نمایشی از پشت صحنهی موشن کپچر در آنچارتد ۴
حضور تکنیک موشن کپچر در صنعت بازی آنقدر پررنگ شده که گاهی واقعا لحظه به لحظه ی بازی توسط بازیگران اجرا می شود. مثل روال معمول تولید در سینما، البته با کمی تفاوت در پرداخت صحنه و … ، تک تک سکانسهای مورد نیاز طبق میزانسن مد نظر کارگردان بازی میشوند تا در محصول نهایی انیمیشنها و حرکات واقعگرایانهتری شاهد باشیم. درست همین گوشه از تلاقی سینما و بازیهای ویدیویی همیشه یکی از نقاط قوت ناتی داگ و آثارش بوده، انیمیشنهای نرم و طبیعی در حرکات چهره و بدن شخصیتها و لحظات کارگردانی شدهای که تجربهی بازی را بهیادماندنی میکند.
حتی اگر با آنچه تیم تولید برای متحرکسازی شخصیتهایش انجام میدهد آشنایی دارید بازهم دیدن ویدیوی زیر به عنوان بخشی از پشت صحنهی آخرین ماجراجویی نیتن دریک خالی از لطف نیست. تمام دیدههایتان از دنیای آنچارتد از همین لباسهای سیاه، بازیگرانی مثل نولان نورث و اتاقهای پر از دوربین سرچشمه میگیرد.
[aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/MiJUD/vt/frame[/aparat]
دانلود
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
ناتی داگ کارش درست هست برای همین همه طرفدار بازی هاش هستن چون برای ساخت بازی هاش زحمت میکشه و هزینه میکنه یک خسته نباشید بزرگ باید به ناتی داگ گفت
لامصب ناتی داگ همه چیزش حرفه ای هست :۱۵:
زیبا و دلچسب :۱۴: :۱۵:
یک بار دیگر عطش آنچارتد تمام وجودم رو فرا گرفت