ورود «عمو قناد» به بازی‌سازی | مراسم رونمایی بازی «بال‌های تاریک» فردا برگزار می‌شود

در ۱۳۹۴/۱۰/۰۶ , 17:23:05
بازی ایرانی

مدتی است که ورود هنرمند محبوب کشورمان یعنی «مجید قناد» به حوزه بازی‌سازی سر و صدای خاص خود را پیدا کرده است. مجید قناد تهیه کننده بازی «بال‌های تاریک» است. عنوانی که در ظاهر به نظر نمی‌رسد فردی همانند مجید قناد پشت سرش باشد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

Majid-Ghannad-biographya-com-2

حالا قرار است با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این بازی در مراسمی رونمایی شود و اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری از این بازی در اختیار مخاطبان و رسانه‌ها قرار گیرد.

بازی بال‌های تاریک در سبک ماجرایی اشاره کلیک برای تلفن‌های همراه و رایانه‌های شخصی ساخته شده و داستان بازی به پرونده مفقود شدن بازیگران سینما توسط فردی با نام مستعار «سایه شب» می‌پردازد و بازی‌باز در این بازی با دو شخصیت که یکی بازیگر و دیگری پلیس است، در دو مکان مختلف به بازی می‌پردازد تا در نهایت پشت پرده این مفقود شدن‌ها را کشف کند.

این بازی که دارای ۱۵ نمایش ویدئویی است و ۶ بازیگر و صداپیشه تلویزیون و سینمای ایران در آن ایفای نقش کرده‌اند. همچنین بال‌های تاریک در سایت «اسلاید دی بی» که مرجع بین‌المللی نظرات کاربران بازی‌های ویدئویی است، توانسته در بین ۵۰ بازی برتر سال ۲۰۱۵ قرار بگیرد.

بازی بال‌های تاریک به تهیه‌کنندگی «مجید قناد» هنرمند محبوب کشورمان ساخته شده و نسخه تلفن‌های همراه آن بعد از مراسم رونمایی در کافه بازار عرضه می‌شود.

مراسم رونمایی از این بازی، فردا ۷ دی ماه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰در سالن آمفی تئاتر فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.


14 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. اینکه ما بازی ساز داریم و افراد مشهوری مثل عمو قناد عزیزمون هم وارد این کار شده خیلی خوبه دستشون درد نکنه و ما هم دلمون با این بازی سازها هست اما:
    افسوس و گلایه ما از این “بنیاد ملی بازیسازی” مون نشات میگیره اخه چرا بستر قانون کپی رایت رو تو ایران راه نمیدازن و به جاش به این سی دی کپی کن ها که اسمشون رو گذاشتن ناشر و تمام اسم ها رو غلط ترجمه میکنن حقپخش انحصاری بازی ها رو میدن تا به صورت قانونی محصولات کپی و با حذف محتویات و قیمت بی خودی بالارو بفروشن؟
    تا قانون کپی رایت نباشه خب یک شرکت پاکستانی هم پاش رو تو اون کشور نمیذاره که! آخه تا شرکت های بزرگ محصولاتشون رو نتونن به طور مستقیم اینجا عرضه بکنند ما از کی میخوایم یاد بگیریم از کی باید الگو بگیریم تا پیشرفت داشته باشیم؟ تا کی باید محصولاتمون هیچ وقت به استاندارد ها نرسه و یک سره به شکست منتهی بشه؟
    ما به غیر از کمک گرفتن از بزرگان چاره ای دیگه ای نداریم بنیادی که برامون درست کردن یکبار شده که نظر بازیساز و گیمر رو به گوش جامعه برسونه؟ فقط بلدن انواع و اقسام بازی ستیزی ها و تبلیغات اغراق شده ی منفی رو تو رسانه ها عنوان کنند! تو آمریکا ماین کرفت تو مدارس دبستان برای بچه ها میذارن که بازی کنند اینجا هم دوستان یورش میبرن تو مغازه حتی ماین کرفتو بسشن و اینچیزا رو هم جمع میکنند!
    تا کی دیگه؟ واقعا باید حتمن بریم به یک کشور آزاد تا به حداقل حقوقمون برسیم و مشکلمون حل بشه؟
    فقط بلدیم به جای رعایت قوانین بین المللی قوانین بومی و انحصاری برای خودمون درست کنیم بر خلاف تمام دنیا باشیم هیچ شرکتی رو راه ندیم تا محصولی رو مستقیم عرضه کنه حتی اگه تقاضا براش زیاد باشه! و مردم رو با اعمال فشار ها و ایجاد سیستم های نادرست ازار بدیم

    ۰۰
  2. یه اشتباه دیگه…
    دوست عزیزبازی ساز، از ۶ سال اشتباه بازی سازها درس بگیر. به جای رفتن سراغ بازی های پرهزینه، بزرگ، داستان محور، برو سراغ بازی های کوچیک ساختار محور.
    تو بازی سازی ایران هیچ کس گوش نیست همه دهنن.

    ۰۱
    1. زبونتو گاز بگیر :lol: :13:
      معلومه که اتفاقیه :|
      بازی های ایرانی و تقلید؟ :11: استغفرا… :11:
      دفعه آخرت باشه ها :lol:

      ۰۱
    2. کجا شبیه اون کلش گرده اون یکی دیگه کلش بیضی :۲۵: و خط روی چونشون همین تور اون یکی حالت جمجمه مانند داره مخصوصا دماغش و ای این نه کجای کاری عاموو

      ۰۱
    1. نه آخه تمام جرم و جنایت های بد توی اون دوران صورت می گرفت
      توی زمان حال که جرم جنایت صورت نمیگیره اصلا فکرشم خندداره :۱۲:

      ۱۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر