اولین بازی نینتندو برای گوشی‌های هوشمند در اولین روز عرضه بازار ژاپن را از آن خود کرد

در ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ , 02:58:10
شرکت نینتندو (Nintendo)

Miitomo، اولین بازی موبایلی نینتندو، در اولین روز عرضه چارت iOS در ژاپن را از آن خود کرد. بر اساس آمار شرکت تحقیقاتی App Annie و به گزارش Japan Times، این اپلیکیشن با کنارزدن برنامه Line، محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان ژاپن، در صدر جدول قرار گرفت.

سخنگوی نینتندو، آقای Yasuhiro Minagawa، از ارائه آمار مربوط به تعداد دانلود Miitomo خودداری کرد اما اعلام کرد که “اپلیکیشن شروع خوبی داشت و نینتندو بازخوردهای بسیار مثبتی را دریافت کرد.”

Miitomo روز ۱۷ مارس در ژاپن عرضه شد و هنوز تاریخی برای عرضه در غرب اعلام نشده است. این اپلیکیشن به کاربران امکان ساخت شخصیتی به نام Mii را می‌دهد و آنها می‌توانند آن را با دیگران Sync کنند. هنگامی که Mii ساخته میشود، میتوان آن را با دیگران به اشتراک گذاشت. Miiهای دیگر می‌توانند سوال‌هایی مانند “آخر هفته را چگونه گذراندی؟” بپرسند و شما می‌توانید پاسخ‌هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Miifotos همچنین به کاربرانن این امکان را می‌دهد که تصویر Mii را بر روی عکس‌های گالری خود قرار داده و سپس آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

Miitomo اولین بازی نینتندو برای گوشی‌های هوشمند است که با همکاری DeNA ساخته شده است. بازی بعدی این شرکت اما یک اپلیکیشن ارتباطی نخواهد بود و در عوض قرار است شامل یکی از شخصیت‌های شناخته‌شده‌ی نینتندو باشد. در مجموع تا پایان سال ۲۰۱۷ این شرکت قرار است که ۵ بازی عرضه کند و همگی این بازیها تحت نظارت تهیه‌کننده معروف Mario Kart، آقای Hideki Konno، ساخته خواهند شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر