اطلاعات مفید از بخش تک‌نفره‌ی «دووم»

در ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ , 00:30:50
بازی دووم (Doom)

به گزارش آی‌جی‌ان، آقایان «یوگو مارتین» و «مارتی استراتون» به ترتیب کارگردان هنری و تهیه‌کننده‌ی اجرایی دووم، برنامه‌ی زنده‌ای را اجرا کردند که درباره‌ی بخش تک‌نفره‌ی این بازی اطلاعات جدیدی بدست می‌دهد. در این اجرای زنده مراحلی از دووم شامل ایستگاه تحقیقاتی UAC و قسمتی از جهنم با نام «قلمرو تایتان» (Titan’s Realm) به تصویر کشیده شد که ماموریت‌هایی از ابتدا، وسط و انتهای کمپین را شامل می‌شد و برای آقای مارتین و استراتون فرصتی فراهم کرد که درخصوص لباس بازیکن (Praetor Suit) و چگونگی ارتقای تسلیحات او صحبت کنند.

بنا به گفته‌های آقای استراتون، هر یک از سلاح‌های بازی از یک کارکرد پایه برخوردارند اما می‌توان تغییراتی در آن‌ها ایجاد کرد و قابلیت‌های جدیدی مثل Charged Burst یا Explosive Shots به آن‌ها افزود. زره‌ی بازیکن را هم می‌توان ارتقا داد. استراتون مثال آورد که اگر امتیاز مهارت بیشتری صرف چالاکی بازیکن (dextrity) کنید، می‌توانید سریع‌تر فنون Glory Kills (تمام‌کننده‌های جدید دووم که روی دشمنان آسیب‌پذیر جواب می‌دهند) را به اجرا بگذارید، اما می‌توانید مثلا مقاومت در برابر مخاطرات محیطی یا تکنولوژی اسکن محوطه‌ها گیم‌پلی را ارتقا بدهید تا گیم‌پلی را درجهت ترجیحات شخصی خودتان بهبود ببخشید.

این دو شخص همچنین به داستان دووم اشاره کردند و گفتند: «ابدا داستان را در جلو و مرکز قرار نخواهیم داد. دووم یعنی همین، یعنی پیکار با هیولاها و به کار بستن سلاح‌های خوفناک. داستان لزوما کانون توجه ما نبوده است. اما چنان که اشاره کردم، کوشیدیم کلی رمز و راز و داستان ماستان در بازی بگنجانیم که اگر دنبال همچین چیزهایی هستید، بتوانید بازی کنید و به کند و کاو اسرار داستانی بپردازید. یک‌جورایی داستان را از سر راه کنار زده‌ایم تا خود شما برای فهمیدن آن دست به کار شده و کند و کاو کنید.»


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر