تماشا کنید: بروزرسانی جدید و رایگان برای بلادبورن

در ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ , 17:01:12
bloodborne update

امروز بخش سرگرمی‌های سونی بیستم نوامبر را برای انتشار بروزرسانی دیگری از بلادبورن در تقویمش علامت زد. چند روزی بود که از وجود یک بروزرسان پیش از بیست و چهارم نوامبر و عرضه‌ی بسط دهنده‌ی جدید بازی (The Old Hunters) مطلع شده بودیم اما تاریخ مشخصی برای تعیین حد و حدودِ انتظار لازم تا دریافت بروزرسان در دست نداشتیم.

در جریان پخش زنده‌ای ژاپنی بنام «نیکو نیکو» سونی علاوه بر اعلام تاریخ عرضه، نمایشی از این آپدیت پیشکش چشمان مخاطبینش کرد که در ادامه می‌توانید ببینید. بروزرسان جدید و رایگان بلادبورن کلید دستیابی به یک لیگ مخفی است و چهار روز پیش از تجربه‌ی «شکارچیان قدیمی» برای ورود دوباره به ساخته‌ی تاریک میازاکی وسوسه‌یتان می‌کند.


9 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. بهترین جا برای لول اپ کردن و گرفتن ایتم های ضروری مثل تیر و شیشه های خون قبل از باس wet nurse هست که ۳ تا خوک گنده می بیننین میرین پشتشتون و یه ضربه سنگین میزنین بعد هم تا پاشه یه ضربه دیگه خیلی راحت میمیرن .

    ۰۰
  2. واقعا بازی فوق‌العاده ای هست شاهکار هست من که هر چقدر بازی میکنم اصلا احساس خستگی نمیکنم لذت میبرم از این بازی

    ۰۰
  3. من که نفهمیدم چی شد! :11:
    قابل توجه کسایی که تازه شروع کردو دنبال لول آپ هستند اون چراغی که اول تریلر ازش شروع شد بهترین مکان برای کشاورزی هست . البته باسه رسین به اونجا هم باید کشاورزی هایی کنید ولی اینجا خیلی خوبه دیگه در عرض سه ساعت یک هو از لول سی میپرید چهل پنج ، پنجاه

    ۰۰
    1. داداش منظورت کدوم تریلر هست همین ویدئو بالا که هست یا یک تریلر دیگه منظورت هست

      ۰۰
    2. تریلر که نه منظورم همین ویدیو بود. ببین اون دوتایی که رو پل هستن که راحت میکشی ، بعد مسیر را مستقیم نمیری به شمت راست میری یک انمی از اینا که دهن صاف میکنن و با یک ضرب دوباره میزنی میپری پایین اوچندتا رم میزنی بر میگردی سمت چراغ و از همان مسیری که اول اومده بودی بر میگردی تو مسیر دوباره یکی دیگه از اون دهن صاف رو میزنی سر یک پیچ هم یکی از اون بالا اشغال میریزه اونم میزنی بعد مستقیم میرسی به یکی از اون ها که هیکل درشت دارن و اگه نزنی با یک ضرب میترکونن با دو ضرب هم اونو میزنی قشنگ ۱۲ هزار چوخ میده ، بعد هم یا میری تو دریم بر میگردی یا همونجا میزاری کلاغ ها چشمات رو در بیارن و دوباره خونت رو جمع کنی از زمین و ادامه ، در کل بهترین مکان برای کشاورزیه چون اگه کل سنتریال رو هم بزنی تو یک دست انقدر نمیتونی جمع کنی و اینکه انمی هاش راحت با ضرب سنگین میمیرندخوب چوخ میده ، حالا اگه میخوای بیشتر بگردی از اون دره که اول بستس باید از پشت باز کنی میری تو طبقه ی پایین یکدونه از اون ضحاک ماردوش ها هست که باید سریع بکششیش وگرنه اشکت در میاد از اون دخمه هم بری بیرون یکی دیگه رو یک پل هست اونم بزنی برگردی ، اگه اون مسیر باسه بار اولت هست میخوای بری قید ادامه دادن جنگل رو بزن که توش پر گوله ماره و دردسر ، انمیهاش خیلی زیادن و چوخ هم کم میدن در کل ارزش نداره تو اون جنگل وقتت رو بزاری.

      ۰۰
    3. به نظر من بهترین جاها برا فارم کردن یکى اولد یارنهامِ که در هر دور ٣۶ هزارتا میده،یکى دیگه هم همونجایى هست که که منتهى میشه به باس کوسموس.هر دور راحت ۵٠هزارتا فارم میکردم.البته هیج جا به اندازه جنگل نمیشه فارم کنى ولى به قول شما راحت میمیرى و به باد میره همش.

      ۰۰
    4. اگهludwig’s holy bladeو داشته باشی جنگل مثه آب خوردنه واست یه خورده م آپدیتش کن دیگه کسی نمیتونه نفس بکشه ;)

      ۰۰
    5. اخه درد اینه که بری تو جنگل گم میشی . حالا بیا راه رو پیدا کن ، وگرنه انمی های جنگل راحت کشته میشن به غیر از اون هایی که تو اون درهه هستند ولی بازم فکر کنم سرعت اونجایی که گفتم از همه جا بالاتر باشه ریسکشم خیلی کمه ، ولی خوب به هر حال هرکی یک جوره .
      حالا ما که یک جایی گیریم که انگار یک باگه ، بعد از کشتن اون باسه که تو دریاست و دورتادورش عنکبوت هست وارد یک جایی میشه که بالا سرش یک باس هست ، فکر کنم فریزلی (اسمش رو الان قشنگ یادم نیست ، همونی که نامرئی یک هو یک سری جاها میگره ادمو) بعد باید بری جلو تر چراغ روشن کنی که من نرفتم و وایسادم باهاش جنگیدن(یکی نبود بگه برو بعدا بیا) انگار خواب بود ککتل پرت کردم بیدارش شد و زد ترکوندم و بعد از یک قار در کابوس اومد که حالا هر کار میکنم به اونجا بر نمیگرده ! بعدا طبقه ی اول دانشگاه رو باز کردم ولی طبقه ی دوم نمیشه رفت.

      ۰۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر