آهنگساز Mirror’s Edge اصلی موسیقی Catalyst را هم می‌سازد

در ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ , 10:00:25
DICE, Mirror’s Edge Catalyst

هر چند نخستین قسمت بازی Mirror’s Edge که چند سال قبل به انتشار رسید، نقاط قوت بسیاری داشت اما یکی از عواملی که جذابیت بازی را بسیار افزوده بود، موسیقی فوق‌العاده آن بود. یک موسیقی الکترونیکی فوق‌العاده! حال به نظر می‌رسد دوباره موسیقیدان سوئدی، آقای سولار فیلدز، قرار است موسیقی Catalyst را هم بسازد. این خبر به‌طور رسمی توسط شرکت EA Games اعلام شد. اما آقای فیلدز در رابطه با پروژه جدیدش گفته است:

کار من بازسازی محیط بازی با موسیقی و افزایش احساس در لحظات است. همچنین باید گفت که هماهنگ سازی بخش‌های مختلف با گیم‌پلی واقعاً چالش برانگیز است.

همچنین او اعلام کرد که برای درک بهتر بازی برای ساخت موسیقی، آن را تجربه کرده و با طراحان استودیو DICE هم صحبت‌هایی داشته است تا درک درستی از همه چیز داشته باشد.

در پایان شایان ذکر است که بازی Mirror’s Edge Catalyst در ماه فوریه سال آینده میلادی در دسترس همگان خواهد بود.


6 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. قسمت اول همه چیزش خوب بود.همه چیزش بقدری خوب بود که حتی بعد از ۳ دفعه هم بازم ارزش تکرار داشته باشه.
    و این قسمت،تا العان هرچی ازش دیدم نوید یه نسخه دو حسابی رو میده.همه چی بهتر شده،همه چی برای یه تجربه ی زیبا تر امادس :۱۵:

    ۰۰
    1. مسلما اونقدر ارزش تکرار نداشت که بعد ازسه بار تمومکردن بازم لذت بخش باشه!
      ایرادهایی داشت مثل استفاده از اسلحه! دختری که فقط پارکور بلد ـه چطور از تیربار های مختلف به این خوبی استفاده می کنه؟! اصلا چرا باید از اسلحه استفاده کنه وقتی مهارتش تو چیزهای دیگه است؟!
      امیدوارم تو این نسخه سلاح گرمی در کار نباشه که ما رو مجبور به استفاده ازش کنه

      ۰۰
    2. توی این نسخه سلاح گرم رو حذف کردن.
      در واقع گیمر رو محدود کردن و بنظرم نقطه منفیه.
      نسخه قبل گان پلیش مشکل داشت نه استفاده از سلاح.
      میتونستن سلاح کمری رو نگه دارن و به گیمپلی عمق بدن.
      بازی قبلی ارزش تکرار داشت چون هیجانش بالا بود.

      ۰۰
    3. من خودم دو بار تمومش کردم ولی فکر نکنم بیشتر از این ارزش تکرار داشت!
      اتفاقا کلا مشکل داشت چون همونطور که گفتم دخترکی که پارکور باز ـه و تو عمرش اسلحه دستش نگرفته، چطور می تونه انقد تمیز تیراندازی کنه؟
      اینی که شما میگی محدودیت و نقطه ضعف، اتفاقا کاملا هماهنگ با داستان و گیم پلی ـه و این خودش یعنی نقطه قوت

      ۰۰
    4. کجا گفته شد تو عمرش اسلحه نگرفته؟
      دقت کنی موقع برداشتن تیربار خیلی سنگین میشد و نمیتونست خوب بدوه.
      الان گیمپلیی که نشون دادن فقط فراره. بنظرم عمقش از نسخه اول هم کمتر شده.
      من ۳ بار تمومش کردم.
      الان که اسلحه نداره قراره چیکار کنه؟ گیمپلی فقط میشه فرار. دیگه نمیتونی باهاشون روبرو بشی.
      میتونست با اسلحه حتی کارهای مختلف بکنه و راه های مختلفی رو واسه خودش باز کنه.
      امیدوارم گیمپلی رو عمیق تر کنن وگرنه بازی شکست میخوره.

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر