خانه » اخبار بازی تماشا کنید: باید منتظر یک بازی در سبک P.T باشیم × توسط بهزاد ناصرفلاح در ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ , 16:30:05 17 تصاویر جدید منتشر شده از یک بازی در سبک ترسناک نوید این موضوع را میدهد که، باید منتظر یک بازی در سبک «سایلنت هیل» باشیم. این بازی که Visage نام دارد با حال هوایی شبیه به بازیهایی همچون «سایلنت هیل»، P.T. و Phantasmagoria خواهد داشت و همانند آنها با تم ای ترسناک روانه بازار خواهد شد. P.T. همان پروژه کنسل شده کوجیما است که در آن قرار بود با «دل تورو» همکاری کند. ویدیویی ۱۲ دقیقهای از گیم پلی آلفا بازی را در ادامه مشاهده نمایید. Sad Square سازنده این بازی است و طی درخواستی که بر روی سایت «کیک استاتر» منتشر کرده است، برای ساخت بازی ۳۵ هزار دلار کانادا نیاز دارد. این شرکت نه چندان با تجربه عرضه بازی را برای سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی کرده است. تصاویر منتشر از بازی نیز حال و هوای غریب بازی را به خوبی بیان میکند که در ادامه برای شما آماده شده است. [aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/e7Kuh/vt/frame[/aparat] نویسنده بهزاد ناصرفلاح زندگی دنیایی از بازی هاست و دنیا، از بازی های زندگی لینک منبع اخبار بازی 17 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. خیلی اتمسفر رو خوب در اووردن ولی مشکله اصلی به نظرم اینه که گرافیک بعضی جاها افت میکرد بعد آییینه هم خیلی ضعیف کار شده بود که البته حالا خیلی مونده تا کامل شدنش بعد الآن سایلنت هیلز نقطه ی قوتش داستانه کلیشه که همه میدونن (افرادی که از گناه پاک بشن میرن بیرون از شهر) و موجوداته آشناش. در کل یه برند کم داره و اگه سایلنت هیل بخواد زودتر و به سبکه P.T بیاد بیرون از اونجا که بازی شباهت های زیادی داره بهش دیگه ف نکنم خوب فروش بره و یه رقیبه اساسی داره :ps: یه تفاوته اساسیه دیگه هم که البته فقط حدس میشه زد نسبت به سایلنت اینه که سایلنت ماموریت هاش اکثرا به هم ارتباط نداشتن و تنها شخص تویه بیشتر ماموریت ها ی جانبی باید کاری میکرد تا یه روح آمرزیده و به آرامش برسه ولی این بازی به تظر میومد شخص زیاد حق انتخاب نداره و باید یه داستان واحد رو پیروی کنه. هرچند اونجا که بازیباز بینه راه پله و در – راه پله رو انتخاب کرد میخواست عکسه این موضوع رو ثابت کنه ولی فکر نمیکنم ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید کلا ساختار این بازی با pt فرق داره.غیر از اول شخص بودنش و شباهت کلیش،از نظر داستانی و ساخت و پرداخت نوع ترس بیشتر راه سینمای ترسناک زاپن رو رفته.نوشته ابتدای تریلر هم گویای همین موضوعه.در بسیار از فیلم های سینمای وحشت ژاپن که سر و کارشون با یه روح دهشتناک مو بلنده!،دلیل اصلی حضور روح در اون مکان احساس قوی و شدید یاس و نفرت و نا امیدیه که باعث شده در یه فضا زمان دیگه اثری بسیار قوی از او برجا بمونه.همون اثر انرژی خودمون.بعد یه شخصیت اصلی بخت برگشته ای از راه میرسه که از شانس بسیار گوهر بارش،این فضا زمان براش قابل دسترسه و حسابی از ترس بهره وجودی میبره و اخر فیلم هم همی به هلاکت میرسه.pt عملاوه بر استفاده از این کلیشه خوشایند،به ویژگی های دنیای غنی سایلنت هیل هم دسترسی داشت و برای همین مصلما داستان خیلی بیشتر از این حرفا بیخ پیدا میکرد و پیچ در پیچ میشد.ولی این اثر،بنظر من تا اونجاها نخواهد رفت.بیشتر شبیه همون اثار ترسناک مثلا زده شده یا نهایت فیتال فریم کار بکنه که هیچ ایرادی هم نداره.