چرا زاویهی دوربین «خدای جنگ» جدید تغییر کرده است
وقتی «خدای جنگ» (God of War) در کنفرانس E3 سونی معرفی شد مخاطبان و هواداران بازی متوجه شدند این عنوان با شمارههای قبلی سری تفاوتهای زیادی پیدا کرده است، یکی از این تغییرات فاحش زاویهی دوربین بازی بود؛ دنیای بازی را همراهی کنید تا از دلیل این تغییر باخبر شوبد.
آقایان «مایهیر شث» (Mihir Sheth) -طراح فنی- و «جیت شراف» (Jeet Shroff) -مهندس گیمپلی- به گفتوگویی با GamesReactor نشستند تا در مورد تغییرات خدای جنگ پلیاستیشن ۴ توضیح دهند؛ آنها در مورد زاویهی دوربین بازی بیان داشتند:
«دوربین نزدیک به سوژه به ما این فرصت را میدهد تا یک داستان خاص را روایت کنیم و بر مبارزات نیز تاثیر میگذارد؛ ما داریم راههای ممکن جهت استفاده از هر دو دوربین را بررسی میکنیم ولی بههرحال تجربه مبارزات بازی نیز به خاطر دوربین جدید کمی تغییر کرده است.»
اگر به یاد داشته باشید شمارههای ابتدایی خدای جنگ دوربینی ثابت داشتند و هنگام مبارزات دوربین بهقدری دور میشد که شما نمیتوانستید به خوبی متوجه جزییات شوید؛ آنها در مصاحبهشان به این نکته که مهم است یک تجربه یکسان بین بازی و کاتسینها برای مخاطب ایجاد شود اشاره کردند. همینکار را ناتیداگ با ساختههایاش کرده و موفق هم بوده است.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
همینکار را ناتیداگ با ساختههایاش کرده و موفق هم بوده است. :۲۳:
جواب از این منطقی تر نشنیده بودم