سونی: اجازه نمی‌دهیم نرخ فریم بازیهای PlayStation VR به زیر ۶۰ بیاید

در ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ , 20:00:58
شرکت سونی (Sony), عینک واقعیت مجازی Playstation VR, کنسول PlayStation 4

Chris Norden، از مهندسین ارشد SCEA، میگوید نرخ فریم برای بازیهای PlayStation VR اهمیت زیادی برای این شرکت دارد.

آقای  Norden در کنفرانس GDC در رابطه با اهمیت این موضوع گفت: نرخ فریم واقعاً مهم است. شما نمی‌توانید آن را به زیر ۶۰ فریم بر ثانیه بیاورید، هرگز. اگر شما برای ثبت یک بازی نزد ما بیایید و نرخ فریم آن ۵۵ یا ۵۱ باشد، احتمالاً آن را رد خواهیم کرد. میدانمکه احتمالاً برای این حرف ممکن است مورد حمله قرار بگیرم؛ اما نمیتوانیم هیچ بهانه‌ای را برای نرسیدن به آن (۶۰ فریم بر ثانیه) بپذیریم. داین کار واقعاً سخت است، این را می‌دانم؛ اما ۶۰ هرتز مینیمم نرخ فریم قابل قبول است؛ همه این را در سرتان فرو کنید!

به نظر می‌رسد سونی برای موفقیت هدست خود سفت و سخت بالای سر سازندگان ایستاده است؛ سونی بهتر از هرکسی می‌داند که بخش عظیمی از موفقیت این دستگاه وابسته به بازیهای آن خواهد بود.

PlayStation VR اکتبر امسال با قیمت ۴۰۰ دلار و به همراه ۵۰ بازی هنگام لانچ عرضه خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر