جزئیات تازه درباره «رزیدنت اویل: آمبرلا کورپس»

در ۱۳۹۵/۰۱/۲۱ , 19:46:25
پی سی گیمینگ (PC Gaming)

جزئیات تازه درباره اینکه کاربران بازی «رزیدنت اویل: آمبرلا کورپس» چگونه قادر خواهند بود که مطابق میلشان اسلحه ها، زره ها و واکنش های احساسای کارکتر را تنظیم کنند منتشر شده است.

resident_evil_umbrella_corps (1)

کاربرها با شکست دادن تیم های رقیب و زامبی ها در میدان نبرد امتیازهای کسب خواهند کرد که این امتیازها جهت آزاد کردن تنظیمات ظاهری کارکتر مثل ماسک، کلاه خود، زره بدن، زره شانه و همچنین بخش های برای زامبی جمر در نظر گرفته شده اند.

این امکان در نظر گرفته شده که طرح های پوششی مختلف جایگزین شوند و زره با استفاده از پچ های بی اس آ آ، لوگوهای آمبرلا و درجه خانواده اسپنسر تزئین شوند.

همچنین اسلحه های جدید می توانند باز و به شکل دلخواه تنظیم شوند. مثلا یک شاتگان که با عنوان «دوبرمن پینسر» شناخته می شود و برطبق کپ کب، در مقابله با «Brainer melee assassinations» بخوبی عمل می کند.

درهر اسلحه با گسترش میدان دید، دقت شلیک افزایش یافته و همچنین امکان استفاده از صداخفه کن فراهم شده است.

برای واکنش های احساسی کاراکتر از یک سیستم تنظیم کنندگی تحت عنوان «شبکه پیوسته عملیات های اجتماعی» استفاده خواهد کرد. این شبکه قابل تعویض به کاربر این اجازه را می دهد تا برای ارتباط با سایر کاربران از صدا ها و یک سری حرکات استفاده کند.

در ابتدا برای انتشار «رزیدنت اویل: اومبرلا کورپس» ماه می در نظر گرفته شده بود، اما تا ۲۱ ژوئن به تاخیر افتاد. این بازی به صورت دیجیتالی برای پی سی و پلی استیشن ۴روانه بازار خواهد شد.

resident_evil_umbrella_corps (2)

resident_evil_umbrella_corps (3)


4 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر