اینیفیتی وارد: سال ۲۰۱۶ شگفت‎‌انگیز خواهد بود

در ۱۳۹۴/۱۰/۱۲ , 15:30:49
Call of Duty, infinity ward

استودیو اینفینیتی وارد، توسعه‌دهنده سری بازی‌های ندای وظیفه، بمناسبت آغاز سال نو میلادی، یک پیام جدید از تغییر توئیتر برای طرفدارانش به اشتراک گذاشت که شایعات فراوانی را بوجود آورده است. برای جزئیات خبر با دنیای بازی همراه باشید.

همان‌طور که اطلاع دارید، هنوز نسخه بعدی سری بازی‌های ندای وظیفه معرفی نشده است و بصورت رسمی مشخص نیست که قرار است بین سه استودیو مشخص، کدام وظیفه توسعه نسخه بعدی این سری را برعهده بگیرد؛ اما اگر اکتیویژن بر اساس عادات گذشته‌اش عمل کند، این‌بار باید منتظر یک ندای وظیفه جدید از سوی استودیو اینفینیتی وارد باشیم. در میان این احتمالات، حال استودیو مذکور بمناسبت آغاز سال نو میلادی متنی را از طریق نوئیتر منتشر کرده است. آن‌ها در توئیتر خود نوشتند:

تبریک سال نو! سال ۲۰۱۶ شگفت‌انگیز خواهد بود؛ بیاید انجامش بدیم.

این متن می‌تواند تنها یک متن ساده برای تبریک سال نو باشد؛ همچنین می‌تواند به بازی بعدی آن‌ها اشاره داشته باشد. با این‌حال نظر شما در این‌باره چیست، آیا قصد آن‌ها از انتشار این متن تنها یک تبریک ساده سال نو بوده است؟!


39 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. یحتمل سال ۲۰۱۲۵ میشه و یا mw4 یا ghost 2. :10:
    از اونجا که کود هرسال چندین چند سال جلو میره انتظار اینده خیلی دور هم باید داشت :11:
    ۴ تا مپ مولتی پلیر اندازه یک اتاق :|
    ۴-۵ ساعت گیمپلی با صحنه های همیشگی نیم ساعت بیهوش شدنو خراب شدن ساختمون تو کلتو نگاه کردن یک ساعت به دستا اینا :|
    ایکاش دیگه ساخته نشن هرچی خاطره با این سری داشتیم نابود کردن
    :11: :11: :11:

    ۰۰
  2. بزرگترین مشکل گوست، خون صورتی رنگ دشمنا بود.
    جدی میگم :۲۴: اصلا همین یه تنه گند زده بود به بازی!
    فارغ از این، داستان بازی هم به شدت آبکی و هندی بازی بود. شورش رو درآورده بودن…

    ۰۰
  3. امیدوارم گوست ۲ رو بسازن.
    من با تمام انگشت های اتهامی که به سمت گوست گرفته شد، با این نسخه هیچ مشکلی نداشتم.
    درسته که نتونست به اندازه هایپ های خفنش باشه ولی بدک نبود.
    فقط تنها ایرادی که داشت موتور ضعیفش نسبت به رقبا بود و کمی هم آرکید تر شده بود.ولی در طراحی مرحله و تنوع محیطی هیچ نقصی نداشت و مثل MW ها و حتی بهتر هم عمل کرد. فقط داستانش زیاد درگیر کننده نبود. جوری که هیچی ازش یادم نیست الان. و این یکی از نقاط ضعف بازی بود.
    امیدوارم با گوشت بعدی یکمی ما رو به حال و هوای خوش MW ها برگردونن. (فقط سراغ آینده نرن :۲۳: )
    مولتیش هم که متاسفانه (یا خوشبختانه :lol: ) بازی نکردم و نمیتونم نظری راجبش بدم.
    همه نگاه ها رو به آینده میدوزیم :lol:
    در ضمن با ایده ی استراحت برای دو سال کاملاٌ موافقم :lol:
    با تشکر

    ۰۰
    1. طراحی مرحله نقص نداشت چیه بدترین طراحی مرحله سری بعد این نسخه آخر مال گوسته!به قول معراج بازی هیچ نقطه هیجانی نداشت!روند مراحل به شدت یکنواخت بود!

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر