«ارواح شیطان» ممکن است توسط توسعه‌دهنده‌ی دیگری بازسازی شود

در ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ , 14:30:36
ارواح شیطان

«هیدتاکا میازاکی» (Hidetaka Miazaki)، رییس استودیوی «فرام سافت‌ویر» (From Software) اعلام کرد بازسازی عنوان «ارواح شیطان» (Demon’s Souls) ممکن است توسط استودیوی دیگری اتفاق بیفتد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

«میازاکی» پیش‌تر در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که «فرام سافت‌ویر» تمایلی به بازسازی عنوان «ارواح شیطان» برای کنسول‌های نسل هشتمی ندارد. حال وی در جدیدترین گفت‌وگویش به منظور شفاف سازی اظهارات قبلی‌اش اعلام کرده‌است که تصمیم گیری در باره‌ی چنین پروژه‌ای برعهده‌ی او نیست. وی در گفت‌وگو با GameSpot گفت:

“فکر می‌کنم در گفت‌وگوی قبلی من در مورد بازسازی یا ریمستر عنوان «ارواح شیطان» سوءتفاهم پیش آمده‌است. بگذارید اینجا این مسئله را روشن کنم. مجموعه‌ی «ارواح تاریک» (Dark Souls) تحت مالکیت معنوی «باندای نامکو» (Bandai Namco) و عناوین «ارواح شیطان» و «بلادبورن» (Bloodborne) تحت مالکیت معنوی «سرگرمی‌های تعاملی سونی» (Sony Interactive Entertainment) هستند. بنابراین تصمیم در مورد بازسازی یا ریمستر این عناوین به صلاح‌دید آن‌ها بستگی دارد.

از نظر من و «فرام سافت‌ویر»، احتمال این که ما در چنین پروژه‌ای مشارکت کنیم پایین است؛ اما ممکن است آن‌ها این کار را به کمک توسعه‌دهندگان دیگری انجام دهند.”

«ارواح تاریک» سال ۲۰۰۹ برای کنسول پلی‌استیشن ۳ عرضه شده بود. این بازی توسط Atlus، «سونی» و «باندای نامکو» در نقاط مختلف جهان منتشر شد. دنباله‌ای برای این بازی هرگز ساخته نشد و در عوض «فرام سافت‌ویر» به تولید «ارواح تاریک» که توسط «باندای نامکو» منتشر شد و «بلادبورن» که برای کنسول پلی‌استیشن ۴ سونی منتشر شد، روی آورد.

«میازاکی»، کارگردان همه‌ی عناوین مذکور (به جز «ارواح تاریک ۲») در سال ۲۰۱۴ به ریاست «فرام سافت‌ویر» برگزیده شد و از آن زمان، صریحاً اعلام کرده‌است که قصد دارد عناوین متفاوتی را تولید کند و نیز تأیید کرد که هم‌اکنون این استودیو مشغول کار برروی عناوین جدیدی است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر