خانه » اخبار بازی نمایشنامه «تا سیپدهدم» ده هزار صفحه بوده است × توسط نیما امامی در ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ , 16:00:25 6 نویسندگان بازی «تا سپیدهدم» در مصاحبهای با سایت Kotaku از نتیجه چهار سال کار کردن با هم و نوشتن دوباره داستان بازی صحبت کردهاند. بازی تا سپیدهدم ابتدا قرار بود بر روی پلیاستیشن ۳ و با پشتیبانی از کنترلرر Move منتشر شود ولی ناگهان تصمیم بر آن شد که بازی برای پلیاستیشن ۴ منتشر شود، همچنین این بازی قرار بوده یک تجربه اول شخصی باشد که این مورد نیز به سوم شخص با داستانی انتخابی توسط گیمر تبدیل شد. دو مورد مذکور دلیلی شد تا بازی داستانش دوباره نوشته شود و به عدد باورنکردنی ده هزار صفحه برسد اما همین داستان نویسی دوباره و قوی شدنش دلیلی شد تا بازی به موفقیت برسد. بازی تا سپیدهدم در تاریخ ۲۵ آگوست و انحصارا برای کنسول سونی منتشر شد. نویسنده نیما امامی به پایان برس، ای بی پایانترین پایانها... Until Dawn لینک منبع 6 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. بازی فوقالعاده ای هست واقعا بیشتر از انتظار ظاهر شد ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید یعنی کشته مرده ی بازی های سبک دیوید کیج هستم :۱۵: اینم تا یه هفته دیگه تجربه میکنم. beyond و heavy rain هم دوباره میخرم ولی این دفعه رو ps4 ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید تعداد کلمات رو می گفتن خیلی بهتر بود از تعداد صفحات، صفحه آخه با چه فونت و چه سایزی؟ من بازی رو انجام ندادم ولی تو ده هزار صفحه ی استاندارد (حدود ۳ میلیون کلمه) میشه داستان ده بیست تا بازی رو جا داد. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید خب اینم ده بیست تا بازیه خودش! یه مسیر و یه پایان نیست فقط که! ۰۰ یک استاندارد برای فونت هست در نویسندگی یک فونت استاندارد جهانی داره که همه جا یکسان هست ۰۰ بازی خوبی بود،ارزش تجربه داره ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید نمایش بیشتر
یعنی کشته مرده ی بازی های سبک دیوید کیج هستم :۱۵: اینم تا یه هفته دیگه تجربه میکنم. beyond و heavy rain هم دوباره میخرم ولی این دفعه رو ps4 ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
تعداد کلمات رو می گفتن خیلی بهتر بود از تعداد صفحات، صفحه آخه با چه فونت و چه سایزی؟ من بازی رو انجام ندادم ولی تو ده هزار صفحه ی استاندارد (حدود ۳ میلیون کلمه) میشه داستان ده بیست تا بازی رو جا داد. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید