استودیو Sucker Punch: همکاری بهتر از سونی را نمیتوانید تصور کنید!
بر اساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی، استودیو Sucker Punch هم اکنون در حال کار بر روی عنوانی در سبک سوم شخص ماجراجویی برای کنسول نسل هشتمی سونی، پلی استیشن ۴، است. همچنین در طی این هفته شایعاتی به انتشار رسید که سونی قرار است در Paris Games Week عناوین جدیدی را معرفی کند که احتمال میرود یکی از آن عناوین مربوط به همین استودیو شود.
اما از همکاری این استودیو با شرکت سونی مدتها میگذرد و حال آقای Brad Meier در مورد این همکاری چند ساله در اکانت توییترش اینطور مینویسد:
سیزده سال پیش ما اولین عنوانمان یعنی Sly Cooper را با همکاری سونی منتشر کردیم، در مورد آن من باید بگویم شما همکاری بهتر از سونی را نمیتوانید تصور کنید!
حال باید تا Paris Games Week صبر کرد و دید که نتیجه بعدی این همکاری نزدیک چه خواهد بود!
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
همین که سونی دست استودیو هایی که باهاش کار میکنن باز میزاره برای استودیو خیلی خوبه و میتونه تمام اون چیزهایی که میخواد رو توی بازی قرار میده اینجوری استودیو سازنده راحت میتونه کار کنه و راضی هست از همکاری با سونی
سونی تکه
تجربه بد نام:فرزند دوم که عالی بود :۱۵: :۱۵: :۱۵:
به یاد ندارم کسی با سونی همکاری کرده باشه و لذت نبره :۱۵:
بسیار خبر خوبیه …
Yeah …
We Know That
قبلن هم گفته بودن
واقعا افتخار میکنم که فن سونی هستم :ps: :15: :*:
وای Sly عالی بود.همه نسخه هاش.البته من نسخه کالکشن رو ps3 رو اشتم.
همین که دست بازی ساز ها رو باز میزاره خیلی خوبه.خیلی!اینطوری سازنده ها اونی رو که میخوان میسازن و الکی با هم مشکل پیدا نمیکنن و هردو طرف سود میکنن.
Sucker punch هم که ثابت شدس.امیدوارم به انحصاری ساختن برای سونی ادامه بده.
واقعا جهش بزرگی از نسخه اول بدنام به نسخه دوم کرد و ایده ی قدرت های خوناشامی با قدرتای بابا برقی جالب بود بنظرم.
امیدوارم یه IP جدید معرفی کنه
معلومه همینطوره!
یکی از بزرگترین عوامل موفقیت سونی اینه که ریسک پذیری واحشتناکی داره!
شما نگاه کنید سونی اجازه میده استدیو هاش هرچی عشقشون میکشه بسازن مثلا ناتی داگ قاعدتا باید جای tlou آنچارتد ۴ رو میداد ولی استدیو تصمیم گرفت رویه ای پی جدید کار کنه و اونم نه هر آی پیی یه ای پی که سبکش سوروایره و یکی از خطرناک ترین ژانر ها از نظر سلیقست !
ولی خب سونی قبول کرد و اجازه ی کامل داد که بازی ساخته بشه و دیدیم که چیشد :۲۴:
همیشه خوبیه سونی همینه
البته همیشه نتیجش خوب نیست! مثال معکوسش اعتماد به the order بود که تهش دیدیم چیشد :۱۸: البته من حرفامو درباره بازی تو نقدش زدم ولی خب از نظر متا خیلی عنوان موفقی نیست و کمه! ولی خب سونی براش تبلیغ کرد و همین نشون میده سونی بسیار ریسک پذیره
مطئنا پروژه ی ساکر پانچ تو پاریس معرفی نمیشه هزارتا هم دلیل داره که حوصله ندارم بگم :۲۵:
تو E3 شاهدش خواهیم بود شایدم تو جشنواره ی انحصاریای سونی!