اعتراف EA در مورد بخش داستانی «جبهه‌ی نبرد»

در ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ , 23:55:45
Battlefront, DICE, Star Wars, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

«جنگ ستارگان جبهه‌ی نبرد» عنوانی بزرگ برای الکترونیک آرتز و «دایس» (DICE) در سال گذشته بود و توانست پس از مدت‌ها انتظار نام این مجموعه‌ی به‌یادماندنی را بار دیگر بر سر زبان‌ها بیاندازد. اما چیزی که نبودش در جبهه‌ی نبرد احساس می‌شد یک بخش تک‌نفره‌ی داستانی بود. حال به لطف یکی از سرمایه‌گذاران، پرده از دلیل اصلی نبود این بخش در این عنوان برداشته شده. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بیایید کمی به عقب‌تر برویم. در ماه اوت سال گذشته، زمانی که دنیا بی‌صبرانه در انتظار تجربه کردن جبهه‌ی نبرد بود، خبرها حاکی از این بودند که الکترونیک آرتز و دایس قید حالت بازی داستانی را به این دلیل زده بودند که عده‌ی کمی آن را بازی می‌کردند. بنابراین، گنجاندن این حالت بازی در حالی که کسی آن را بازی نمی‌کرد به‌صرفه نبود.

اما حالا مشخص شده است که این تمام حقیقت نبوده. الکترونیک آرتز به این دلیل از گنجاندن حالت بازی داستانی صرف‌نظر کرده بود چون قصد داشت از جو به‌وجود‌امده از اکران آخرین فیلم مجموعه‌ی جنگ ستارگان به نفع فروش بازی خودش استفاده کند. «پتریک سودرلاند» (Patrick Söderlund) معاون مدیرعامل EA Studios در مورد این انتخاب الکترونیک آرتز و دایس اعلام کرد:

ما این انتخاب را با توجه به محدودیت زمانی و انتشار بازی در کنار فیلم جدید مجموعه گرفتیم تا بتوانیم بیش‌ترین تأثیر ممکن را بگذاریم.

به نظر معقول می‌آید. اما خب گفتن این که «افراد زیادی آن را بازی نمی‌کنند پس ما سعی می‌کنیم بهترین تجربه‌ی چندنفره را ارایه دهیم» بسیار بهتر از اعتراف به این موضوع بود.

قسمت بعدی این عنوان هم در راه است. سودرلاند عنوان کرد که امتیاز متاکریتیک ۷۵ اصلاً آن‌ها را خوشحال نکرده و آن‌ها در آینده سعی خواهند کرد تا این امتیاز پایین را جبران کنند.


3 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. بازیش که عالی بود خداییش در حقش نامردی شد بازیش ایرادی که داشت فقط نبوده خط داستانی هست ذر عوض انلاینش عالی بود کلا دایس بازی بد نمیسازه و من همیشه خوشم اومده امیدوارم نسخه دوم هم شاهکار شه :ps: :xbox: :steam: :pc: :24: :*:

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر