اینیفیتی وارد: سال ۲۰۱۶ شگفت‎‌انگیز خواهد بود

در ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ , 15:30:49
Call of Duty, infinity ward

استودیو اینفینیتی وارد، توسعه‌دهنده سری بازی‌های ندای وظیفه، بمناسبت آغاز سال نو میلادی، یک پیام جدید از تغییر توئیتر برای طرفدارانش به اشتراک گذاشت که شایعات فراوانی را بوجود آورده است. برای جزئیات خبر با دنیای بازی همراه باشید.

همان‌طور که اطلاع دارید، هنوز نسخه بعدی سری بازی‌های ندای وظیفه معرفی نشده است و بصورت رسمی مشخص نیست که قرار است بین سه استودیو مشخص، کدام وظیفه توسعه نسخه بعدی این سری را برعهده بگیرد؛ اما اگر اکتیویژن بر اساس عادات گذشته‌اش عمل کند، این‌بار باید منتظر یک ندای وظیفه جدید از سوی استودیو اینفینیتی وارد باشیم. در میان این احتمالات، حال استودیو مذکور بمناسبت آغاز سال نو میلادی متنی را از طریق نوئیتر منتشر کرده است. آن‌ها در توئیتر خود نوشتند:

تبریک سال نو! سال ۲۰۱۶ شگفت‌انگیز خواهد بود؛ بیاید انجامش بدیم.

این متن می‌تواند تنها یک متن ساده برای تبریک سال نو باشد؛ همچنین می‌تواند به بازی بعدی آن‌ها اشاره داشته باشد. با این‌حال نظر شما در این‌باره چیست، آیا قصد آن‌ها از انتشار این متن تنها یک تبریک ساده سال نو بوده است؟!


39 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. کود در میان بازیهای دیگه یه بازی خاصه.
    این بازی نه ارزش هنری داره و نه عمق گیمپلی و نه داستان ارزشمند. که در میان عناوین بزرگ و کم فروش می بینیم.
    تنها چیزی که خاصش کرده سر راست بودن، سطحی بودن و اسان بودن گیمپلی هست که همه کژول ها و غیر گیمرها رو میکشه سمت خودش.
    اکتیویژن اصلا دوست نداره فرمول رو تغییر بده.

    ۰۰
    1. این چیزایی که گفتی در مورد سری مدرن وارفیر به هیچ وجه صدق نمیکنه هم گیم پلی کوبنده داشت هم داستان غنی هم گرافیک عالی :*:
      جدا از گیمرها الکی که یک سری این همه جایزه ی بهترین شوتر سال رو که نمیگیره

      ۰۰
    2. سری جنگاوری نوین هم این دسته ایرادات رو داشت.
      فقط اونموقع خیلی به چشم نمیومد و در زیر زرق و برق و تازگیش دفن شده بود.داستان چندان تعریف داری هم نداشت.بیشتر روی روایت خوب و شخصیتاش سوار بود که مشکلی هم نیست.بهترین داستان سری متعلق به دو قسمت عملیات سریه.مسعله اینجاست که وقتی یک چیزی زیاد تکرار بشه و نخ نما بشه فرمولش،ایرادای کلی کم کم خودشون رو نشون میدن.هالف لایف هم با این عظمتش پشت سر هم میومد ملت حالشون از هرچی دکتر فریمن و کومبانیه بهم میخورد.برای همینه که والو بعد از گذشت این همه سال هنوز خبری از نسخه سوم نداده.میدونه درست کردن بازی مثل نسخه دوم و گرفتن همچون بازخوردایی کار سختیه و باید حسابی روش فکر کرد.وگرنه نه تنها نسخه سوم رو خراب میکنه،بلکه حتی درمورد شماره دوم هم شبهاتی بوجود میاره.

      ۰۰
    3. میلاد جان نمی دونم چرا اینقدر نظرت منو یاد نظر یکی از دوستان که از اعضای قدیمی و با تجربه ی دنیای بازی هستن انداخت. همونی که گفت بلک باستر ها به درد جرز لای دیوار هم نمیخورن :lol:
      عزیزم درسته cod در مقایسه با bf و arma آرکید تره ولی دلیلی نمیشه که بگی به درد نخوره. به هر حال همه که pro نیستن که. در ضمن دوستان Pro هم همیشه از بازی کردن همچین بازی هایی لذت میبرن…

      ۰۰
    4. بحث اصلا سر ارکید بودن نیست.
      در جواب معراج ،سری مدرن وارفیر هم همچین گرافیک خاصی نداشت. منتها کاراکترهای به یاد ماندنی همچنین گیمپلی تازه ای داشتن.
      این نوع گیمپلی الان نخ نما و سطحی شده.
      در جواب فرنام:
      با سلام :lol:
      من که با سبک کاری ندارم. فقط با این سری بودم.

