کانسپت آرت «رستگاری سرخ‌پوست مرده» و امیدها به ساخت قسمت دوم

در ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ , 23:42:01
red dead redemption, Red Dead Redemption 2, شرکت راک استار گیمر (Rockstar Games)

در بخش مخصوص بازی «رستگاری سرخ‌پوست مرده» (Red Dead Redemption) در سایت Reddit عکسی منتشر شده که از سایت کارمند سابق راکستار گرفته شده است؛ در این عکس ما تصویر خانه‌ای را در منطقه «سرزمین دزدان» می‌بینیم. شاید این عکس چیز ساده‌ای به نظر بیاید اما نظریات جالبی پیرامون آن بیان می‌شود، در ادامه دنیای بازی را همراهی کنید.

این کانسپت آرت با نام رستگاری سرخ‌پوست مرده ۲ در تاریخ بیست‌وششم مرداد سال ۱۳۹۴ در سایت قرار داده شده است. دو نکته در مورد این تصویر شایان ذکر است؛ یک اینکه این کانسپت آرت ممکن است تقلبی باشد -احتمالی که بسیار ضعیف است- و دوم اینکه تصویر بالا ممکن است از عنوان اصلی گرفته شده باشد.

یکی از کاربران Reddit به نام KDotMatrix تئوری‌ای پیرامون این کانسپت آرت بیان کرده که بسیار جذاب است:
«به کج‌نمایی رنگی موجود در عکس توجه کنید، چیزی شبیه به همین در جی‌تی‌ای ۵ نیز وجود داشت. کج‌نمایی رنگی موردی است که به تازگی در بازی‌های کلان بودجه، زیاد به کار می‌رود؛ در اینجا برای‌تان عکسی از جی‌تی‌ای ۵ بر روی کامپیوتر قرار می‌دهم تا این کج‌نمایی رنگی را در بازی مشاهده کنید، همین مورد در نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان نیز وجود داشت.»

GTA V

«کج‌نمایی رنگی در بازی اصلی به دلیل ساخته شدن با نسخه قدیمی‌تر موتور RAGE وجود نداشت، به همین دلیل این کانسپت آرت نمی‌تواند مربوط به شماره‌ی قبلی بازی باشد.»

این کاربر در ادامه ادعا می‌کند که خانه‌ای شبیه به خانه‌ی تصویر در سرزمین دزدان پیشتر نبوده است، این ادعایی است که ثابت کردنش توسط ما کاری بس سخت است، چرا که این بازی را سال‌ها پیش انجام داده‌ایم و نمی‌توانیم دقیقا به یاد آوریم که چه در بازی بوده و چه نبوده است.

در نظر بعضی از کاربران نیز این عکس مربوط به نسخه‌ی HD رستگاری سرخ‌پوست مرده است، در نهایت تمامی این حرف‌ها تنها نظراتی هستند که هر کس با توجه به منطق خودش بیان می‌کند و ممکن است همه‌ی آن‌ها اشتباه باشند.

این تصویر را باید به شایعه‌ی نقشه‌ی بازی که پیشتر منتشر شده بود افزود و امیدمان را برای عرضه‌ی این بازی بیشتر کنیم؛ البته مشخص نیست که قرار است ادامه‌ای بر رستگاری سرخ‌پوست مرده ساخته شود و یا این دفعه یک داستان جدید تعریف خواهد شد.

پیشتر مدیرعامل «تیک-تو» (Take-Two) -آقای «استراوس زلنیک» (Strauss Zelnick)- گفته بود که راکستار در حال کار بر روی پروژه‌های آینده است و به زودی چیزی قرار است معرفی شود؛ البته این به زودی ممکن است سال‌ها به درازا کشد.

شاید ۲۰۱۶ E3 فرصت مناسبی باشد که راکستار بر روی صحنه برود و سرانجام ادامه‌ی ساخت یکی از بهترین فرنچایزهای‌اش را تایید کند؛ ما هم می‌نشینیم همین‌جا و انتظار می‌کشیم.


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر