فاینال فانتزی ۱۵ برای موفقیت به فروش بالایی نیاز دارد

در ۱۳۹۵/۰۱/۱۳ , 18:27:09
Final Fantasy 15, Hajime Tabata, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت Square Enix, کنسول Xbox One

آقای هاجیمه تاباتا که به‌تازگی در کنفرانسی حضور یافته، به صحبت‌ پیرامون عنوان فاینال فانتزی ۱۵ پرداخته است و اینکه چه سرمایه‌ بزرگی برای توسعه آن در نظر گرفته شده است. برای جزئیات خبر با دنیای بازی همراه باشید.

بر اساس گزارش‌هایی که توسط وب‌سایت کوتاکو پیرامون این کنفرانس منتشر شده است، آقای هاجیمه تاباتا اعلام کرد در صورتی می‌توان این نسخه را موفق نامید که فروشی معادل ۱۰ میلیون نسخه یا حتی بیشتر را در طول عمر عرضه خود داشته باشد. در نگاه اول شاید این عدد بسیار بالا به‌نظر برسد اما با نگاهی به سرمایه‌گذاری ‌های صورت گرفته توسط شرکت اسکوئر انیکس برای این عنوان می‌توان گفت که عدد معقولی برای آن در نظر گرفته شده است. البته  اگر این اتفاق رخ دهد، این نسخه بهترین فروش را در میان تمامی نسخه‌های این سری خواهد داشت.

در پایان شایان ذکر است که عنوان فاینال فانتزی ۱۵ در تاریخ سی‌ام سپتامبر برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین نسخه رایانه‌های شخصی نیز پس از آن در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

 


18 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. عالی
    واقعا دمو عالی بود
    از جزییات گرافیک و شب و روز و افکت بارون و نور و…
    گیمپلی هم که انتظاراتمو برآورده کرد و فقط به دکمه زنی ختم نشد
    البته اون چکشی که به نوکتیس میده واقعا چالشی ایجاد نمیکنه و بیشتر رو سلاح اصلی تمرکز کردن

    این دیده حرف نزدن carbuncle و ارتباط تکستی با شخصیت اصلی خیلی خوب بود
    مبارزه با باس فایت هم خیلی خوبه ولی چرا حس میکنم اصلا در حد فاینال تایپ زیرو سخت نیست :/
    اکثرا فاز ١ باس فایت سخته و هر چقدر پیش میرفت بازی آسونتر میشد
    این دوربین بازی هم تو تغییر جا واقعا کنده و بعضی اوقات هم خیلی دور میشه

    ۰۰
  2. متاسفانه فروش ۱۰ میلیون نسخه برای من یکم دور تصوره :۲۴:
    ۸_۷ تا شاید بشه ولی اصلا فکر نکنم به ۱۰ برسه :۲۴:
    ولی من اصلی ترین مشکلم با سری فاینال همون مبارزاتش بود که مثل اینکه عوض شده که پس حتمت تجربش میکنم :۲۴:
    ویدیو ها و تریلرای این مدت بازی منو خیلی امیدوار کرده :۲۴:
    فقط یک نکته هست
    خیلی خیلی از بازیایی که روند ساختشون یکسره عوض شده کنسل شده عوض شده دوباره شروع شده که نمونشون زیاد هست ^_^
    خیلی اوغات نامید کننده بودن
    امیدوارم این مشکل هرگز برای این بازیه بی نظیر پیش نیاد!
    منتظرم!

    ۰۰
  3. نسخه demo رو امروز تجربه کردم و باید بگم در یک کلام شگفت انگیز بود
    بازی به شکلی شده که حتی من که هیچ وقت نتونستم با سیستم مبارزه نوبتی سری کنار بیام عاشق این قسمت شدم
    پس مطمعنا میتونه مخاطب جدید جذب کنه و فروش بالایی داشته باشه

    ۰۰
    1. نه نیستاً
      به استثنای این شماره و فاینال فانتزی ۷ ریمیک همه سری نوبتی هستند
      این شماره سبکش هک اند اسلشه (بهترین سبک در تمام تاریخ بازی های ویدیویی :۲۴: )

      ۰۰
    2. منم از این سیستم مبارزات نوبتی تو جی ار پی جی ها بشدت بدم میا. :11:
      بعضی موقع ها یه ساعت را میری یه فایت نداری بعد تو چند قدم کلی فایته. تو فاینال های کلاسیک بعضا دشمنم نمیدیدی یهو میرفتی تو فایت.

      ۰۰
    3. من بخاطر نوبتی بودن هارت استون رو هم بعد دو سه ساعت بازی بیخیال شدم :۱۲: :۱۲:
      همچنین وست لند
      کلا خوشم نمیاد از نوبتی

      ۰۰
    4. انتظار داشتی کارد گیم ریئل تایم باشه؟
      ویست لند خودتو کشتی یه سال بخریش اخرش بیخیال شدی؟
      جدا نمیدونستی ترن بیسه؟

      ۰۰
    5. از هارت استون خرده نمیگیرم
      فک کردم اتمسقر وست لند باعث میشه مبارزاتش زیاد اذیتم نکنن
      هرچقد خواستم نشد :۲۳:

      ۰۰
    6. من هم خیلی از بازی ها رو به خاطر سیستم مبارزات نوبتی ول کردم
      همین سری فاینال فانتزی
      ویست لند
      child of light
      xcom
      و یه سری دیگه که الان یادم نیست
      به نظرم همیشه گند میزنه تو ریتم بازی
      به خاطر یه نفر بازی کامل متوقف میشه یه وقتا

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر