اسنیک در آگهی تبلیغاتی شرکت خودروسازی فورد

در ۱۳۹۵/۰۱/۲۳ , 09:47:03
Hideo Kojima, metal gear solid, شرکت کونامی (Konami)

سه سال پیش، زمانی که مشخص شد دیوید هیتر، صداپیشه‌ی معروف سری «متال‌گیر»، در شماره‌ی ۵ این سری حضور ندارد و هیدئو کوجیما این نقش را به «کیفر ساترلند» – بازیگر نقش جک بائر در سریال ۲۴ – سپرده است بسیاری از طرفداران این سری شوکه شدند. در آن زمان کوجیما این تصمیم خود را این‌گونه توجیه کرد: “این یک بازی نوع جدیدی جدید از سری متال‌گیر است و  ما می‌خواستیم این نکته را با صداپیشه‌ی بازی نیز نشان دهیم.” این در حالی بود که صداپیشه‌ی نسخه‌ی ژاپنی بازی تغییر نکرد.

چندی پیش، دیوید هیتر در مصاحبه‌ای صوتی با وب‌سایت نشریه‌ی گیم‌اینفورمر اظهار داشت تعویض صداپیشه‌ی اسنیک برای اولین بار به زمان Metal Gear Solid 3: Snake Eater برمی‌گردد و کوجیما از آن موقع تا حالا پی جایگزینی او بوده است. علاوه بر این او گفت “دیگر علاقه‌ای به کوجیما ندارد” و “بازی‌کردن متال‌گیر‌سالید ۵ مانند این است که ۶۰ ساعت تحقیر شدن‌ خود را به تماشا بنشینم”.

حالا شرکت خودروسازی «فورد موتور» در ابتکاری تازه برای تبلیغ دو خوردوی جدید خود از دیوید هیتر در نقش اسنیک بهره برده است. در دو ویدئوی تبلیغاتی که این شرکت به تازگی در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است که در ادامه می‌بینید.

[aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/WBnmD/vt/frame[/aparat]

در آگهی اول، “یک تماس کدک جهت یادآوری” شاهد ردوبدل‌شدن دیالوگی بین اسنیک و کلنل روی کمپبل (با صداپیشگی Paul Eiding، صداپیشه‌ی اصلی این شخصیت) هستیم که درباره‌ی Ford Focus SE، خودروی جدید شرکت فورد و آپشن‌های آن با یک‌دیگر گفت‌وگو می‌کنند. در پایان این ویدئو اسنیک تصمیم به خریداری این می‌گیرد.

[aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/9NdUq/vt/frame[/aparat]

در آگهی دوم با عنوان “ملاقاتی با سایکو مانتیس” سایکو مانتیس ذهن اسنیک که ظاهرا نمی‌تواند از فکر خودروی Ford Fusion Titanium بیرون بیاید را می‌خواند و به او توصیه می‌کند در خرید آن تردید نکند، چرا که این مدل فورد مناسب‌ترین خودرو برای اوست! دیالوگ‌های اصلی بازی در این صحنه را به‌خاطر دارید؟ باشه فورد، شوخی زیرکانه‌ای بود، ولی انتظار نداشته باشید وقتی که آینده‌ی نامعلوم سری متال‌گیر را در نظر می‌آوریم از این استفاده‌ی تبلیغاتی شما و کونامی از بازی محبوب‌مان زیاد استقبال کنیم.


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
    1. اگه شما تازه وارد هستی باید بدونبد این یک نوع اسپم محسوب میشه
      چون این خبر مال ۲ ماه پیش هست

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر