Woolfe: The Red Hood Diaries به سازندهی Sniper Elite فروخته شد
کمپانی انگلیسی Rebellion که سری بازی Sniper Elite را ساخته است، Woolfe را از سازندهی آن خرید. این آی-پی به استدیو بلژیکی Grin تعلق داشت که پس از اعلام ورشکستگی، به مزایده گذاشته شد.
نزدیک به ۲۴۰۰ نفر مجموعا با پرداخت هفتاد و دو هزار دلار در کیکاستارتر، از ساخت این پلتفرمر حمایت کردند. مارس امسال بازی به قیمت ۷ دلار در استیم منتشر شد و نمرهی متوسطی از طرف منتقدین و کاربران دریافت کرد. فروش Woolfe نتوانست انتظارات سازندهی آن را برآورده کند و در پایان به ورشکستگی این استدیوی مستقل انجامید. ما این خبر را قبلا پوشش دادهایم و شما میتوانید در این صفحه جزئیات بیشتری در مورد آن بدست آورید.
آقای «جیسون کینگزلی» رییس استدیو Rebellion در گفتوگو با یوروگیمر نظر خود را در مورد Woolfe به این شکل اعلام کرده است:
بخشهایی از بازی عالی است، و بخشهایی از آن حقیقتا اصلا خوب نیست. نمیتوان این بازی را کلا محکوم کرد. جنبههای هنری بازی خوب بود. فضاسازی و جوی را که بازی خلق کرده بود دوست داشتم. اما بهنظرم جنبههای خاصی از گیمپلی کاملا حوصلهی آدم را سر میبردند یا واقعا بد بودند. بگذارید روراست باشیم، بگذارید راجع به گیمپلی همانطور که هست قضاوت کنیم: خیلی بد بود.
اما قرار نیست همهی بازیها بینقص باشند. این مساله جزئی از طراحی در صنعت بازیسازی است. در یک بسته هم چیزهای خوب و هم چیزهای بد وجود دارد. این بازی به نظر من بلندپروازانه بود و شاید ما باید یک نگاه کلی نسبت به آن داشته باشیم.
آقای کینگزلی از بیان اینکه دقیقا چقدر بابت خریداری Woolfe پرداخت شده طفره رفته و گفته است اگرچه مبلغ هنگفتی برای این بازی خرج نکردهاند، اما پول ارزشمندی از جیبشان رفته و مزایده را با مبلغی بیش از آنچه انتظارش را داشتند بردهاند.
حالا نه تنها درآمد حاصل از فروش Woolfe در استیم نصیب Rebellion خواهد شد، بلکه آنها قصد دارند با حلاجی کدمنبع این بازی، شرایط را برای ساخت یک دنباله بررسی کنند. آقای کینگزلی در اینباره میگوید:
بازی با آنریلانجین ۳ ساخته شده است، که هیچ بازی برپایهی آن منتشر نکردهایم اما با آن آشنایی داریم. ما از تکنولوژی خودمان [موتور «آسورا»] استفاده میکنیم و در حال حاضر سرمان با پروژههایی که روی آنها کار میکنیم کاملا شلوغ است، اما چندنفر را برای بررسی کارهایی که میشود روی این بازی انجام داد، کارهایی که عملی است و کارهایی که غیرمممکن است مامور خواهیم کرد. ارتقای کدمنبع یک شخص دیگر، یا یک کابوس است یا یک کابوس مطلق. میزان پیچیدگی کار تا این حد زیاد است.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
خدا کنه که بازی خوبی عرضه کنن،نه مثل Sniper Elite
میگم Sniper Elite 1 بازی کردی
زیاد جالب نبود
امیدوارم بتونن بازی رو خوب کنن نه بزنن داغون ترش کنن
درسته کار سختی هست ولی اگه بتونن خوب بسازنش میتونن سود زیادی به جیب بزنن
باید ایده های جدیدی توی گیم پلی بازی ایجاد کنن که گیم پلی از یکنواختی و خسته کننده در بیاد
باید منتظر بود تا ببینیم چی کار میکنن
راست میگه خب؛ کار روی کد منبعی که یکی دیگه نوشته به مراتب سخت تر از هر چیزیه که فکرش رو میتونی بکنی :۲۴:
باید بازی خوبی بشه :۱۸: :۱۸: :۱۸:
با اینکه نمدونم سبکش چی هست ولی رنگ عکس پست نشان میدهد از سر درون . به احتمال زیاد تجربش میکنم . ممنون ولی واقعا دلم برای آینده این استدیو خوب میسوزه