ویچر ۳ ثابت کرد مردم بازیهای بزرگتر میخواهند
در شرایطی که طبق آمار و ارقام استیم، کمتر از ۲۵ درصد صاحبان ویچر ۳ این بازی را روی PC تمام کردهاند، اما بهگفتهی آقای Jose Teixeira از طراحان جلوههای تصویری این عنوان، فروش موفقیتآمیز ویچر ۳ نشان میدهد گیمرها در پی بازیهای گستردهتری هستند. وی در مصاحبهای با MCV گفت:
هنوز هم از آمار تعداد افرادی که ویچر ۳ را بازی کردند شگفتزده هستیم. چون این بازی دارای سبک و اسلوبی است که تناسب بیشتری با مخاطبان هاردکور دارد. اما مردم، خصوصا مخاطبان کژوال، عاشق بازی شدند. این مسالهای است که هنوز هم ما را تحت تاثیر قرار داده است.
اگر ویچر ۳ فقط یک چیز را ثابت کرده باشد، این است که بازیکنندهها اشتیاق بیشتری به بازیهای طولانیتر دارند.
اما بعد از این قسمت، و دیالسیهایی که داستان بازی را تکمیل خواهند کرد، چه بر سر ویچر و دنیای گستردهی آن خواهد آمد؟ این سوالی است که آقای Teixeira هم پاسخی برای آن ندارد. اکنون تمرکز این شرکت، روی بازی «سایبرپانک ۲۰۷۷» قرار گرفته که زمین تا آسمان با دنیای جادو و شمشیر ویچر فاصله خواهد داشت؛ اما بهگفتهی آقای Teixeira عوامل موفقیت ویچر ۳ در ساخت این بازی نیز درسهایی برای CDPR داشته است. ازجمله اینکه بازی، بسیار گسترده خواهد بود.
سایبرپانک ۲۰۷۷ بسیار وسیعتر از هر چیزی که تابهحال ساختهایم خواهد بود. خیلی خیلی بزرگتر. از نظر پیچیدگی و وسعت و مشکلاتی که پیش روی ما قرار دارد، واقعا قدم در مسیرهای نامشخصی گذاشتهایم.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
به نظر من که بازی هیچ مشکلی نداشت واقعا عالی بود تا آخر بازی برای من لذت بخش بود
مگه به آمار فروشه؟
نکنید آقا نکنید! اینقدر بزرگ کردن بازی ها اشتباه محضه…
همین که می بینی یه چیز هاردکور پسند تونسته مخاطب عادی جذب کنه یعنی یه جای کار می لنگه
عین اتفاقی که برای متال گیر افتاد
وقتی یه فرنچایز بعد چند نسخه یهو عامه پسند میشه یعنی دیگه اون بازی قبلی نیست
به نفع ناشر و سازنده هست ولی برای گیمر هارکور به شدت بد و منفی هست…
ویچر برای من تجربه بدی بود
شاید داستان جذاب تر و گیم پلی کمی روان تر نسبت به نسخه قبلی داشته
باشد ولی برای من هیچ جذابیتی نداشت
ابتدای بازی گیراست ولی بعد از چند روز کلنجار رفتن با بازی میرید سراغ
یه بازی دیگه و به دنیای ویچر برنمیگردید چون حوصله اش ندارید دیگه
تنها چیزی که ثابت کرد این بود که میشه با هایپ و مانور رو چیزای بیخود(مثل همین دنیای بزرگ) نمرات بالا گرفت
بله
شخصیت تک بعدی گرالت
nدرصد هایپ خالصه
نقش آفرینی بازی هم نامجهول حداقل برای من
در نگاه اول شاید ویچر مجذوب کننده باشه
ولی وقتی با بازی دارید کلنجار میرید متوجه میشید که این بازی
بویی از نقش آفرینی نبرده
یک گرالت تک بعدی داریم که مسیرش کاملا مشخصه
هیچ انتخابی هم بازیکن برای نحوه بازیش ندارد همه چیز از قبل
برای گیمر مشخص شده مثل یک هک اند اسلش درب و داغون
همینی که هست میخواهی بازی کن نمیخواهی از همین ۲۵ درصد
برو بیرون از بازی و دیگه برنگرد
اتفاقا چیزی درست ثابت شده اینه که نمره بالا ربطی به هایپ نداره … اونم ۹۴!
۱۰تا سوپر هایپ همین جا مثال میزنم واست ببین هایپ تاثیری در نمره هاشون داشته یا نه …
به نظر من که اصلا الکی هایپ نکردن
اینقدر ازش نقد امده متای ۹۴ شده هیچ کدوم همچین مشکلی نداشتن
لطفا الکی یک بازی رو زیر سوال نبرین اون هم بازی که همه ازش تعریف میکنن
من خودم این بازی رو کردم ولی همچین حسی که شما داشتین رو نداشتم
بعد یکی از مرحله ها که با اون زن جادوگر رد کردم نقطعه زرد که رفتن به مرحله بعد نشون میده دیگه نیستش
ویچر بازیه قشنگیه ولی گیر کردم تو یه قسمتش نقشه اصلا ادامه بهم نشون نمیده