اطلاعات جدیدی از کنترل و میزان سختی بازی Rise of the Tomb Raider منتشر شد

در ۱۳۹۴/۰۷/۰۵ , 19:00:01
Rise of the Tomb Raider, شرکت مایکروسافت (Microsoft), کنسول Xbox 360, کنسول Xbox One

در حدود یک ماه تا انتشار بازی Rise of the Tomb Raider برای کنسول‌های ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس وان باقی مانده است اما به لطف نسخه دمو قابل بازی مراسم برگزار شده Xbox One Fanfest در شهر توکیو اطلاعات بیشتری از کنترل و میزان سختی بازی به انتشار رسیده است. نخست شما می‌توانید نحوه کنترل بر روی کنسول ایکس باکس وان را مشاهده کنید.

DSC_0139-1024x681

همچنین تصویر مربوط به منوی تنظیمات را می‌توانید مشاهده کنید که احتمالاً برای تمامی پلتفرم‌ها یکسان خواهد بود.

DSC_00772-1024x681

اما اطلاعاتی هم از درجه‌های سختی بازی به انتشار رسید که به را این اساس هستند:

Adventurer:

نشانه گیری خودکار فعال است.

میزان سلامتی و صدمه دشمنان پایین است.

Tomb Raider:

نشانه گیری خودکار غیرفعال است.

میزان سلامتی و صدمه دشمنان عادی است.

Seasoned Raider: 

نشانه گیری خودکار غیرفعال است.

بازیابی سلامتی تنها زمانی رخ می‌دهد که دور از نبرد از نبرد باشید.

میزان هوشیاری، سلامتی و صدمه دشمنان زیاد است.

Survivor:

نشانه گیری خودکار غیرفعال است.

بازیابی میزان سلامتی غیرفعال است.

میزان هوشیاری، سلامتی و صدمه دشمنان بسیار بالاست.

دشمنان چالش‌برانگیزتر بیشتری در بازی وجود خواهند داشت.

منابع بسیار نایاب و آپگریدها هم گران هستند.

برای استفاده از کمپ به منابع نیاز دارید.

 

در ادامه باید گفت که نمامی درجه‌های سختی به‌جز Survivor در هر نقطه از بازی قابل تغییر هستند و در بخش مذکور تنها در آغاز قابلیت انتخاب وجود دارد. همچنین برای زیرنویس‌ها می‌توانید برای هر شخصیت رنگ خاصی را انتخاب کنید. برای قابلیت Survival Instinct هم می‌توانید به انتخاب آن را خود فعال یا غیرفعال کنید.


3 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر