نقشهی «دلیل موجه ۳» هزار کیلومتر مربع وسعت دارد
آخرین اخبار روزانه تیم سازنده عنوان «دلیل موجه ۳» تماماً در مورد چالشها و فرصتهای موجود در رابطه با ساختن بازیهای دنیای باز بزرگ است.
شرکت «اسکوئر انیکس» در یک گفتوگوی مطبوعاتی سرگرمکننده در مورد نقشهی بازی که جزیرهی مدیترانهای «مدیسی» است، اعلام کرد که این نقشه، یکی از بزرگترین نقشه های بازیهای جهانِباز، با مساحت هزار کیلومتر مربع است.
بااینکه هیچ منبع موثق و رسمیای درباره اندازه دنیای بازیها وجود ندارد، چندین سال پیش نقشهی چند بازی از نظر اندازه مقایسه شدند، که بزرگترین آنها نقشهی «دلیل موجه ۲» با مساحت حدودا بیست مایل، تقریبا اندازه «دلیل موجه ۲» و بسیار بزرگتر از عناوینی چون « جیتیای سن اندرس»،« فار کرای ۲» و « کتبیه بزرگان: فراموشی».
این اندازه اگرچه به نظر شگفتانگیز میآید، در مقایسه با عناوینی چون «ارباب حلقه ها: آنلاین» و «کتیبه بزرگان: میدان» بسیار کوچک است. چه خوب میشد اگر نقشههای عناوین جدیدتری چون «جیتیای ۵»، «فارکرای ۴» و «اسکایریم» هم اینگونه مقایسه میشدند!
بههرحال، «دلیل موجه ۳» بسیار بزرگ بهنظر میرسد؛ این بازی در تاریخ اول دسامبر سال جاری برای پلتفرمهای پیسی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر خواهدشد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
نقشه بزرگی داره امیدوارم الکی مناطق رو پر نکرده باشن
دلم برای یه تجربه ی شیرین از جاست کاز بشدت تنگ شده، اون ماموریت های فوق العاده خوب و سیستم گیمپلی شماره ی دوم :۱۵:
وسعت شماره ی دوم درنوع خودش عالی بود فقط امیدوارم گیمپلی و ماموریت ها عالی تر از همیشه شده باشه و فقط پیشرفت ببینیم توی بازی نه صرفا کیفیت
“دلیل موجه ۳”
عاشق اینجور معنی ها هستم :lol:
می تونم بپرسم مشکلش چیه؟
درست تر از این ترجمه هم داریم؟
معنی درست بود،منظورم معنی بعضی از جملات هستن که اگه از انگلیسی به فارسی معنی بشن معنی مضحکی پیدا میکنن،همین!
مقایسه نقشه ها جالب بود.امیدوارم فقط کوه و جنگل بیمصرف نباشه و مناسب با گیمپلی و مراحل و قابلیت های شخصیت ساخته شده باشه.کنترل ماشین ها که افتضاح بود و گان پلی هم خیلی جالب نبود.که امیدوارم تو این نسخه بهتر بشه.
چیزی که تو تریلر e3 مشخص بود تخریب پذیری محیط در حد اعلا بود!انگار سازنده ها علاقشون به موتاد منفجره بیشتر شده :۲۴: نمونش هم صحنه سقوط پل که خیلی جالب بود.بنظر بازی خوبی میاد.