در صورت پرداخت مناسب،میتونه بسیار موفق بشه. ۰۰ در کل بازی خوبی از آب در خواهد اومد…ولی مشکل اینجاست که یه خرده تقلیدهاش تو ذوق میزنه که اونم قابل گذشته ، البته اگه بازی خوب ساخته بشه و آبکی در نیاد ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید خیلی خوب بود. میتونست مقداری ترسناک تر و شوکه کننده تر بشه که فکر کنم سازنده از قصد این کار رو انجام نداد. بازی های ترسناک با جو و اتمسفر خودشون به قدر کافی ایجاد استرس و تنش میکنند،اگه سازنده بیاد مدام گیمر رو تو شوک قرار بده و فشار و بیشتر و بیشتر بکنه نه تنها بازیش تبدیل به یه ترسناک خوب نخواهد شد،بلکه وجهه سرگرم کنندگیش رو هم از دست خواهد داد.باید تعادل مناسبی میان و استرس ناشی از محیط،اتفاقات ناگهانی و ارامش خاطری کوتاه مدت وجود داشته باشه.البته همیشه استثناهایی هست که خارج از این روند کار میکنند و به موفقیت هم میرسند.مثلا pt که سراسر خلاف گفته های من عمل کرد و یکسره استرس و ترس بود.ولی مسعله اینجاست که اون دمو نهایت ۱ ساعت بطول مینجامید.نه ۱۰ یا ۱۵ ساعت.برای همین برای یک محصول ترسناک طولانی،به طرز وحشتناکی ترسناک کردنش جواب نمیده. این بازی هم،طراحی میحط خانه و صدا گذاری ها بسیار خوب بودند.اون بخش اسرارامیز دوست داشتنی اشنا فیلم ها و بازی های ترسناکش هم بسیار خوب و مناسب بود و ترسش هم به نظر من بقدر کفایت بود. تو این سبک بغیر از pt،دو قسمت amnesia رو داریم که از نظر استرس و فشار روانی دست کمی از خوفناک ترین بخش های سایلنت هیل و فیتال فریم نداره.سوما هم جدیدترین اثر سازنده های فراموشی همین چند وقت پیش عرضه شد و یه محصول مریض لذت بخش دیگه رو تحویل گیمرا خوره ترس و استرس داد. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید به نحو احسنت تمام موقعیت های ترسناک رو خراب کرد :/ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید وااااای چه خفن بود !!! ولی باز هم بر کونامی هزار مرتبه لعنت کونامی کو*ی ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید بازم خدا پدر کوجیو بیامرزه که با یه تیزر باعث به وجود امدن یه سبک شد! ولی به دور از شوخی بد نبود ولی باید کارگردانش زاپنی باشه!شروع بازیش هم منو یاد مرحوم sh.the room انداخت در کل امیدی بهش هست ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید یکم زیادی به p.t شبیهه! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید هیچ ترسی وجود نداره مگر اینکه غمی پشتش باشه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید این چه وضعیه من همش با گوشی میام تو این سایت وتا الانذهنوز نتونستم یه بار یه عکسو کامل ببینم بابا این چه طرز عکس گذاشتنه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید یک لحضه فکر کنید باسه PSvr بیاد ! واقعا استاندارد های جهانی درجه بندی سنی تغییر میکنه . ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید نمایش بیشتر
خیلی اتمسفر رو خوب در اووردن ولی مشکله اصلی به نظرم اینه که گرافیک بعضی جاها افت میکرد بعد آییینه هم خیلی ضعیف کار شده بود که البته حالا خیلی مونده تا کامل شدنش بعد الآن سایلنت هیلز نقطه ی قوتش داستانه کلیشه که همه میدونن (افرادی که از گناه پاک بشن میرن بیرون از شهر) و موجوداته آشناش. در کل یه برند کم داره و اگه سایلنت هیل بخواد زودتر و به سبکه P.T بیاد بیرون از اونجا که بازی شباهت های زیادی داره بهش دیگه ف نکنم خوب فروش بره و یه رقیبه اساسی داره :ps: یه تفاوته اساسیه دیگه هم که البته فقط حدس میشه زد نسبت به سایلنت اینه که سایلنت ماموریت هاش اکثرا به هم ارتباط نداشتن و تنها شخص تویه بیشتر ماموریت ها ی جانبی باید کاری میکرد تا یه روح آمرزیده و به آرامش برسه ولی این بازی به تظر میومد شخص زیاد حق انتخاب نداره و باید یه داستان واحد رو پیروی کنه. هرچند اونجا که بازیباز بینه راه پله و در – راه پله رو انتخاب کرد میخواست عکسه این موضوع رو ثابت کنه ولی فکر نمیکنم ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
کلا ساختار این بازی با pt فرق داره.غیر از اول شخص بودنش و شباهت کلیش،از نظر داستانی و ساخت و پرداخت نوع ترس بیشتر راه سینمای ترسناک زاپن رو رفته.نوشته ابتدای تریلر هم گویای همین موضوعه.در بسیار از فیلم های سینمای وحشت ژاپن که سر و کارشون با یه روح دهشتناک مو بلنده!،دلیل اصلی حضور روح در اون مکان احساس قوی و شدید یاس و نفرت و نا امیدیه که باعث شده در یه فضا زمان دیگه اثری بسیار قوی از او برجا بمونه.همون اثر انرژی خودمون.بعد یه شخصیت اصلی بخت برگشته ای از راه میرسه که از شانس بسیار گوهر بارش،این فضا زمان براش قابل دسترسه و حسابی از ترس بهره وجودی میبره و اخر فیلم هم همی به هلاکت میرسه.pt عملاوه بر استفاده از این کلیشه خوشایند،به ویژگی های دنیای غنی سایلنت هیل هم دسترسی داشت و برای همین مصلما داستان خیلی بیشتر از این حرفا بیخ پیدا میکرد و پیچ در پیچ میشد.ولی این اثر،بنظر من تا اونجاها نخواهد رفت.بیشتر شبیه همون اثار ترسناک مثلا زده شده یا نهایت فیتال فریم کار بکنه که هیچ ایرادی هم نداره.در صورت پرداخت مناسب،میتونه بسیار موفق بشه. ۰۰
در کل بازی خوبی از آب در خواهد اومد…ولی مشکل اینجاست که یه خرده تقلیدهاش تو ذوق میزنه که اونم قابل گذشته ، البته اگه بازی خوب ساخته بشه و آبکی در نیاد ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
خیلی خوب بود. میتونست مقداری ترسناک تر و شوکه کننده تر بشه که فکر کنم سازنده از قصد این کار رو انجام نداد. بازی های ترسناک با جو و اتمسفر خودشون به قدر کافی ایجاد استرس و تنش میکنند،اگه سازنده بیاد مدام گیمر رو تو شوک قرار بده و فشار و بیشتر و بیشتر بکنه نه تنها بازیش تبدیل به یه ترسناک خوب نخواهد شد،بلکه وجهه سرگرم کنندگیش رو هم از دست خواهد داد.باید تعادل مناسبی میان و استرس ناشی از محیط،اتفاقات ناگهانی و ارامش خاطری کوتاه مدت وجود داشته باشه.البته همیشه استثناهایی هست که خارج از این روند کار میکنند و به موفقیت هم میرسند.مثلا pt که سراسر خلاف گفته های من عمل کرد و یکسره استرس و ترس بود.ولی مسعله اینجاست که اون دمو نهایت ۱ ساعت بطول مینجامید.نه ۱۰ یا ۱۵ ساعت.برای همین برای یک محصول ترسناک طولانی،به طرز وحشتناکی ترسناک کردنش جواب نمیده. این بازی هم،طراحی میحط خانه و صدا گذاری ها بسیار خوب بودند.اون بخش اسرارامیز دوست داشتنی اشنا فیلم ها و بازی های ترسناکش هم بسیار خوب و مناسب بود و ترسش هم به نظر من بقدر کفایت بود. تو این سبک بغیر از pt،دو قسمت amnesia رو داریم که از نظر استرس و فشار روانی دست کمی از خوفناک ترین بخش های سایلنت هیل و فیتال فریم نداره.سوما هم جدیدترین اثر سازنده های فراموشی همین چند وقت پیش عرضه شد و یه محصول مریض لذت بخش دیگه رو تحویل گیمرا خوره ترس و استرس داد. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
بازم خدا پدر کوجیو بیامرزه که با یه تیزر باعث به وجود امدن یه سبک شد! ولی به دور از شوخی بد نبود ولی باید کارگردانش زاپنی باشه!شروع بازیش هم منو یاد مرحوم sh.the room انداخت در کل امیدی بهش هست ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
این چه وضعیه من همش با گوشی میام تو این سایت وتا الانذهنوز نتونستم یه بار یه عکسو کامل ببینم بابا این چه طرز عکس گذاشتنه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
یک لحضه فکر کنید باسه PSvr بیاد ! واقعا استاندارد های جهانی درجه بندی سنی تغییر میکنه . ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید