اولین تصاویر و اطلاعات از واچ داگز ۲ منتشر شد
در چند روز گذشته فضای مجازی پر از شایعات مختلف پیرامون عنوان واچ داگز ۲ بود که دیروز بالاخره موعد فرا و اولین اطلاعات از این عنوان به انتشار رسید. برای ادامهی خبر با دنیای بازی همراه باشید.
بر اساس اطلاعات مننشر شده از سوی یوبیسافت، اتفاقات این عنوان در شهر سان فرانسیسکو رخ میدهد، جایی که بهتازگی تکنولوژی ctOS 2.0 به آنجا راه پیدا کرده و در نتیجه همین اتفاق، شخصیت اصلی داستان که مارکوس هالووی نام دارد، به جرمی متهم شده که آن را مرتکب نشده است. بههمین دلیل او تصمیم میگیرد تا در کنار تلاش برای رفع اتهامها این تکنولوژی را در این شهر برای همیشه از کار بیندازد.
در این عنوان بازیبازها قادر خواهند بود تا به هک و استفاده از هر ابزاری که در محیط بازی قرار دارد پرداخته و در انجام ماموریتها که خطی نخواهند بود، از آنها بهره برند. همچنین در تعیین روش انجام آنها نیز بازیبازها آزاد بوده و میتوانند از مخفیکاری یا درگیریهای مسلحانه استفاده کنند. در ادامه نیز یوبیسافت اعلام کرد که سیستم رانندگی بازی دچار تغییرات گستردهای شده که بهواسطه آن بازیبازها حتی زمانی که در حال رانندگی هستند، این قابلیت را دارند تا به هک کردن بپردازند.
در پایان شایان ذکر است که عنوان مذکور در تاریخ پانزدهم نوامبر برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
به نظرم ایدن با تمام نچسبیش بهتر از اینا بود!لااثل طراحی خوبی داشت!امیدوارم این دوستان حداقل شخصیت پردازی خوبی داشته باشن! یوبی سافت زمانی در شخصیت پردازی وضعیت خوبی داشت نمیدونم این چندساله چرا نمیتونه درست دربیاره کاراکترا رو!
گرافیک هم به نظر پیشرفت خاصی نداره!امیدوارم به این معنی باشه که دیگه داونگرید نداریم!
داستان که چیزی مشخص نیست از تریلرا فعلا ولی ظاهرا یه داستان وندالیسم ضد شرکت های جهان خوارهیه!
گیم پلی هم امیدوارم روی رانندگی کار کنن و یه مقدار این هک کردنا رو چالشی تر کنن که به نظر نکردن!گان پلی خوب بود نسبتا تو نسخه ی قبل.پارکور هم که اضافه کردن بهش.
به طورکلی متاسفانه چشمم رو نگرفت زیاد.
خب از تریلر منتشر شده بر مییومد که بازی بیشتر نسبت به قبل” GTA زده ” شده باشه و این به خودی خود بد نیست .
یوبی همیشه بازی هاش یسری ایده ی ناب دارن که در اثر عجله و ندونم کاری حروم میشن .نسخه ی قبل هم مهمترین مشکلش ب نظرم بهینه نبودن بود وگرنه با چیز های دیگش (در بد ترین حالت ممکن) میشد “کنار” اومد
اتفاقا مشکل بزرگ جی تی ای زده شدن هست.الان یک مشکلی که مافیا۳ هم داره همین مورد هست.یعنی بازی که سبک متفاوتی هست میخوان همون خشونت رو وارد کنند همون المان ها رو و.. تازه کری هم میخونن!
و اصرار بر اینکه باید اپن ورد باشه.بنظرم خیلی عنوان ها اگر سند باکس بسازند میتونه بهتر بشه
مورد ضعیف دیگه هوش مصنوعی هست (امیدوارم بهتر بشه)
ولی این تریلر چند نکته امیدوار کننده هم داره.یکی شاد شدن محیط بجای جو سنگین نسخه۱
گرافیک معقول که احتمالا بازی اصلی هم همین رو شاهد خواهیم بود
پارکور و مبارزه تن به تن
و اضافه شدن دو کرکتر همراه
درود شعیب جون
می دونم اینو خودت می دونی اما بحث مافیا با واچ داگز خیلی فرق می کنه . واچ داگز خودشو (حتی اگر شبیه هم نباشه) به GTA چسبونده و بخوای نخوای تاثیر هایی گرفته . منظور هم فقط خشونت نیست همین فعالیت های متفاوت NPC ها و شادی محیط ک گفتی و گلدرشت هایی از جنس GTA به نظرم نکته های مثبتی می تونه برای واچ داگز باشه
در هرصورت تاثیز پذیری بازی ها از بازی ها موفق و مکانیک های جواب پس داده یک چیز طبیعیه . (مثلا مطمئنم ک سال های بعد بازی هایی خواهند اومد که از ویچر الگو برداری می کنن (نمونش هم AC جدید که به همین خاطر یک سال عقب افتاده)
GTA هم یه آیپی خوبه که همیشه سعی در متفاوت بودن داشته و هر دفعه هم چیز های زیادی به صنعت اضافه کرده و الگو برداری ازش طبیعیه
در مورد مافیا هم باید قبول کرد که سازنده ها ریسک بزرگی کردن و این بهونه که “قصه پردازی مافیا توی دهه ۵۰ ۶۰ تکراری هست” یک دلیل بی مورد هست ولی به نظر یه جوی مثل Max payne 3 ب وجود اومده ک گیمر های قدیمی ممکنه با هاش حال نکنن ولی مطمئنا بازی سرگرم کننده ای می شه در حداقل شرایط .
الگو از بازیهایموفق الزامی هست ولی اینکه بخوای برای یک عضو مافیا کمد لباس بذاری که کلاه لبه دار و چکمه و النگو!…تنش کنی یعنی فاتحه اتمسفر بازی رو خوندی
اینکه بیای توی واچ داگز بزور فعالیت جانبی و محتوای فرعی بی ربط بذاری بد هست
من که بازی رو تا نصفه رفتم و بعد از اون رانندگی و بعضی از چیز های مضخرف بازی وادارم کرد که بازی رو ول کنم بعضی موقع ها با خودم فکر میکنم:چرا یوبی ایده خوب میده ولی بازی خوب تحویل نمیده؟ امیدوارم WD 2 طوری باشه که حداقل بشه تحملش کرد!شاهکار پیش کش!
با این که شخصیتش آُس به نظر میاد ولی آیدن اباهتش از این جوجه هکرا بیشتر بود…از لحاظ منطقه بازی هم این منطقه بهترین هست و فکر نکنم تو قسمت های دیگه بتونن همچین شهری رو گیر بیارن به خاطر دره سیلیکون گفتم فقط خداکنه خوب از آب در بیاد…همه چیز بازی نسبت به نسخه اول بهتر شده فقط یکی از چیز هایی که با دیدنش شکه شدم اضافه شدن یه ۲ به آخر اسم بازی بود..واقعا گشادی یوبی رو تو این زمینه میرسونه و نکته بدتر اینه که اصلا این جوجه هکرا ربطی به آیدن ندارن که اسم گروه آیدن رو روشون گذاشتن :۱۲: فرض کنید یه عده هکر واقعی بیان اسم گروهشون رو بزارن anonymous 2…واقعا مسخرس
در ضمن یه پست گذاشتید…خب همون تریلر و گیم پلی هم که اومده بیرون رو مذاشتید دیگه…بعد میگید چرا دیبازی مرده…خب به خاطر همین گشاد بازی ها هست دیگه…البته قست بی احترامی ندارم ولی واقعا کارتون از رو بی فکری بود . البته شایدم خواستید اونا رو تو چند تا پست دیگه بزارید که ویوش بره بالا :lol:
نسخه ی اول در بخش گیم پلی به غیر از قسمت رانندگی مشکل دیگه ایی نداشت این عنوان .
عنوانی نبود که به خاطر گرافیک و داستان برم سراغش ،لذت هک کردن بود فقدر .
ضعف های خیلی ریزی هم در بعضی از دیزاین مراحل داشت اونم گرایش بیش از حد به هک بود و در کل گیم پلی بسیار طولانی (بدبختیه کوتاه باشه میگیم چرا کوتاه بود ، بلند باشه میگیم چرا بلند بود . این گرایش انسان به مخالفته !)
شماره ی اول یک بازی نسبتا خوب بود ولی نه عالی و اونطور هایپ شده از طرف یوبی سافت و به خصوص طرفدار ها !
(بدبختیه کوتاه باشه میگیم چرا کوتاه بود ، بلند باشه میگیم چرا بلند بود . این گرایش انسان به مخالفته !)
خدا پدر مادرتو بیامرزه
تو یه کامنت گند می زنی به بازی اونوقت الان دفاع می کنی
من بازی نکردم. ولی شخصیت شماره اولش خوش تریپ تر بود.
خب قسمت اول که به طور جدی بدترین بازی AAA تاریخ بود.
اصلا به هایپ و اینا هم کار ندارم. حتی دانگرید هم برام مهم نیست
بازی یه بخش درست درمون نداشت دلمون خوش باشه
داستان که در کنار کلیشه ای بودن بیش از حد، روایتش افتضاح بود
شخصیت ها مخصوصا ایدن پیرس اینقدر خشک و نچسب بود که کوچکترین حس همذات پنداری ایجاد نمی کرد
اینو با دوبله ی فوق افتضاح شخصیت اصلی و بقیه شخصیت ها کنار هم قرار بدید تا متوجه عمق فاجعه بشید
اما بدترین قسمت گیم پلی بود که کاملا مشخص بود طراح ماموریت ها اصلا این کاره نیست. احتمالا یارو برنامه نویس بوده همیشه یهو وظیفه طراحی مراحلو بهش دادن دفعه اولش هم بوده.
به جرعت میشه گفت saints row هم مراحل خیلی فکر شده تری داشت تا این افتضاح
واقعا دوست دارم که این نسخه خوب باشه. یه بازی خوب با این موضوع نداریم تو بازار و جای خالیش حس میشه
خیلی دوست دارم
ولی اندک امیدی ندارم. سه ساله یوبیسافت فقط داره گند میزنه تو ایده های خوب…
“شخصیت ها مخصوصا ایدن پیرس اینقدر خشک و نچسب بود که کوچکترین حس همذات پنداری ایجاد نمی کرد”
شما ینی احساس کردی ایدن یه قهرمانی چیزیه مثلا؟؟؟ :/
باز دم سجاد گرم انگار بازیو تموم کرده…اعصاب پولادینی میخواست تحملش
منم رفتم…تازه ۲ بار تا آخر :۲۴:
ببین وقتی فقط تو یه بازی یه چیز جلوی چشتو بگیره دیگه تمومه…حالا هزار نفر بیان بگن دختره قیافه نداره..پول نداره .
اون چیزی هم که چشم منو گرفت ایده و داستانش بود که خیلی نو و خاص بود .
حالا میفهمم آدم چجوری تبدیل میشه به یه آدم با اباهت و ۵ ستاره…منم از این به بعد سعی میکنم فقط بد بگم و پیاز داغشو زیاد کنم و بشم منتقد همیشگی برنامه :lol:
ولی ناموسا همه حرفات به کنار آقا سجاد ولی واقعا چجوری میخوای با یه هکر همذات پنداری کنی…اصلا تا حالا آدم خشک دیدی تو زندگی ؟
به عنوان یه برنامه نویس
صبح تا شب با آدمای اینجوری سر و کار دارم
منتهی داریم در مورد داستان یه بازی صحبت می کنیم
قرار نیست واقعی باشه. واقعیت اگه بخوایم اطرافمون ریخته
آدام جنسن هم شخصیت خشک و بی روحی داره
ولی نچسبه؟
خلق شخصیتی که قراره “قهرمان” یا “ضد قهرمان” بشه برای گیمر ها و به یاد موندنی کار سختیه
و سازنده های این بازی هم به شکل کاملا واضح و مشخصی تو این کار ناموفق بودن.
سجاد زارعی
به طور کلی با مثالی که زدی موافقم ولی واقعا خیلی بزرگ نمایی میکنی به دلایل زیر :
۱-تجربه اول یوبی توی بازی با این موضوع بود
۲-تجربه اول یوبی توی این سبک بود (منظورم مثل gta هست ) به فارکرای اینا کار ندارم
۳-یه هکر آدم کش نیست اونم مثل آدم جنسن که کلا هدفش نجات بشریت بود…در صورتی که هدف آیدن این نبود…اگر تو هدفت رفتن به مغازه سر کوچه باشه آیا میتونی با چاقو یا اسلحه بیای تو کوچه ؟ نمیشه چون با این ابزار بیشتر آدم میکشن تا این که برن سوپری سر کوچه…
۴-محبوب بودن آدم جنسن هم نشعت گرفته از هدفش هست…به هر اندازه هدف بزرگتر اباهت و محبوبیت هم بیشتر
“و سازنده های این بازی هم به شکل کاملا واضح و مشخصی تو این کار ناموفق بودن.”
اگر هم بخوام این جملتو قبول کنم که نمیکنم…میگم به چیزی ریدن که هیچ کس جرعت ریدن بهش رو نداشت .
تک تک واکنش یوبی فن ها هنگاه عرضه بازی :!: :lol:
(شش ماه قبل از عرضه بازی) – امیدوارم یوبی سافت به بهترین نحو ممکن بسازتش
(سه ماه قبل از عرضه بازی) – امیدوارم یوبی سافت بازی رو خراب نکنه
(بعد از عرضه بازی) – امیدوارم یوبی سافت Watch Dogs 3 رو خوب بسازه
caner 2
واقعا برام اهمیت نداره فن کی یا چی باشم یا اصلا باشم حتی اگر اون شرکت بزنه زیبا ترین آی پی دنیای گیم رو نابود کنه…
فک کنم تا الان باید منو شناخته باشی…اگر همین واچ داگز یا اساسین اسکرید رو هم بلیزارد یا EA یا…درست میکرد و حتی داغون تر از این هم میشد بازم دوسش داشتم…آخه یوبی بابامه ؟ داداشمه ؟ کیه ؟
ولی وقتی میبینم هیچ شرکتی یا کم تر شرکتی تخم نمیکنه بازی با همچین موضوعاتی بسازه خب معلومه که ناخودآگاه به سمت یوبی گرایش پیدا میکنم…اصلا از خودت میپرسم…تو با کسی حرف میزنی که حرفتو میفهمه یا با کسی که نمیفهمه ؟ مشخصه حالا بعد از این همه سال و مرور داستان های بازی های یوبی و کلا سبک گیم سازیش و ip هایی که داده به این نتیجه رسیدم که یوبی دقیقا بازی هایی رو میسازه که تو نظر من خیلی خفن و جالب و خاص و باحال هستن…یه شرکت شجاع…الان مثلا راکستار هر چند وقت بازی میده بیرون که اتمسفرش با ذهن من یکی باشه ؟ بقیه چه طور ؟ حتی به طور کلی هم کم تر بازی بیرون میده نسبت به یوبی…شاید بگی کیفیت خیلی مهمه اما من به تو میگم به همون اندازه که کیفیت مهمه کمیت هم مهمه…الان مثلا وقتی من بی نهایت به داستان اساسین کرید علاقه دارم بعد بیام بشم فن سی دی پراجکت ؟ :۱۲: وقتی هم دوسش داشته باشم برام مهم نیست حالا ۲ نسخش ضعیف از آب در اومده…کلا یه عده عادت کردن که نیمه خالی لیوان رو نگا کنن…
@DEDSEC
اول اینو توجه داشته باش که دیدی که نسبت به شخصیت داری باید به شکلی باشه که انگار تو و اون شخص یکی هستین.
این که یه آدمی که زن و بچه اش رو از دست داده و بلا های زیادی سرش اومده تبدیل به آدم خشک و بی روح و نچسب میشه. ولی برای اطرافیانش که نمی دونن چرا این شکلی شده. نه خودش.
تو بازی ما جای خود شخصیت قرار میگیریم و به اصطلاح از زیر و بم شخصیتش آگاه میشیم. غیر از آدام جنسن مثال های دیگه ای هم وجود داره. مکس پین، جوئل و…
که ما تغییر این شخصیت ها رو به چشم دیدیم و با گوشت و پوستمون حس کردیم.
برای ایدن پیرس هم سازنده ها تلاش کرده بودن که با فلش بک این رابطه رو بین ما و ایدن ایجاد بکنن اما ناموفق بود به یه دلیل مهم. بازیگری که برای دوبله و موشن کپچر ایدن استفاده شده بود اینقدر بی استعداد بود که نه توی صداش تفاوتی وجود داشت و نه توی چهره اش بین فلش بک ها و زمان حال.
=======================
احتمالا از ساختار استدیو های یوبی سافت و این که چه جوری بازی میسازن اطلاع داری. گروه هایی که رو پروژه های مختلف کار می کنن فقط اعضای کلیدی شون جدا هستن و بقیه همه یه جا کار می کنن. همه گروه ها هم در نهایت تو یه ساختمون هستن و تو همه ی پروژه هاشون همه هستن. یوبی سافت این همه بازی تو سبک های مختلف ساخته. این همه ip ریز و درشت داره که خیلی هاشون open world هستن و هر روز هم داره تعدادشون رو زیاد تر می کنه. این همه سال تجربه تو سبک های مختلف باید مانع از بروز یه سری ایراداتی بشه که دیگه به سبک گیم پلی ربطی ندارن. سیستم رانندگی بازی چرا باید اینقدر بد باشه وقتی این همه بازی رانندگی ناب داشته تو تاریخچه اش یوبی سافت و مخصوصا تیم سازنده واچ داگز که قبلا تو درایور بودن؟ چیدمان مراحلی که تو فضای بسته جریان داشت چی؟
نمی خوام بیخودی بکوبونم. راکستار هم با اون عظمتش تازه تو این بازی های آخر به سطحی رسیده که میشه گفت واقعا کم نقص شدن بازی هاش. ولی وقتی سازنده با خودش رو در وایستی داشته باشه نتیجه میشه واچ داگز. این که بدونی در نهایت بازی اونقدری که میخواستی تر و تمیز از آب در نیومد حداقل بخش های مختلف رو نکوبون تو صورت بازیکن. بزار بیشتر به انتخاب خودش کار کنه و لذت ببره.
امیدوارم متوجه منظورم شده باشی.
و به نظرم این روند خراب شدن بازی های یوبی سافت تو سال های اخیر و بهتر نشدنشون همین ساختاریه که استدیوی اصلیش داره.
“بازیگری که برای دوبله و موشن کپچر ایدن استفاده شده بود اینقدر بی استعداد ….”
تا حدودی حرفتو قبول دارم البته بیشتر تو موشن کپچر…ولی خب اگر بازیگر نقش CJ رو تو gta نگا کنی میبینی که چندین ساله با اون نقش بزرگ شده و کاملا پخته شده تو اون نقش…پس این رو هم باید در نظر گرفت .
“مخصوصا تیم سازنده واچ داگز که قبلا تو درایور بودن…”
صرفا مزید بر علت نمیشه…
“چیدمان مراحلی که تو فضای بسته جریان داشت چی؟”
قبول دارم .
“امیدوارم متوجه منظورم شده باشی.”
متوجه حرفات شدم…ولی عشقه دیگه چه میشه کرد…منم آدمی نیستم که بخوام از رو بی منطقی فقط نکات خوب رو بگم…ولی من با شما یه فرق دارم…من به نسخه اول به چشم نسخه اول نگا میکنم ولی شما وخیلی های دیگه نه(به چشم نسخه ۶-۷ و هایپ هایی که در موردش شده )بعد به خاطر همین تو ذوقتون میخوره و اصلا لذت نمیبرید…قطعا هر بازی نقاط ضعفی داره و هیچ کس منکر این نیست ولی بهتر اینه که آدم از نکات خوبش لذت ببره…ولی واقعا تنوع موضوعاتی که تو بازی های یوبی دیدم تو هیچ شرکت دیگه ای ندیدم…یعنی با خودم میگفتم موضوع هکر یه موضوع دور افتاده هست و اصلا خوب نیست حرف این جور مسائل باز بشه و اباهتش بریزه و فکر میکردم قطعا فروش نمیکنه چون فقط ۱۰% جامعه باهاش آشنا هستن تازه شاید کمتر و فکر میکردم اینجور موضوعات رو نباید در موردش بازی ساخت ولی بعد به کلی نظرم عوض شد و اصلا باور نمیکردم از هیچی یوبی این همه پول به جیب زده باشه .