      ۰۰
  2. گوست بازی بدی نبود ولی از ندای وظیفه انتظار بیشتر از این میره :|
    بزرگترین نقطه ضعفش هم به نظر من عدم وجود کوچکترین شور و هیجان در حین بازی بود شاید یک دونه ماموریت هیجانی هم نداشت در حالی که نسخه های مدرن وارفیر سرشار از هیجان نفس گیر بودند :۱۲:
    به شدت با انتشار نسخه ی دوم گوست مخالفم با مدرن وارفیر ۴ هم همینطور
    من خودم به شخصه دوس دارم دوباره جنگ جهانی دوم رو البته این بار با گرافیک نسل ۸ تجربه کنم :*:
    راستی اون دوستانی که میگن که هر ساله کال اف میدن بیرون این نکته رو هم در نظر بگیرن که کسی گیمرارو اجبار نکرده که فقط کال اف بازی کنن تو فاصله ی یه سال میشه n تا بازی با سبک مختلف بازی کرد که موقع انتشار نسخه بعد از حال و هوای اول شخص بیرون اومده باشید :-) حداقل من اینجوری بودم حس تکراری بهم دست نمیداد اگه همین نسخه های کال اف با اسمایی به جز ندای وظیفه منتشر میشدن عمرا گیمرای کمتری این حرف رو میزدند

    ۰۰
  3. من فقط یه در خواست دارم
    اونم اینه که امسالو و سال بعدو استراحت بدن
    یه چیزه درست حسابی تحویل بدن بهشون تویتم زدم :lol:
    واقعا دیگه شورش درومده ! بنظرم یه دسته گیمرا جمع شن برن دفتر اکتیویژنو آتیش بزنن :lol:
    در کل میدونیم که همون فرمولای تکراری اکشنو قراره توش ببینیم پس اصلا چیزه خاصی نیست و نیاز به هایپ براش نیست!
    باز دمه ea گرم به بتلفیلد اصلی یه استراحتی داد حالا ببینید ۵ چه ماهی میشه!

    ۰۰
    1. پارسا جان اگه ۵ سال هم هیچ کالی نیاد بیرون بازم باعث افزایش جذابیت این سری نمیشه.
      کال واقعا تموم شده.کال شروع کرد،اوج گرفت،و با نسخه نهم پایان خوبی رو رقم زد.این ۳ نسخه اخیر هم فقط یه دست و پا زدن مسخره و الکیه برای خالی کردن جیب کسانی که هنوز با تک تک صحنه ها و الگو های تکراریش حال میکنن.سری اساسین فرق داره.یوبی نشون داده اگه بخواد درست و حسابی وقت بزاره و یچیز درخورد بده بیرون میتونه.و با توجه به تاریخ فوق العاده ای هم که هرنسخه بهش سرک مکشه،با کار درست و حسابی ویه داستان خوب،ماجرا حله.
      ولی کال،اگه بگیم هم نه و هنوز امیدی بهش هست،خود استودیو های خوبش که مثال هم بالا زدم،نشون دادن دیگه نمیشه از این سری چیزی بیرون کشید.لا اقل نه با این فرمول و ویژگی ها.بلک اپس ۳ پرکارترین و پرویژگی ترین قسمت سری بود.سه بخش کاملا مجزا داشت که غیر از تک نفره،دو تای دیگه واقعا خوب کار شده بودند.
      تریارک که یکی از بهترین بازی های اول شخص داستان دار رو چندین سال پیش تحویل داد،و ادامش هم دست کمی از اولی نداشت،العان فقط با یه بخش زامبی و انلاین قوی برگشته.اینده کال تو این چیزاست.سازنده ها و ناشر هم تقریبا متوجه این امر شدند.تمرکز رو از روی بخش داستانی برمیدارند و بیشتر انرژیشون رو بر روی بخش چند نفره و ماد های دیگه معطوف میکنند.با این کار،هم میتونن کلی نسخه دیگه عرضه کنن،هم ملت بازم میخرن،یه چند ماهی هم مشغولشن و بعد نسخه بعدی و بازم همین فرمول.بازی های چند نفره همینطوریه.کفش میشی،میخری،یه مدت مشغولشی،بعدی.

      ۰۰
  4. امسال برای اولین بار یکی از نسخه های اصلی cod رو تموم نکردم!
    یعنی شدیدا از بلک آپس ۳ بدم اومد.
    امسال هم جون هر کی دوست دارید گوست ۲ رو نسازید! اصلا ولش کنید بزارید همون طور نصف کاره بمونه!
    هر چی می خوان بسازید ولی گوست ۲ رو نسازید!

    ۰۰
    1. اصلا مگه ارواح داستان داشت که نیمه کار مونده باشه؟
      داستان بازی هم مثل اسمش روحی بود که دیده نمیشد و فقط ازش نام میبردن و در دنیا هم فقط افراد خاصی به نام جنگیر!!هستند که میتونند این ارواح(داستان)رو ببینند و سر از کارش در بیارند.و از اونجا که هیچ روحی وجود نداره،این افراد فقط خودشون رو گول میزدند که روحی(داستانی)هست.وگرنه فقط یه باد بود که گذرا وزید و رفت.

      ۰۰
    1. مشکل؟بگو چیش خوب بود.
      داستان ضعیف که فقط پر از هایپش کرده بودن.نه شخصیت جذاب و خوب داشت،نه اوج و فرودی.
      گیم پلی تکراری و یکنواخت که کلش به انجام یک سری صحنه های تکراری از نسخه های مختلف پیشین خلاصه شده بود.انگار قرار بود مراحل جذاب کال های قبلی رو در بستری تازه و بسیار پایین تر دوباره تجربه کنیم.
      موسیقی هم برای اولین بار در سطح واقعا بدی قرار داشت.اصلا بگیم موسیقی نداشت بهتر بود.به تقلید سطحی از باقی شوترا موسیقی رو در مواقع پرهیجان نبرد حذف کرده بودند و به صدای گلوله و انفجار بسنده کردند.مثلا میخواستن بازی رو جدی تر بکنن و حس حضور در صحنه نبرد به بازیکننده بتلقینن.درصورتی که کال یه سری تقریبا ارکیده که به موسیقی برای افزایش هیجان و ترشح ادرنالین بسیار محتاجه.که متاسفانه این جریان در نسخه های بعدی هم تا جایی که من در جریان هستم به صورتی تکرار شده.
      گرافیک هم با اینکه پیشرفت هایی در مقایسه با نسخه قبلی داشت،ولی بازم ضعیف بود.
      حالا شما بگو این بازی(بخش داستانی.از چند نفره اطلاعی ندارم)چیش خوب بود؟یه بالن پر از بادی بنام هایپ بود که با سر هم به زمین خورد.لا اقل از منظر نمرات و نظر بازیکننده های قدیمی تر.وگرنه اکتیویژن حواسش هست بازی های تکراریش یه وقت خدای نکرده یه نسخه کمتر نفروشه.
      جنگاوری مدرن ۳ هم چیز جدیدی تر چنطه نداشت.اون هم همانند ارواح پر از صحنه های تکراری و مشابه بود.ولی کلیتش و پایان بندی سگانه باعث شد ایراداش کمتر به چشم بیاد.
      وقتی تریارک با اون سابقه خوبش که دو تا از بهترین نسخه های سری رو ساخته(بلک اپس و جهان در جنگ)محصول تازش در این سری اینطوری میشه،باید فاتحه این بازی رو لا اقل در بخش داستانی و تک نفره خوند.هیچ چیز جدیدی نمونده که باهاش کال بسازند.تمام ایده ها تا نسخه نهم استفاده شد.تمام چیزایی که میتونستن باهاش یه بازی خوب و با تعلیق درست بکنن.بقیش،شیر دوشی کارخونه ای.

      ۰۰
    2. @A.F.A
      شما این نکته رو هم فراموش نکن چقدر این بازی بد بهینه شده بود!
      ۱۰ تا آپدیت واسش اومد که تازه بالاخره میشد راحت بازی کرد!

      ۰۰
    3. اگه دقت کنی ایده جنگ جهانی خیلی وقته دست نخوردس
      میتونه یه ww بده بیرون بترکونه!
      بعدشم آبرو مندانه خدافظی کنه بره
      واقعا ایده ی جالبی میشه با اینکه تکراریه ولی چاره ایی نیست فعلا بهتر از المان های ایندست!

      ۰۰
    4. فکر کنم در متن به دلایل کافی برای بیان همچین نظری اشاره کرده باشم.در پایان هم ذکر کردم که نتجیه نهایی قابل قبول بود و میشد از ایراداش چشم پوشی کرد.ولی بازم باعث نمیشه بازی ایراد نداشته باشه.

      ۰۰
  5. Ghost داستانش نیمه کاره موندش بدون شک به احتمال ۱۰۰% گاست ۲ رو روانه بازار خواهند کرد من که تا ساخته بعدی تری آرک ترجیح میدم منتظر بمونم BO3 خیلی بازی خوبی بود مطمئن هستم نسخه بعد تری آرک هم همینطور میشه

    ۰۰
    1. دوست عزیز من از این کار متنفرم که از کسی غلط املایی بگیرم یا بهش تلفظ درست یه کلمه رو گوشزد کنم ولی این یه مورد رو نمی تونم جلوی خودمو بگیرم :lol:
      ولی آخه گاست؟!!! :۲۴:

      ۰۰
    1. گوست ۲ احتمال زیاد :|
      یا شاید هم بخوان سوپ رو زنده کنن :|
      و پرایس رو یه ده سال جوونتر کنن :|
      و یه آنتاگونیست روسی پیدا کنن که هنوز نابود نشده باشه :۲۴:
      باو به نظر من به طور مفصل بیان به جنگ های خاورمیانه بپردازن :۱۲:
      خیلی عالی میشه!
      مثل مرحله ی Old Wounds توی Black Ops 2 که به نظرم خیلی عالی بود :۱۸:

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر