را خواهیم کرد، شما با محیط‌هایی کاملا جدید و ناآشنا مواجه خواهید شد. عنوان Baldurs Gate II هم با ارائه محیط‌هایی جدید، یک تجربه متفاوت را برای بازیکنان نسخه اول این سری رقم زد.

حال به نظر شما سازندگان نسخه دوم Pillars of Eternity، چه دنیایی را برای این بازی خلق خواهند کرد؟


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر