خانه » اخبار بازی حالت داستانی «استریت فایتر ۵» دو ساعت زمان خواهد برد × توسط سورنا رضایی در ۱۳۹۴/۱۱/۲۷ , 22:30:50 2 عنوان استریت فایتر ۵ که مدتی است برای پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی عرضه شده است، توانسته نظر مثبت منتقدان را بهخود جلب کند. اما یکی از مشکلات این نسخه، کمبود محتوا است، مخصوصاً بخش داستانی که بهتازگی سازندگان اطلاعاتی از این بخش منتشر کردهاند. برای جزئیات خبر با دنیای بازی همراه باشید. همانطور که در بالا نیز ذکر شد، این نسخه که هفته گذشته برای پلتفرمهای مختلف عرضه شده، از نبود بخش داستانی رنج میبرد که بههمین علت، شرکت کپکام در حال توسعه حالت داستانی برای آن است که طبق اخبار منتشر شده در ماه ژوئن بهطور رایگاه بهعنوان یک بروزرسانی در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. طبق ویدئویی که بهتازگی سازندگان این نسخه منتشر کردهاند، این حالت تنها یک الی دو ساعت زمان خواهد برد. نویسنده سورنا رضایی زمین کتابی است و ما واژههای آن که با هم داستان زندگی زمینیان را مینویسیم Street Fighter 5پی سی گیمینگ (PC Gaming) لینک منبع 2 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. تا الآن قشنگترین بخش داستانی که در بازی های مبارزه ای دیدم برای mortal kombat بوده و tekken هم دارای شخصیت پردازی های فوق العاده ای بوده ولی با پتانسیلی که ژاپنی ها مخصوصا capcom در نوشتن داستان دارن ، به نظرم اگه بیشتر روی بخش داستانیش کار کنن میتونن بقیه رو توی جیبشون بذارن. فقط کافیه به بازی هایی که سبک داستان ها و cutscene هاشون به سبک انیمه های ژاپنی بوده و موفق بودن یه نگاهی بندازیم . به شخصه منتظر این بخش داستانی و صد البته بخش های داستانی بعدی هم هستم . ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اتفاقا این مود داستانی یکی از بهترین ویژگی های این نسخه است. تو هیچکدوم از نسخه های پیشین،بغیر از بخش ارکید و دو سه دیالوگای شروع و پایان هر شخصیت،همچین حالتی وجود نداشت.این ۲ ساعت هم فکر کنم فقط دمو باشه و خبری از گیم پلی نیست،که البته هیچ ایرادی هم نداره.میشه این دو ساعت رو یه انیمیشن زیبای دیگه برای بازی حساب کرد که نیازی هم به پرداخت پول برای خریدنش نداره. البته،نبود بخش داستانی درست و حسابی شاید اهمیت چندانی نداشته باشه،ولی این چند سال با بیشتر شدن تعداد بازی های مبارزه ای که بخش داستانیشون یه رمان تصویری بشدت مفصل و زیبا است،میتونه تا حدودی یه امتیاز منفی به حساب بیاد.نمونه های موفق مبارزه های این مدلی هم میشه به Persona 4 Arena و Persona 4 Arena Ultimax اشاره کرد که دنباله نسخه ۴ و طلایی بودند،ولی بجای نقش افرینی در بستری مبارزه ای داستان رو ادامه دادند که به طرز خوشایندی در هر دو بخش گیم پلی و داستان موفق ظاهر شدند.سری Blaz Blue هم دقیقا از همین فرمول طبعیت میکنه و از داستان پیچیده و زیبایی برخورداره. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
تا الآن قشنگترین بخش داستانی که در بازی های مبارزه ای دیدم برای mortal kombat بوده و tekken هم دارای شخصیت پردازی های فوق العاده ای بوده ولی با پتانسیلی که ژاپنی ها مخصوصا capcom در نوشتن داستان دارن ، به نظرم اگه بیشتر روی بخش داستانیش کار کنن میتونن بقیه رو توی جیبشون بذارن. فقط کافیه به بازی هایی که سبک داستان ها و cutscene هاشون به سبک انیمه های ژاپنی بوده و موفق بودن یه نگاهی بندازیم . به شخصه منتظر این بخش داستانی و صد البته بخش های داستانی بعدی هم هستم . ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
اتفاقا این مود داستانی یکی از بهترین ویژگی های این نسخه است. تو هیچکدوم از نسخه های پیشین،بغیر از بخش ارکید و دو سه دیالوگای شروع و پایان هر شخصیت،همچین حالتی وجود نداشت.این ۲ ساعت هم فکر کنم فقط دمو باشه و خبری از گیم پلی نیست،که البته هیچ ایرادی هم نداره.میشه این دو ساعت رو یه انیمیشن زیبای دیگه برای بازی حساب کرد که نیازی هم به پرداخت پول برای خریدنش نداره. البته،نبود بخش داستانی درست و حسابی شاید اهمیت چندانی نداشته باشه،ولی این چند سال با بیشتر شدن تعداد بازی های مبارزه ای که بخش داستانیشون یه رمان تصویری بشدت مفصل و زیبا است،میتونه تا حدودی یه امتیاز منفی به حساب بیاد.نمونه های موفق مبارزه های این مدلی هم میشه به Persona 4 Arena و Persona 4 Arena Ultimax اشاره کرد که دنباله نسخه ۴ و طلایی بودند،ولی بجای نقش افرینی در بستری مبارزه ای داستان رو ادامه دادند که به طرز خوشایندی در هر دو بخش گیم پلی و داستان موفق ظاهر شدند.سری Blaz Blue هم دقیقا از همین فرمول طبعیت میکنه و از داستان پیچیده و زیبایی برخورداره. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید